Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
7 kere yanıp sönme neye tekamul edıyor servıs defterıne bakıp söleyim

sen akuyu kutup baslarını kontrol ettınmı?
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
310
7 uğurlu sayıdır bişiy olmaz :cat: :queen:

Benim uğurlu sayım 8 ama nolcek şimdi :queen:

7 kere yanıp sönme neye tekamul edıyor servıs defterıne bakıp söleyim

sen akuyu kutup baslarını kontrol ettınmı?

Teşekkür ederim ben hata kodunu buldum ECT sensörü yani 'Engine coolant temperature' hararet müşürü denen zımbırtıyla ilgiliymiş ya kablosunda yada kendisinde arıza olabilir dedi bir servisten arkadaşım :cat: Teşhis tamam sırada tedavisi var bakalım. Tekrar teşekkürler arkadaşlar.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
hararet musurunu kontrol ettır belkı gevsemıstır kulagına su kacmıstır__? eger musur bozuksa uzun yola cıkabılırsın ancak 100 dereceye cıkarma motoru hararet yapıp fan calısmas ise iyi olmaz:cherry:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
arkadaşlar üzülerek motorumu satıyorum.Artık eşimi uzun yolda motora binmeye ikna edemediğim için enduroya geçmeye karar verdim.Siteden birilerine giderse sevinirim.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-memurdan-bakimli-cbr-600f-44724733/detay

Hayırlısı olsun dostum, ilan açıklamalarını detaylı yazman iyi olmuş; ama emin ol buna rağmen bir sürü dangalak mesaj ile karşılaşacaksın yine de. :)

evet arkadaşlar bu da yeni motoruma yaptığım ilk modifikasyon :)

nasıl tank pad ama :)))

Emir tank pad tam senlik, güle güle kullan.:p
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
hararet musurunu kontrol ettır belkı gevsemıstır kulagına su kacmıstır__? eger musur bozuksa uzun yola cıkabılırsın ancak 100 dereceye cıkarma motoru hararet yapıp fan calısmas ise iyi olmaz:cherry:

kapalı devre olduğundan 100 derecede kaynamaya başlamaz :)
basınç altındaki sıvının kaynama noktası yüksek olur :cat:
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
2
Two Brother mu Yoshımura mı ?

arkadaşlar üzülerek motorumu satıyorum.Artık eşimi uzun yolda motora binmeye ikna edemediğim için enduroya geçmeye karar verdim.Siteden birilerine giderse sevinirim.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-memurdan-bakimli-cbr-600f-44724733/detay

abicim hayırlı satış olur inş.senin motorda yoshımura eksoz var ve ben sesini merak ediyorum.two brother la eş değer olabilir mi ? hangisinde daha can alıcı ses var.eksoz bnm için bi kriter çünkü.fernando görmez heralde bilenler ustalar yönlendirme yapsın ltfn
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eki 2005
Mesajlar
291
fernando umarım istediğin motoruda bir an önce bulabilirsin

eyvallah kardeşim,fakat önce motorumu satmam lazım,piyasa ölücü kaynıyor,egzostu almazsam kaça olur deyen bile var!!!
DL650 V-strom arıyorum,bildiğiniz motorlardan beni bilgilendirirseniz sevinirim.
Fiyatı düşürdüm,sezon başlamak üzere beğendiğim motorlar bir bir satılıyor :(

---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:22 ----------

abicim hayırlı satış olur inş.senin motorda yoshımura eksoz var ve ben sesini merak ediyorum.two brother la eş değer olabilir mi ? hangisinde daha can alıcı ses var.eksoz bnm için bi kriter çünkü.fernando görmez heralde bilenler ustalar yönlendirme yapsın ltfn

:) sesinden gayet memnunum,insanlar f-16 kalkıyormuş gibi 300 metre öteden başla takibe geçiyor :) ama karşılaştırma için birşey söyleyemem.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-memurdan-bakimli-cbr-600f-44724733/detay
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
yazın sıcagında trafıgın ıcınde mumkunse acmasalar bayıltıyor :) aslında bende unuttum şimdi tam kaç drecede actıgını :silent:
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
Arkadaşlar Selam,

Yaklaşık 2 yıldır motosiklet dünyasından uzaktayım. En son Hyo GV250'mi satmıştım.
Motorsuz geçen yıllardan sonra artık bu yaz dönüş yapmak istiyorum. Uzun süredir de piyasayı araştırmaktayım.

1.Sorum: Malum tarz değişikliği yapacağım ve cruiser'ın rahatlığını CBR 600F te bulabilir miyim.Şehir içinde kullanırken sırt ağrıları çeker miyim? Ayak koyma pozisyonu felan bana çok yabancı gelir mi?

2. Motosikletle yol yapmayı çok seviyorum, kışın dahi bazen motosiklet kullanırım, CBR 600F yol tutuşu felan nasıl? (GV250'imle 1,5 yılda 25.000 KM Yaptım) Görünüş ve Hantallığından dolayı istemesemde Sizce enduro mu düşünmeliyim?

3. 25-30 Bin KM civarı 2004 ve üzeri kırmızı, siyah, gri model bakıyorum, boyalı motosikletler kaza ihtimalinden dolayı beni korkutuyor. Alırken nelere dikkat etmeliyim? Bu modelin kronik problemleri var mıdır? Önceki motosikletlerimden çok araştırmama rağmen malesef çok çektim, bu sefer düzgün bir alete binmek istiyorum. Tek teker yapılmış-oynanmış- aşırı modifiye yapılmış motorları nasıl anlarım. Kısacası alırken nelere dikkat etmeliyiz. Ayrıca en son sizce ne kadar gözden çıkarmalıyım (sahibinden.com) gibi sitelerdeki fiyatlar biraz abartı diil mi?

Forumun çoğunu okudum ama birde güncel cevaplar almak istedim, arkadaşlar sizlerde bu yollardan geçtiniz, beni bilgilendirirseniz çok mutlu olurum...

Saygılar-sevgiler, yolunuz açık olsun...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben bir kaç cevap vereyim;
*2004 ve sonrası 600 F lerde; eksantrik gergi sorunu oluyor. sanırım kronik bir olay :)
*Uzun yol yapacağım diyorsun; 100 km de en az 6.5 litre yakan bir motor bu :) uzun yol için her zaman cift silindir diyorum :)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Arkadaşlar Selam,

Yaklaşık 2 yıldır motosiklet dünyasından uzaktayım. En son Hyo GV250'mi satmıştım.
Motorsuz geçen yıllardan sonra artık bu yaz dönüş yapmak istiyorum. Uzun süredir de piyasayı araştırmaktayım.

1.Sorum: Malum tarz değişikliği yapacağım ve cruiser'ın rahatlığını CBR 600F te bulabilir miyim.Şehir içinde kullanırken sırt ağrıları çeker miyim? Ayak koyma pozisyonu felan bana çok yabancı gelir mi?

2. Motosikletle yol yapmayı çok seviyorum, kışın dahi bazen motosiklet kullanırım, CBR 600F yol tutuşu felan nasıl? (GV250'imle 1,5 yılda 25.000 KM Yaptım) Görünüş ve Hantallığından dolayı istemesemde Sizce enduro mu düşünmeliyim?

3. 25-30 Bin KM civarı 2004 ve üzeri kırmızı, siyah, gri model bakıyorum, boyalı motosikletler kaza ihtimalinden dolayı beni korkutuyor. Alırken nelere dikkat etmeliyim? Bu modelin kronik problemleri var mıdır? Önceki motosikletlerimden çok araştırmama rağmen malesef çok çektim, bu sefer düzgün bir alete binmek istiyorum. Tek teker yapılmış-oynanmış- aşırı modifiye yapılmış motorları nasıl anlarım. Kısacası alırken nelere dikkat etmeliyiz. Ayrıca en son sizce ne kadar gözden çıkarmalıyım (sahibinden.com) gibi sitelerdeki fiyatlar biraz abartı diil mi?

Forumun çoğunu okudum ama birde güncel cevaplar almak istedim, arkadaşlar sizlerde bu yollardan geçtiniz, beni bilgilendirirseniz çok mutlu olurum...

Saygılar-sevgiler, yolunuz açık olsun...

Selamlar,

600F'in oturuş pozisyonu diğer supersportlar kadar yatık ve rahatsız, ayak pogleri de çok yukarıda değildir, bu nedenle şehir içinde ağrılar çekeceğini sanmıyorum. Tabiki cruiserlara göre kullanım tarzı farklıdır ama, ona da alışırsın kısa süre sonra.

Yol tutuş olarak oldukça başarılıdır, kafanda o konuda soru işareti olmasın. Bir enduronun rahatlığını bir supersportta aramak da yanlış olur. Bu biraz kullanıcıya bağlı aslında ama, ben geçtiğimiz yaz eşimle 2000 km kadar yol yaptım ve 1,5 saatlik molalar ile çok fazla yorulmadım. Biraz bacaklar ve kalça ağrısı çekmiştim motordan indiğimde ama, en fazla hissettiğim rahatsızlık buydu. Ancak sürekli uzun yol yapılacaksa ve illa supersport performansı aranmıyorsa, benzin tüketimi, işletim maliyetleri ve kullanım rahatlığı açısından bir enduro tabiki daha doğru bir seçim olacaktır.
Gerçi eğer bütçe sorunu yoksa VFR800 de düşünebilirsin.

Motoru alırken aklında soru işareti kalmaması için güvendiğin bir ustaya göstermen en doğrusu olacaktır, senin farkedemeyeceğin noktaları deneyimli gözler ve kulaklar farkedebilir.
Boya olayına da takılma o kadar. 5-6 yaşındaki motorların illaki yan yatması olabilir; yeterki şase, motor, yürüyen sağlam olsun.
Alacağın motorun bakımları tam olsun, bu motorun yedek parçası ucuz değildir. Bir bujisi en az 35-40 TLx4 = 160 TL.
Lastik, zincir, dişli durumu iyi olsun ki bunlara da para harcamak zorunda kalma, fiyatı tüm bunlara göre hesap et.
Piyasada masrafsız bir 600F için en az 11-13 bin TL arası rakamlar isteniyor; km-model yılı-temizliği vs. bu durumu etkileyen faktörler.
 
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
67
Ben bir kaç cevap vereyim;
*2004 ve sonrası 600 F lerde; eksantrik gergi sorunu oluyor. sanırım kronik bir olay :)
*Uzun yol yapacağım diyorsun; 100 km de en az 6.5 litre yakan bir motor bu :) uzun yol için her zaman cift silindir diyorum :)

kendimden alıntı yapayım:

Bu arada hafta sonu için izmir-aydın muğla marmaris datça ve geri dönüş şeklinde iki motor yola çıktık. Diğer arkadaşta v-strom dl-650 var 625 km toplamda ben v-stromdan 4 tl daha az benzin yaktım. Aydın otobanından sonra benzin aldım 115 max 120 yi geçmeden kullandım ortalama 100km de 4.66 lt yakıt harcadım...
 
Katılım
15 Kas 2008
Mesajlar
80
Ben bir kaç cevap vereyim;
*2004 ve sonrası 600 F lerde; eksantrik gergi sorunu oluyor. sanırım kronik bir olay :)
*Uzun yol yapacağım diyorsun; 100 km de en az 6.5 litre yakan bir motor bu :) uzun yol için her zaman cift silindir diyorum :)

6,5 lt uzun yol mu ş içi mi ?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
uZU Yol sehir içi karısık gezdik biz :) 10 civarı ısıkta durduk. bu sekilde. Gazı cok hafif kullanırsak sanırım 6 litreye düşer... Bundan aşağısını sanmıyorum :)

Mesela bir arkadasın kendi F 'i için söylediği ;
Sıkarsan yakar; Sıkmazsan 6-7 litre
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2009
Mesajlar
100
Arkadaşlar 2004 model Siyah 600F im var. Sol grenaj CBR PGM-FI çıkartma yazısına (gümüş renkli) ihtiyacım var. Servis fiyatı 168 tl maalesef :( Bu konuda bana yardımcı olabilecek biriniz var mı içinizde? Teşekkürler...
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Bazı grenajcılar şablon ve boya ile orjinal gibi yapıyor, sticker olduğunu bile anlamıyorsun. Bir araştır derim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst