Cako mümkünse bundan sonra gezileri farklı yönlere yapalım. Sen Trabzon tarafına ben Artvin![]()
Motoru manetlerin rengine göre her an pembeye kaplatabilirim... :mrgreen:
arkadaşlar üzülerek motorumu satıyorum.Artık eşimi uzun yolda motora binmeye ikna edemediğim için enduroya geçmeye karar verdim.Siteden birilerine giderse sevinirim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-memurdan-bakimli-cbr-600f-44724733/detay
Arkadaşlar merhaba, bu sabah yine her sabahki gibi motoruma atlayıp işe gelmek üzere iken, marşa bastım 1-2-3-4 sn.çalışmadı tekrar aynı işlem gene yok 3.marşta çalıştı ama çok aptal çalışıyor tekleye tekleye, neyse 10 sn. içinde düzeldi fakat sonra FI lambası yandı 4 kere falan göz kırpıp kayboluyor 1-2 saniyede bir bu devam ederek işyerime ulaştım ama bu lamba canımı sıktı tabi, Acaba sorun ne olabilir? Teşekkürlerimi iletiyorum şimdiden.Sağolun.
enjeksiyon sisteminde bir sıkıntı olabilir. Benzini hep aynı yerdenmi alıyorsun ?
Evet genelde Beşiktaş Barbaros Shell den alıyorum ama ilk defa böyle yaptı.
akünü kontol et kutup basları gevsemiş olabilir :cat:
Erman alet FI yakmaz o zaman.
yok canım yakıyor bizzat basıma geldi benımde gıderken gaz kesıp bırakıp aralıklarla yanıp sonuyordu FI benımde aklıma gelmezdı akuden yapacagı tek oraya bakmamıstım ancak honda servıse goturdum ordakı cocukta akuye baktınmı dedı yok dedım akuye baktıkki kutup basları gevsemıs onları sıkınca sorun cözüldü :cat: daha önceden bu sorunla gelen 1000rrlar felanda varmıs :queen:
sanırım sarsıntıdan ateslemeyi kesiyordu ama elektrık sorunlarınında FI ısıgını yakabılıyor genel arıza lambamız FIaküsü zayıftır belki arkadasın onun bir cok nedenide olabılır :silent:
gel bugun benım gumusle tanıstırayım senın kızı![]()
Arkadaşlar merhaba, bu sabah yine her sabahki gibi motoruma atlayıp işe gelmek üzere iken, marşa bastım 1-2-3-4 sn.çalışmadı tekrar aynı işlem gene yok 3.marşta çalıştı ama çok aptal çalışıyor tekleye tekleye, neyse 10 sn. içinde düzeldi fakat sonra FI lambası yandı 4 kere falan göz kırpıp kayboluyor 1-2 saniyede bir bu devam ederek işyerime ulaştım ama bu lamba canımı sıktı tabi, Acaba sorun ne olabilir? Teşekkürlerimi iletiyorum şimdiden.Sağolun.