Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
340
yabancı olması gerek çakmaları türk diye biliyorum
gerçek deviller 1000 den başlıyor onu alcağına 700 tlye tiger egzozun full karbonunu alırsın ben inceledim işcilik güzel hafif
o kadar para vermem diyorsan eğer karbon kapaklısınıda 400 e alırsın
700-750 arasi
http://mcdn01.gittigidiyor.net/5745/FZ8-FAZER-8-TIGER-EGSOZ-TUP-FULL-KARBON__57459762_0.jpg
400-450 arası
http://www.motosikletaksesuarlari.com/images_buyuk/f69/TIGER-EGZOZ-RS-780-CBR-125R-2011_2169_1.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:39 ----------



ne 140 i,200 tutuyor plaka değiştirirsen eğer :)

Anladım. Tiger da olabilir 700 tl veririm yeterki ses alayım. Çünkü 250r kullanıpta güzel egzoz takan görmedim. Kimse sesini begenmiyor egzozunun. 125 ten aldıkları sesi alamıyor insanlar 250r da.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
:) ben sesi aramıyom fazla :) gaza dokununca altımdan ucması daha çok hosuma gidiyo :)
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
max 8000 tl ye kadar istanbul içi cbr 250 arıyorum km cok önemli değil ama şu var ki lastikleri bitmiş balata değiştir diye bağıran zincir şangır şangır zırlayıp değiştir diye bağıran vuruğu döküğü olup da 8500 tl isteyen adamlar var onlar uzak dursun :)
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Helikopter sesinden baska bir ses gelmez takanlarin cogu kisa zaman sonra cikartiyorlar goruntu harici bos bir ise yaramaz. Devil turk mali falan degil linkini verdiginiz power devil sanayi işi bir egzos. Onun yerine yine turk mali olan tiger var o dusunulebilir kafam sismez diyosan.
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla ben istanbuldayım ve hep trafik var motordan ses çıkmıyor bu yüzden farkedilmiyorum. Kornada biyere kadar. Ara gazı verip önümü açmak istiyorum.
ozaman 4 silindirli bi makina alıcan emir kardeş :)ara gaz ile ön arka sağdan soldan yol açılmasını istiyorsan ve biraz daha saygınlık kazanmak istiyorsan; (şahsen bana motosikletim güçlü ve iyi diye saygınlık gelecekse hiç gelmesin) malum burası türkiye insanlar malına göre ayırımcılık yapıyorlar trafikte. bunu ben söylemiyorum altın elbiseli adam söylüyor
nasıl cbf 150 kurye motoruna trafikte uyuz olup özellikle üstüne kıranların olduğu bir ülkede yaşıyoruz .
insanların bakış açısı değişiyor altında güçlü bir fıstık olunca...
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
ozaman 4 silindirli bi makina alıcan emir kardeş :)ara gaz ile ön arka sağdan soldan yol açılmasını istiyorsan ve biraz daha saygınlık kazanmak istiyorsan; (şahsen bana motosikletim güçlü ve iyi diye saygınlık gelecekse hiç gelmesin) malum burası türkiye insanlar malına göre ayırımcılık yapıyorlar trafikte. bunu ben söylemiyorum altın elbiseli adam söylüyor
nasıl cbf 150 kurye motoruna trafikte uyuz olup özellikle üstüne kıranların olduğu bir ülkede yaşıyoruz .
insanların bakış açısı değişiyor altında güçlü bir fıstık olunca...

Barodi dostum haklısın bu konuda ama eski CBR cı olarak unutma bizim makinalarda fıstık gibi :thumleft: gömme bizi canlı canlı darılırım küserim bak :p
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Barodi dostum haklısın bu konuda ama eski CBR cı olarak unutma bizim makinalarda fıstık gibi :thumleft: gömme bizi canlı canlı darılırım küserim bak
:p
cbr yi unutmadım unutsam zaten bu cbr sayfasına giriş yapmam .ben öyle biri değilim zaten parantez içinde belirttim ben yanlış anlamaya mahal vermemek için. sonrada topu altın elbiseli adama attım:))
tabiki cbr 250 r bizim gözbebeğimiz bana kalsa her motosiklet fıstık gibi nede olsa iki teker değilmi hepsi :)
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
carbon tiger kulllanan bırı olarak , orjınalın 8000dd uzerı cıglıgını tercıh ederdım...
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Ben bizim cbr 250 lerin 7.000 devirden sonraki sesini çok beğeniyorum . Sanki 4 silindiri andırıyor .
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
hayırlı bayramlar herkese..
bu ayna takımı uyuyormu bu motora bilgisi olan varmı
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-honda-cbr-250r-icin-kisa-ayna-parcasi-ve-yedek-parcalari-bulunma-116154685/detay/
 
Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
340
ozaman 4 silindirli bi makina alıcan emir kardeş :)ara gaz ile ön arka sağdan soldan yol açılmasını istiyorsan ve biraz daha saygınlık kazanmak istiyorsan; (şahsen bana motosikletim güçlü ve iyi diye saygınlık gelecekse hiç gelmesin) malum burası türkiye insanlar malına göre ayırımcılık yapıyorlar trafikte. bunu ben söylemiyorum altın elbiseli adam söylüyor
nasıl cbf 150 kurye motoruna trafikte uyuz olup özellikle üstüne kıranların olduğu bir ülkede yaşıyoruz .
insanların bakış açısı değişiyor altında güçlü bir fıstık olunca...

Valla 125 cbr lı arkadaşlarım var gpr egzozu takmış adam trafikte kim var kim yok yol veriyor çünkü epey bağırıyor. Devil'ı da tiger la karıştırdım affola. Saygınlık olayı olmamış ama. 125 le de aynı saygınlığı kazananlar var olay egzoz da bitiyor gördüğüm kadarıyla. Ama benim niyetim belli farkedilmek ve birazda tok bir ses oldumu tamamdır işte.

---------- Post added at 02:06 ---------- Previous post was at 02:02 ----------

helikopter sesi + 72 tl cezayı gözönünde bulundurun

Ya bu sadece bizim motorlara mı özel hiçmi şöyle güzel tok ses alabilen birileri yok. Anlaşılan egzoz takamıcaz.

---------- Post added at 02:11 ---------- Previous post was at 02:06 ----------

carbon tiger kulllanan bırı olarak , orjınalın 8000dd uzerı cıglıgını tercıh ederdım...

Ben alt devir ve rölanti sesinin tok olmasını istiyorum (5000-6000dd) ki 125 te bunu alan kişi çok gördüm ama 250 de olmuyor dediler sırf o yüzden moralim bozuldu diyebilirim. Egzos takılmayan motor. Pehhhh
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
265
abicim geçen Bakırköy"de arabayla giderken polis çevirdi beni, adliyeye gidiyorum işim de acil, niye durdurdun dedim, rutin kontrol dedi, o zaman geceleri de çıksanıza , eksoz sesinden uyuyamıyoruz dedim, bana uzun bi liste gösterdi ,,, eleman sadece motorları toplamış ceza yazmış eksozdan , aslında benim kastettiğim şu tüp geçit gibi eksoz taktıran arabalardı, daracık yolda plakalarını okuyamıyorsun süratten, motosiklet sesi bana pek batmaz ama ne hikmetse polis sadece motorsiklete duyarlı!

BU ARADA HEPİNİZİN BAYRAMINI KUTLAR, SEVDİKLERİNİZLE İYİ TATİLLER DİLERİM:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Cümleden Günaydınlar derken, Bayramınızı En içten dileklerimle Kutlar sağlıklı İki Teker üzerinde Yol Almanızı Dilerim. CBR 250 R 'ım ile Mesaideyiz. Sevgiler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst