Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Bu aralar piyasami durgun anlamadim motoru satiliha koydum kusuru falanda yok hep takas teklifi geliyor anlamadim gitti. 2012 4000kmde 9350 yazdim pazarlikta var dedim :s
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
9.350 yazdığına göre pek satmaya niyetin yokmuş be hocam. Öylesine koymuşun ilanı :)

Ben daha ucuza satıyorum: 8.888 TL. Bişe değil canıım ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:41 ----------

Yığınla siyah var ama bi tane adam akıllı 2013 beyaz yok :)

2013 Beyaz da var ama fiyatlarını beğenmiyorsun sanırım.

2.000 Km'de 2013 Beyaz Cbr 250'yi 8.500 TL'ye mi arıyorsun? :mrgreen:
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
10820tl arti plaka ruhsat kaca satalim 7500e mi? Ilk defa motor alip satmiyoruz pazarlik payi var yazdik zaten. Herkes sifir gibi olsun garaj motoru olsun kazasi olmasin düşük kmli olsun ucuz olsun öyle bir dunya yok malesef :)
 
Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben daha ucuza satıyorum: 8.888 TL. Bişe değil canıım ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:41 ----------



2013 Beyaz da var ama fiyatlarını beğenmiyorsun sanırım.

2.000 Km'de 2013 Beyaz Cbr 250'yi 8.500 TL'ye mi arıyorsun? :mrgreen:

İstanbulda yok maalesef yada herhangi bir çevre ilinde...
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Bu dönemde 8500 liraya 10bin km altinda bulmak zor anca kışın bulunur. Motor keyif işi temiz bulunca 3 e 5e bakmiycaksin 100 lira ucuz aldim diye sevinirsin biyerinden bisey cikar uzulursun. Ya gidip temiz motor alican yada gidicen sifir alican.
 
Katılım
6 Ocak 2006
Mesajlar
371
Galericiler bu motorları kaça alıp kaça satıyor bir sormak lazım arkadaşlar.

Bizde hep bu olay var.

Sen satıcısın, diyorsun ki galeriden 9.000'e alacağına benden al. e ben de alıcıyım, galeriye 6.000'e vereceğine bana ver. Netice olarak ilanlar aylarca duruyor. Ne satan satabiliyor ne alan alabiliyor.

2 ay önce aldım motorumu. herkes garip garip fiyatlar istiyordu. Gerçekten satmaya niyeti olan bir arkadaş buldum ve anında aldım.

Satarken zarar etmek istemiyorsanız sıfır motor almayacaksınız bana göre. Aldıysanız satmayacaksınız 3-5 bin km. lerde. Satıyorsanız da zararına katlanacaksınız. Sıfırı 11.000 TL olan motorun 10 km yapmış ikinci eline 10.000 vermem ben şahsen. 3-5 bin km olanları saymıyorum bile.

Kimse alınmasın arkadaşlar. Sözüm meclisten dışarı :)
 
Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Galericiler bu motorları kaça alıp kaça satıyor bir sormak lazım arkadaşlar.

Bizde hep bu olay var.

Sen satıcısın, diyorsun ki galeriden 9.000'e alacağına benden al. e ben de alıcıyım, galeriye 6.000'e vereceğine bana ver. Netice olarak ilanlar aylarca duruyor. Ne satan satabiliyor ne alan alabiliyor.

2 ay önce aldım motorumu. herkes garip garip fiyatlar istiyordu. Gerçekten satmaya niyeti olan bir arkadaş buldum ve anında aldım.

Satarken zarar etmek istemiyorsanız sıfır motor almayacaksınız bana göre. Aldıysanız satmayacaksınız 3-5 bin km. lerde. Satıyorsanız da zararına katlanacaksınız. Sıfırı 11.000 TL olan motorun 10 km yapmış ikinci eline 10.000 vermem ben şahsen. 3-5 bin km olanları saymıyorum bile.

Kimse alınmasın arkadaşlar. Sözüm meclisten dışarı :)

o konuda haklısın kaç model olursa olsun hayal dünyasında yaşamıyoruz 2013 modelde olsa 9000 km'deki motora sen 10.500 fiyat veremezsin hadi verdin satamazsın biz böyle saçmalıklardan şikayetçiyiz.ayrıca benim sözümde meclisten dışarıydı :)
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Aksesuar konusunu anlarımda; şu plaka ruhsat muhabbeti çok bayağı bea! :)
Sıfır aldığım motorumda plaka ve ruhsatı totalde 210 liraya halletmiştim. (Buna sigorta da dahil)
İkinci el alsanızda zaten plakanın değişmesi durumunda 130-140 civarı tutacak noter vs.
Eee, 70 lira için mi bu tantana? :mrgreen:
 
Katılım
6 Ocak 2006
Mesajlar
371
8-9 bin km aracın lastiklerini de değiştirmek gerekir. Lastik fiyatını da eklersek....

1.000-1.500 TL için ikinci el alanları hiçbir zaman anlayamayacağım.
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
Arkadaşlar bu haftaya motorda güzel değişiklikler yapıcam. Rizoma elcik, gidon topuzu, artçı basamağı taktırıcam bilen biliyor 2013 siyah 250R var. Çok güzel de çok siyah alet. Kırmızı renk rizomalarla çok güzel olacağı fikrindeyim :D
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
E zaten devil da yerli malı değil mi ?

yabancı olması gerek çakmaları türk diye biliyorum
gerçek deviller 1000 den başlıyor onu alcağına 700 tlye tiger egzozun full karbonunu alırsın ben inceledim işcilik güzel hafif
o kadar para vermem diyorsan eğer karbon kapaklısınıda 400 e alırsın
700-750 arasi
FZ8-FAZER-8-TIGER-EGSOZ-TUP-FULL-KARBON__57459762_0.jpg

400-450 arası
TIGER-EGZOZ-RS-780-CBR-125R-2011_2169_1.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 05:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:39 ----------

Aksesuar konusunu anlarımda; şu plaka ruhsat muhabbeti çok bayağı bea! :)
Sıfır aldığım motorumda plaka ve ruhsatı totalde 210 liraya halletmiştim. (Buna sigorta da dahil)
İkinci el alsanızda zaten plakanın değişmesi durumunda 130-140 civarı tutacak noter vs.
Eee, 70 lira için mi bu tantana? :mrgreen:

ne 140 i,200 tutuyor plaka değiştirirsen eğer :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst