Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Evet arkadaslar; doğum günü hediyesi olarak alınan manetlerim geldi. evet biraz pempemsi duruyor fakat motora yakısacağını düşünüyorum :) :cherry:
havalar düzelince taktıracağım :)








Arkadaşlar bir de Mobil olarak önereceğiniz yağ bu muydu?
Ben Motul 15-50 koydum 1000 km önce; fakat vites gecişleri sertlesti. Mobil den daha memnun kalıyor herkes...

 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
son yaptığım bakımda motul 10-50 koydum, vites geçişleri çok rahat. 15-50 yi neden tercih ettin ? yani 10-40 ya da 10-50 neden değil ?
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
son yaptığım bakımda motul 10-50 koydum, vites geçişleri çok rahat. 15-50 yi neden tercih ettin ? yani 10-40 ya da 10-50 neden değil ?

aynısını bende dedim kendisine :)

Evet arkadaslar; doğum günü hediyesi olarak alınan manetlerim geldi. evet biraz pempemsi duruyor fakat motora yakısacağını düşünüyorum :) :cherry:
havalar düzelince taktıracağım :)


bu manetler motora değilde sana yakışacaktır doğan :mrgreen:
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
2
kapalı devre olduğundan 100 derecede kaynamaya başlamaz :)
basınç altındaki sıvının kaynama noktası yüksek olur :cat:

kapalı basınç altında ki suyun kaynmaa sıcaklığı daha çabuk olur fekat :)demliklerde görebiliriz bunu üstünü açık ve kapalı olarak iki yarı şekilde kaynatırsak kapalı olanın daha çabuk kaynadığını gözlerimizi fal taşı gibi açıp görürüz .
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bir GKN arkadasımız var; o 15-50 kulan dedi. Kendi de ondan kullanıyormus :cat:
Evet Evet ben takamam ; bozarım :mrgreen:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
kapalı basınç altında ki suyun kaynmaa sıcaklığı daha çabuk olur fekat :)demliklerde görebiliriz bunu üstünü açık ve kapalı olarak iki yarı şekilde kaynatırsak kapalı olanın daha çabuk kaynadığını gözlerimizi fal taşı gibi açıp görürüz .

fizik ve kimyayı iyicene derinlemesine işleyecek isek suyun buharlaşmaya başladığı ısının belirli bir sabit noktası yoktur. Ortamdaki nem gibi diğer faktörlerde bunu tetikler.

çaydanlık diye bahsetmiş olduğunuz alan kapalı bir devre değildir. Buharın çıkabildiği delik vardır. Sizin bahsetmiş olduğunuz ortam bir nebze ısı hapsini sağlar buharlaşmayı kısmen engellediği için. Fakat maddenin sıvı, katı ve gaz halinde tümüyle kapalı bir ortamda yüksek basınç altında bulunması kaynama noktasını yükseltir. en basit örneği motorların hepsi 100 derece altında fan açmaz. 100 derece üstünde radyatör soğutması için fan açan motosikletlerde vardır.
bu arada motosikletteki fan açma derecesini olayının ayarlanma olayı ise her motorun çalışmasından maksimum performans elde edebilmek için belirli bir ısı aralığında çalışması gerektiğidir. hemde yağ gibi akışkanların motorun içindeki her alana daha rahat bir şekilde ulaşabilmesinden kaynaklanır. yani fazlasıda azıda zarar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:48 ----------

Bir GKN arkadasımız var; o 15-50 kulan dedi. Kendi de ondan kullanıyormus :cat:
Evet Evet ben takamam ; bozarım :mrgreen:

sen GKN'nin her dediğini yapacaksan biz ona tüyolar verelim bare :cherry: :pl:
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
64
[/COLOR]Arkadaşlar bir de Mobil olarak önereceğiniz yağ bu muydu?
Ben Motul 15-50 koydum 1000 km önce; fakat vites gecişleri sertlesti. Mobil den daha memnun kalıyor herkes...

Motul 10-40 derim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:24 ----------

şöyle kendi aramızda bir buluşma felan yapsak bare hafta sonuna hava güzel olacak gibi :)

Kesinlikle katılıyorum hafta sonu hava guzel bence bı bulusma lazım istanbul anadolu yakası kimler avrupa yakası kimler bilelim ortak olan bir yerde bulusalım mesela koprunun uzerı tam ortası :) hatta yoluda kapatalım bıraz show yapalım :p
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Ben Motul 15-50 koydum 1000 km önce; fakat vites gecişleri sertlesti. Mobil den daha memnun kalıyor herkes...

Motul 10-40 derim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:24 ----------



Kesinlikle katılıyorum hafta sonu hava guzel bence bı bulusma lazım istanbul anadolu yakası kimler avrupa yakası kimler bilelim ortak olan bir yerde bulusalım mesela koprunun uzerı tam ortası :) hatta yoluda kapatalım bıraz show yapalım :p

yağ olarak shell advanced kullanmayı düşünüyorum bi dahaki sefere yağ değişim zamanıda yaklaştı sayılır derken bakayım motora dedim bi daha alalı bin km olmuş nerden baksam en az bin km daha var yağ değişimine.

anadolu yakasındayım ben walla caddebostan tayfasının canlanmasını bekleyecem sanırım bu gidişle :mrgreen:
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
yaaa arkadaslar F alıcam alıcam ramak kldı dıyorum bu yakıtı olsun pparcaları olsun urkutuyo benı eskıden neguzel cbf 250 vardı yara yara gezıyodum :D tık yok :D sımdı sırf ss olsun dıye f alıcam ama yakıtı gercekten korkutuyo benı sırf bu yuzden fazer bıle alırsam kımse kızmasın bana :)


not: F alan yakıtına katlanır demeyın herzaman katlanılmıyo :D
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
yaaa arkadaslar F alıcam alıcam ramak kldı dıyorum bu yakıtı olsun pparcaları olsun urkutuyo benı eskıden neguzel cbf 250 vardı yara yara gezıyodum :D tık yok :D sımdı sırf ss olsun dıye f alıcam ama yakıtı gercekten korkutuyo benı sırf bu yuzden fazer bıle alırsam kımse kızmasın bana :)


not: F alan yakıtına katlanır demeyın herzaman katlanılmıyo :D

fazer'ında f'ten aşağı kalır yanı yok bence çok :cherry:
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
yaaa arkadaslar F alıcam alıcam ramak kldı dıyorum bu yakıtı olsun pparcaları olsun urkutuyo benı eskıden neguzel cbf 250 vardı yara yara gezıyodum :D tık yok :D sımdı sırf ss olsun dıye f alıcam ama yakıtı gercekten korkutuyo benı sırf bu yuzden fazer bıle alırsam kımse kızmasın bana :)


not: F alan yakıtına katlanır demeyın herzaman katlanılmıyo :D

motorla cok gezıyorsan ve benzın parası önemli ise 4 sılındır 600 luk motorlar alma:cat:
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
64
anadolu yakasındayım ben walla caddebostan tayfasının canlanmasını bekleyecem sanırım bu gidişle :mrgreen:[/QUOTE]


bende anadolu yakası moda caddebostanda dıyebılırız evet arkadaslar kım nerden bı yazsın bılelım hafta sonu bulusalım hatta hafta sonu aksam bulusalım gunduz sevdiklerımıze vakıt kalsın :) aksam bıze rahat rahat

istanbul anadolu yakası :
caddebostan : iLk@y
moda : cbrpc35 (ilkan)

Devamını bekliyoruz...
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
bende anadolu yakası moda caddebostanda dıyebılırız evet arkadaslar kım nerden bı yazsın bılelım hafta sonu bulusalım hatta hafta sonu aksam bulusalım gunduz sevdiklerımıze vakıt kalsın :) aksam bıze rahat rahat

istanbul anadolu yakası :
caddebostan : iLk@y
moda : cbrpc35 (ilkan)

Devamını bekliyoruz...

şeref konuğu olarak dreamdark'ıda alalım :mrgreen:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
beyler, orjinal plakalığı kullanırken arka sinyal değiştiren var mı ? malum ledli sinyaller daha narin ince ayaklı onları takınca plakalıkta boşluk oluyo mu sırıtıyo mu ? değiştiren varsa resim paylaşabilir mi ??
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
arkadaslar 2005 model 17 bınde orjınal F buldum kırmızı sıyah herseyıyle orjınal bu moyorun ederı nedır ? tahmınıı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst