Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gerçekten büyük marka imiş feyizoğlu hiç itiraz bile etmeden parçalanmış soft çantayı hemen değiştirdiler.onun yerine spor yazlık bot aldım fileli hiç terletmiyor.birde dün yazlık mont almıştım oda hiç terletmiyor resimdekiler.


Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
4 Ağu 2013
Mesajlar
6
Selamlar değerli forum üyeleri, Adım Halil İstanbul'da ikamet etmekteyim. Turizm ve Havacılık sektöründe çalışmaktayım. Öncelikle sizlerin 824 sayfalık bütün mesajlarını okumus bulunmakla birlikte Honda CBR 250R almaya karar verdim. Daha önce 2 Yıl Yamaha YBR 125 ve 6 Ay Mondial MCT 250 (Kullanmamıs olsaydım keske :( ) olarak 2,5 yıllık bir tecrübem var lakin 3 yıldır motosiklet kullanmıyorum 4 tekere geçtik :) Gelelim konumuza yeniden 2 tekere dönüş yapmak istemekteyim lakin 1 haftadır hiçbir Honda' da bulunmuyor sırayada almıyorlar Eylül başı gelin diyorlar. Beklemekten baska care yok demekki. Sizlere ufak bir selam vereyim dedim. Kazasız belasız bol keyifli surusler dilerim.
 
Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
uzun yol için topcase pahalı olucaktı 900 tlye yakın bir masraf açıcaktı. sert yan çanta düşündüm sadece aparatı malzemesi 300 tl ve sert yan çantalarda standart fiyatları 600 700 tlden başlıyor. ettimi sana 1000 tl. her iki seçeneğide eledim. ve resimde gördüğünüz üzere 120 tlye feyizoğlundan armode marka 35 lt lik soft yan çanta aldım ne aparat gerekiyor nede başka birşey . selenin altından geçirip tak git hesabı:)çok fazlada sırıtmadı bence.
sizce nasıl olmuş.uzun yolda normal kullandığım sırt çantamıda takarım veya arkaya ahtapot file ile bağlarım .
[url]http://img560.imageshack.us/img560/4790/yiqk.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img833.imageshack.us/img833/3669/93im.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img856.imageshack.us/img856/7625/ipka.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------

yan soft çanta olmadı biraz önce işe gitmeden çantayı çıkarım dedim süprizle karşılaştım. feyizoğlundaki satıcı lastiklere temas etmeyeceğini söyledi. bi baktım lastiğin kenarlarına sürtünmeden dolayı parçalanmış alt kısmı. yarın gidip iade edicem sizce iade parasını alabilirmiyim?lastiklerde zarar yok erimemiş ama çantaları eritmiş resmen .şansa bakya nazarmı değdi ne oldu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:05 ----------

virajda sürtmüş çünkü düzde temas etmiyor virajlarda sürtmüş .

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------

şimdi kapalı feyizoğlu elimde fiş var.para iade etmesse tüketici derneğine başvurucam.

orhan abi pazar günü sen ordayken Feyizoğunda olanlardan biride bendim kuzenimle geldik arabayla ilk indim baktım motor tanıdık lastiklerde şerit aynı baktım kask shark dedim bunların hepsi tek bir kişiye cıkıyo :) Kapıdan içeri girdiğimde seni görünce tamam dedim zaten :) Konusmaya gelicektim ama ceketti cantaydı bayağı meşguldün dedim rahatsız etmiyim simdi zaten ben gelseydim bile siz beni tanımazdınız inşallah başka bi sefer tekrar karşılaşırız :)
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
orhan abi pazar günü sen ordayken Feyizoğunda olanlardan biride bendim kuzenimle geldik arabayla ilk indim baktım motor tanıdık lastiklerde şerit aynı baktım kask shark dedim bunların hepsi tek bir kişiye cıkıyo :) Kapıdan içeri girdiğimde seni görünce tamam dedim zaten :) Konusmaya gelicektim ama ceketti cantaydı bayağı meşguldün dedim rahatsız etmiyim simdi zaten ben gelseydim bile siz beni tanımazdınız inşallah başka bi sefer tekrar karşılaşırız :)
keşke gelseydin tanışmış olurduk .

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:16 ----------

Feyizoğlundan hiç şüphem yoktu zaten :)

Mont ve motosiklet acaip bütün olmuş, duruşuda cuk oturmuş :cat:

çok saol kardeşim bana moral veriyorsun:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:19 ----------

Selamlar değerli forum üyeleri, Adım Halil İstanbul'da ikamet etmekteyim. Turizm ve Havacılık sektöründe çalışmaktayım. Öncelikle sizlerin 824 sayfalık bütün mesajlarını okumus bulunmakla birlikte Honda CBR 250R almaya karar verdim. Daha önce 2 Yıl Yamaha YBR 125 ve 6 Ay Mondial MCT 250 (Kullanmamıs olsaydım keske :( ) olarak 2,5 yıllık bir tecrübem var lakin 3 yıldır motosiklet kullanmıyorum 4 tekere geçtik :) Gelelim konumuza yeniden 2 tekere dönüş yapmak istemekteyim lakin 1 haftadır hiçbir Honda' da bulunmuyor sırayada almıyorlar Eylül başı gelin diyorlar. Beklemekten baska care yok demekki. Sizlere ufak bir selam vereyim dedim. Kazasız belasız bol keyifli surusler dilerim.
hoşgeldin hayırlısı olsun
 
Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar değerli forum üyeleri, Adım Halil İstanbul'da ikamet etmekteyim. Turizm ve Havacılık sektöründe çalışmaktayım. Öncelikle sizlerin 824 sayfalık bütün mesajlarını okumus bulunmakla birlikte Honda CBR 250R almaya karar verdim. Daha önce 2 Yıl Yamaha YBR 125 ve 6 Ay Mondial MCT 250 (Kullanmamıs olsaydım keske :( ) olarak 2,5 yıllık bir tecrübem var lakin 3 yıldır motosiklet kullanmıyorum 4 tekere geçtik :) Gelelim konumuza yeniden 2 tekere dönüş yapmak istemekteyim lakin 1 haftadır hiçbir Honda' da bulunmuyor sırayada almıyorlar Eylül başı gelin diyorlar. Beklemekten baska care yok demekki. Sizlere ufak bir selam vereyim dedim. Kazasız belasız bol keyifli surusler dilerim.

Hoşgeldin aramıza.Ayrıca sende benim gibi 1,5 aydır almak isteyip bulamayanlar kervanına katılmak istemezmisin :) Aneste geçen ay bi tane vardı salaklığıma kaçırdım onu elimden hem 300 lira zam yedim hemde beklediğimiz süre cabası inşallah bunun sonu ikimiz içinde hayır olur.Artı honda'yı aradım ağustos 20'gibi gelebilir kesin bişey yok dedi yani beklemedeyiz :(
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
Banada dediği aynı , psikolojikmiş , CBR kullanan bi kaç arkadaşa da göstereceğim , zaten anlarlar yamukluk varsa , sonra problemi bulmaya çalışacağım becerebilirsem :pale:

ön kolların bağlantı somunlarını gevşet, bisikletlerde yaptığımız gibi ön tekeri bacaklarının arasına al, direksiyondan düzelt somunları tekrar sık.
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
gerçekten büyük marka imiş feyizoğlu hiç itiraz bile etmeden parçalanmış soft çantayı hemen değiştirdiler.onun yerine spor yazlık bot aldım fileli hiç terletmiyor.birde dün yazlık mont almıştım oda hiç terletmiyor resimdekiler.
[url]http://img28.imageshack.us/img28/5352/jm4v.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
bu foto ya diycek yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:12 ----------

kask olarak nolan 44 kullanıyorum.çok memnunum..daha çok yazlık bi kask
 
Katılım
17 Tem 2013
Mesajlar
266
ön kolların bağlantı somunlarını gevşet, bisikletlerde yaptığımız gibi ön tekeri bacaklarının arasına al, direksiyondan düzelt somunları tekrar sık.

Bilgi için teşekkürler , en kısa zamanda yapacağım. Baktım yapamıyorum fotoğrafını çeker koyarım onun üstünden bi tarif alırız.
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Istanbulda sifir cbr yok ya saka gibi... Saticilar da isyanda ne gun ne sayi ne renk hicbirsey veremiyorlar... Magduruz :pale: umarim eylulde fazla fazla gelirde herkes alir, isin kotu tarafi cok sattigi icin sokakta da cok olmaya basladi, umarim kebabci motoruna donmez :)
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
207
Arkadaşlar , 422. Sayfadayım 4 gündür okuyorum, cbr250r sahip olmadan inciğini cıncığını herşeyini öğrendim. Bayağı yoruldum , çok faydalı oldu ve forum dostluğunuzu , bilgi birikimleriniz paylaşmanız çok hoşuma gitti.
Ümid ediyorum, 2014 fuarına kırmızı modeli ile girerler. ve seneye bende CBR 250 R sahibi olurum. Ciddi anlamda renk takıntım var :)

2004 tarihli A2 ehliyetim var , fakat o tarihten bu yana hiç kullanmadım :) Tecrübe edebileceğim ve hemde test etmiş olurum. Piyasada kiralayabileceğim CBR 250 R varmı ?

Sizleri takip etmeye devam edeceğim..
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Arkadaşlar , 422. Sayfadayım 4 gündür okuyorum, cbr250r sahip olmadan inciğini cıncığını herşeyini öğrendim. Bayağı yoruldum , çok faydalı oldu ve forum dostluğunuzu , bilgi birikimleriniz paylaşmanız çok hoşuma gitti.
Ümid ediyorum, 2014 fuarına kırmızı modeli ile girerler. ve seneye bende CBR 250 R sahibi olurum. Ciddi anlamda renk takıntım var :)

2004 tarihli A2 ehliyetim var , fakat o tarihten bu yana hiç kullanmadım :) Tecrübe edebileceğim ve hemde test etmiş olurum. Piyasada kiralayabileceğim CBR 250 R varmı ?

Sizleri takip etmeye devam edeceğim..

Kiralamak? :) sanmıyorum abi. Sabret bakalım. Sahibi olunca keyfini çıkarabilirsin. :bounce:
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
ALINIK kappa 46 veya givi b47 blade topcase..temiz 2. el olması önceliğim..bulamazsam sıfır alacağım mecbur.. satan varsa haberleşelim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst