Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
arkadaşlar inşallah her isteyen, sezona gönlündeki makineyle girer, kazasız belasız kullanır.

bu arada arkadaşlar, benim yeni aldığım makine baştan aşağı orjinal. buna ilk olarak double bubble füme cam, kısa manet, rizoma elcik ve gidon topuzu (bütçeye bağlı bu :) )
tiger tri oval kısa tüp egzos almayı düşünüyorum.
bir de 600f'te beni en rahatsız eden hep sinyalleri olmuştur. Önlere gömme sinyal mi alayım yoksa kama formlu üçgen ledli bişiyler mi karar veremedim.
arkaya da önce sinyalli led stop alayım dedim ama plakalığı iptal etmeyi gözüm kesmiyor açıkçası. o yüzden plakalığı biraz kesip kısaltıp sinyalleri yine led bişeylerle değiştireyim diyorum ama ne dersiniz hangisi güzel olur. marka model tavsiye edebilir misiniz ?
 
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
67
selamlar bir arkadaşım temiz 2006 600f arıyor, satmayı düşünen varsa haberleşlim. Bu arada aramızda hiç izmirde ikamet eden yok mu görüşelim?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:11 ----------

Birde triger gergisi bende iyice ses yapmaya başladı değişim maliyeti ne kadar bilgisi olan var mı?
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
arkadaşlar inşallah her isteyen, sezona gönlündeki makineyle girer, kazasız belasız kullanır.

bu arada arkadaşlar, benim yeni aldığım makine baştan aşağı orjinal. buna ilk olarak double bubble füme cam, kısa manet, rizoma elcik ve gidon topuzu (bütçeye bağlı bu :) )
tiger tri oval kısa tüp egzos almayı düşünüyorum.
bir de 600f'te beni en rahatsız eden hep sinyalleri olmuştur. Önlere gömme sinyal mi alayım yoksa kama formlu üçgen ledli bişiyler mi karar veremedim.
arkaya da önce sinyalli led stop alayım dedim ama plakalığı iptal etmeyi gözüm kesmiyor açıkçası. o yüzden plakalığı biraz kesip kısaltıp sinyalleri yine led bişeylerle değiştireyim diyorum ama ne dersiniz hangisi güzel olur. marka model tavsiye edebilir misiniz ?

Emir benim makinanın fotoğrafarına bakman yeterli olacak o zaman, aynısını yapacaksın bu anlattıklarından anladığım kadarıyla.:p

2008'de açtığım başlık :

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-fotograflari/42879-cbr600f-imin-son-hali.html

selamlar bir arkadaşım temiz 2006 600f arıyor, satmayı düşünen varsa haberleşlim. Bu arada aramızda hiç izmirde ikamet eden yok mu görüşelim?

Birde triger gergisi bende iyice ses yapmaya başladı değişim maliyeti ne kadar bilgisi olan var mı?

Özgür benim makinayı sattığım arkadaş motoru satılığa çıkarmış, düşünürseniz yabancıya gitsin istemem :

0532 522 55 65 - Gediz

Bu arada gerginin maliyetinden emin değilim ama 150-200 civarı olabilir.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
selamlar bir arkadaşım temiz 2006 600f arıyor, satmayı düşünen varsa haberleşlim. Bu arada aramızda hiç izmirde ikamet eden yok mu görüşelim?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:11 ----------

Birde triger gergisi bende iyice ses yapmaya başladı değişim maliyeti ne kadar bilgisi olan var mı?

Eksantrik zinciri gergisi 165 lira :p
Bende yeni aldım servisten ilkay sağolsun :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Emir benim makinanın fotoğrafarına bakman yeterli olacak o zaman, aynısını yapacaksın bu anlattıklarından anladığım kadarıyla.:p

Emre haklısın aslında böyle bi sonuç düşünüyorum.tek fark benim cam puig olmayaca :queen: python olacak :)
sinyalleri falan da araştırdım motrax en mantıklısı gibi, ebayden almazsam ordan temin edicem. ancak arka sinyallerde daha büyük tercih edebilirim.
bir de çok orjinal bi tank pad buldum bugün siparişini vereyim elime geçince paylaşırım :)

bu arada dün akşam daha doğrusu gece makineye bakım yaptık. yağ motul 10-50 değişti, K&n yağ filtresi, iridyum buji, hava filtresi temizliği yapıldı. zincir gerildi yağlandı vs. vs.

kısmetse sezona görsel ve işitsel olmasa da teknik olarak hazırız :queen:
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
2
merhaba benim bildğim kadarıyla 600f kabüratörlü olduğu buda yakıt tüketümünü arttırdığıdır enjeksiyonlu modelleri tercih etmelisin bence. budemek değildirki karbüratörlü modeller alınmaz diye, ama 4 silindirli bir motorda 4 karbüratör siz düşünün yakıt sarfiyatını türkiye gibi bir ülkede düşünülmesi gereken önemli faktörlerden biride yakıt sarfiyatıdır şimdiye kadar tam olarak bende bilmiyorum 600f ile 600rr yakıt sarfiyatlarını bilen varsa bende öğrenmek istiyorum
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
merhaba benim bildğim kadarıyla 600f kabüratörlü olduğu buda yakıt tüketümünü arttırdığıdır enjeksiyonlu modelleri tercih etmelisin bence. budemek değildirki karbüratörlü modeller alınmaz diye, ama 4 silindirli bir motorda 4 karbüratör siz düşünün yakıt sarfiyatını türkiye gibi bir ülkede düşünülmesi gereken önemli faktörlerden biride yakıt sarfiyatıdır şimdiye kadar tam olarak bende bilmiyorum 600f ile 600rr yakıt sarfiyatlarını bilen varsa bende öğrenmek istiyorum

şaka şaka :queen::queen::queen:

yakıt sarfıyatlarını ogrencende ne olcak:cherry: paran yoksa bulasma bu makınalara karburatorlerı bitirir adamı havaya ucurur :queen:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Eksantrik zinciri gergisi 165 lira :p
Bende yeni aldım servisten ilkay sağolsun :)

Güzel tahminde bulunmuşum sahiden de.:cherry:

Emre haklısın aslında böyle bi sonuç düşünüyorum.tek fark benim cam puig olmayaca :queen: python olacak :)
sinyalleri falan da araştırdım motrax en mantıklısı gibi, ebayden almazsam ordan temin edicem. ancak arka sinyallerde daha büyük tercih edebilirim.
bir de çok orjinal bi tank pad buldum bugün siparişini vereyim elime geçince paylaşırım :)

bu arada dün akşam daha doğrusu gece makineye bakım yaptık. yağ motul 10-50 değişti, K&n yağ filtresi, iridyum buji, hava filtresi temizliği yapıldı. zincir gerildi yağlandı vs. vs.

kısmetse sezona görsel ve işitsel olmasa da teknik olarak hazırız :queen:

Kanka yap da görelim bakalım nasıl olacak. :)

Teknik hazırlıklar da harika olmuş.:cat:

merhaba benim bildğim kadarıyla 600f kabüratörlü olduğu buda yakıt tüketümünü arttırdığıdır enjeksiyonlu modelleri tercih etmelisin bence. budemek değildirki karbüratörlü modeller alınmaz diye, ama 4 silindirli bir motorda 4 karbüratör siz düşünün yakıt sarfiyatını türkiye gibi bir ülkede düşünülmesi gereken önemli faktörlerden biride yakıt sarfiyatıdır şimdiye kadar tam olarak bende bilmiyorum 600f ile 600rr yakıt sarfiyatlarını bilen varsa bende öğrenmek istiyorum

2001 sonrası son kasa 600F ler de enjeksiyonludur. Zaten teknik özelliklerinde PGM-FI yakıt enjeksiyon sistemi olarak belirtilmiştir.
Aralarındaki fark, F tek nokta enjeksiyonlu, RR ise çok noktadan enjeksiyonludur.
Yakıt sarfiyatı öyle pek farklı değildir 2 makinanın, hemen hemen aynı yakarlar.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
zincir, ön ve arka dişli , ön ,arka fren balatası degişimi için istenen 100tl işcilik bana cok geldi siz ne dusunuyorsunuz?
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
zincir, ön ve arka dişli , ön ,arka fren balatası degişimi için istenen 100tl işcilik bana cok geldi siz ne dusunuyorsunuz?

arka veya ön fren balatasını sende değiştirebilirsin. 100 TL nin içinde etkisiz bir işçilik...

işçilik arka lastiği sökme dişli değişimi ve zincir değişimi için verilen fiyattır... diğer detaylar işçiliğin süsleyip kabul ettirme ...

uzun süredir sürekli gittiğin bir usta ise evet çok yeni biriyse tanışmak için makul bir bedel :cat:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaslar; su manetlerden aldım. daha doğrusu doğum günü hediyesi alındı bana :p
Kırmızı renk aldm. acaba siyah mı almalıydım ?
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Almışsın artık, en güzeli kırmızı demek düşer bize.:cherry:

Şaka bir yana, kırmızı güzel gider senin makinaya bence de. Hayırlı olsun, güle güle kullan.:cat:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Arkadaslar; su manetlerden aldım. daha doğrusu doğum günü hediyesi alındı bana :p
Kırmızı renk aldm. acaba siyah mı almalıydım ?

Almışsın artık, en güzeli kırmızı demek düşer bize.:cherry:

Şaka bir yana, kırmızı güzel gider senin makinaya bence de. Hayırlı olsun, güle güle kullan.:cat:

şu manetlerdeki kırmızı da gözüme hep pembeymiş gibi geliyor nedense
doğan pembe seni açar bence demedi deme :cherry:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
zincir, ön ve arka dişli , ön ,arka fren balatası degişimi için istenen 100tl işcilik bana cok geldi siz ne dusunuyorsunuz?

kim istedi bu parayı :) yaz bi özelden felann :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:20 ----------

Arkadaslar; su manetlerden aldım. daha doğrusu doğum günü hediyesi alındı bana :p
Kırmızı renk aldm. acaba siyah mı almalıydım ?

aslında Emre çok hümanist yaklaşmış ama ben odun bi adam olarak yorum yapacağım :queen:
evet keşke siyah alsaymışsın. bu kırmızı diye iddia ettikleri çingene pembesi tonu motorun rengiyle hiç uymuyor ve ucuz gözüküyor. altın rengi bile olurdu ama bu olmaz.
en iyisi özelden sana verdiğim adrese kargola o manetleri. sen kullanma ben kullanayım benim adım apaçiye çıksın :queen: yeter ki forum arkadaşlarıma bişiy olmasın :p
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
kim istedi bu parayı :) yaz bi özelden felann :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:20 ----------



aslında Emre çok hümanist yaklaşmış ama ben odun bi adam olarak yorum yapacağım :queen:
evet keşke siyah alsaymışsın. bu kırmızı diye iddia ettikleri çingene pembesi tonu motorun rengiyle hiç uymuyor ve ucuz gözüküyor. altın rengi bile olurdu ama bu olmaz.
en iyisi özelden sana verdiğim adrese kargola o manetleri. sen kullanma ben kullanayım benim adım apaçiye çıksın :queen: yeter ki forum arkadaşlarıma bişiy olmasın :p

ben dedim ona kaç defa alma diye ama....
pembe pembe artık doğana farklı gözler ile bakabileceğiz

dipnot: bunları okuduktan sonra çıldıracak :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst