- Katılım
- 29 Tem 2006
- Mesajlar
- 3,199
arkadaşlar inşallah her isteyen, sezona gönlündeki makineyle girer, kazasız belasız kullanır.
bu arada arkadaşlar, benim yeni aldığım makine baştan aşağı orjinal. buna ilk olarak double bubble füme cam, kısa manet, rizoma elcik ve gidon topuzu (bütçeye bağlı bu
)
tiger tri oval kısa tüp egzos almayı düşünüyorum.
bir de 600f'te beni en rahatsız eden hep sinyalleri olmuştur. Önlere gömme sinyal mi alayım yoksa kama formlu üçgen ledli bişiyler mi karar veremedim.
arkaya da önce sinyalli led stop alayım dedim ama plakalığı iptal etmeyi gözüm kesmiyor açıkçası. o yüzden plakalığı biraz kesip kısaltıp sinyalleri yine led bişeylerle değiştireyim diyorum ama ne dersiniz hangisi güzel olur. marka model tavsiye edebilir misiniz ?
bu arada arkadaşlar, benim yeni aldığım makine baştan aşağı orjinal. buna ilk olarak double bubble füme cam, kısa manet, rizoma elcik ve gidon topuzu (bütçeye bağlı bu
tiger tri oval kısa tüp egzos almayı düşünüyorum.
bir de 600f'te beni en rahatsız eden hep sinyalleri olmuştur. Önlere gömme sinyal mi alayım yoksa kama formlu üçgen ledli bişiyler mi karar veremedim.
arkaya da önce sinyalli led stop alayım dedim ama plakalığı iptal etmeyi gözüm kesmiyor açıkçası. o yüzden plakalığı biraz kesip kısaltıp sinyalleri yine led bişeylerle değiştireyim diyorum ama ne dersiniz hangisi güzel olur. marka model tavsiye edebilir misiniz ?
