- Katılım
- 27 Şub 2011
- Mesajlar
- 340
yabancı olması gerek çakmaları türk diye biliyorum
gerçek deviller 1000 den başlıyor onu alcağına 700 tlye tiger egzozun full karbonunu alırsın ben inceledim işcilik güzel hafif
o kadar para vermem diyorsan eğer karbon kapaklısınıda 400 e alırsın
700-750 arasi
http://mcdn01.gittigidiyor.net/5745/FZ8-FAZER-8-TIGER-EGSOZ-TUP-FULL-KARBON__57459762_0.jpg
400-450 arası
http://www.motosikletaksesuarlari.com/images_buyuk/f69/TIGER-EGZOZ-RS-780-CBR-125R-2011_2169_1.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:39 ----------
ne 140 i,200 tutuyor plaka değiştirirsen eğer![]()
Anladım. Tiger da olabilir 700 tl veririm yeterki ses alayım. Çünkü 250r kullanıpta güzel egzoz takan görmedim. Kimse sesini begenmiyor egzozunun. 125 ten aldıkları sesi alamıyor insanlar 250r da.