- Katılım
- 14 Ağu 2008
- Mesajlar
- 5,134
şöyle kendi aramızda bir buluşma felan yapsak bare hafta sonuna hava güzel olacak gibi 




son yaptığım bakımda motul 10-50 koydum, vites geçişleri çok rahat. 15-50 yi neden tercih ettin ? yani 10-40 ya da 10-50 neden değil ?
bu manetlerı takması ıkı dakka kendın halledersın hayırlı olsun
kapalı devre olduğundan 100 derecede kaynamaya başlamaz
basınç altındaki sıvının kaynama noktası yüksek olur :cat:
kapalı basınç altında ki suyun kaynmaa sıcaklığı daha çabuk olur fekatdemliklerde görebiliriz bunu üstünü açık ve kapalı olarak iki yarı şekilde kaynatırsak kapalı olanın daha çabuk kaynadığını gözlerimizi fal taşı gibi açıp görürüz .
Bir GKN arkadasımız var; o 15-50 kulan dedi. Kendi de ondan kullanıyormus :cat:
Evet Evet ben takamam ; bozarım :mrgreen:
şöyle kendi aramızda bir buluşma felan yapsak bare hafta sonuna hava güzel olacak gibi![]()
Ben Motul 15-50 koydum 1000 km önce; fakat vites gecişleri sertlesti. Mobil den daha memnun kalıyor herkes...
Motul 10-40 derim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:24 ----------
Kesinlikle katılıyorum hafta sonu hava guzel bence bı bulusma lazım istanbul anadolu yakası kimler avrupa yakası kimler bilelim ortak olan bir yerde bulusalım mesela koprunun uzerı tam ortasıhatta yoluda kapatalım bıraz show yapalım
![]()
yaaa arkadaslar F alıcam alıcam ramak kldı dıyorum bu yakıtı olsun pparcaları olsun urkutuyo benı eskıden neguzel cbf 250 vardı yara yara gezıyodumtık yok
sımdı sırf ss olsun dıye f alıcam ama yakıtı gercekten korkutuyo benı sırf bu yuzden fazer bıle alırsam kımse kızmasın bana
![]()
not: F alan yakıtına katlanır demeyın herzaman katlanılmıyo![]()
yaaa arkadaslar F alıcam alıcam ramak kldı dıyorum bu yakıtı olsun pparcaları olsun urkutuyo benı eskıden neguzel cbf 250 vardı yara yara gezıyodumtık yok
sımdı sırf ss olsun dıye f alıcam ama yakıtı gercekten korkutuyo benı sırf bu yuzden fazer bıle alırsam kımse kızmasın bana
![]()
not: F alan yakıtına katlanır demeyın herzaman katlanılmıyo![]()
Bazı grenajcılar şablon ve boya ile orjinal gibi yapıyor, sticker olduğunu bile anlamıyorsun. Bir araştır derim.
bende anadolu yakası moda caddebostanda dıyebılırız evet arkadaslar kım nerden bı yazsın bılelım hafta sonu bulusalım hatta hafta sonu aksam bulusalım gunduz sevdiklerımıze vakıt kalsınaksam bıze rahat rahat
istanbul anadolu yakası :
caddebostan : iLk@y
moda : cbrpc35 (ilkan)
Devamını bekliyoruz...
arkadaslar 2005 model 17 bınde orjınal F buldum kırmızı sıyah herseyıyle orjınal bu moyorun ederı nedır ? tahmınıı ?