Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Tem 2010
Mesajlar
66
Güzel olmus stickerlar ozellıkle abartısız hos duruyor bir de jant seridi gider bence beyaz :) İsminizi ne kadara yazdırdıgınızı ogrenebılırmıyım?

grenajlardaki yazıları sağ-sol 10 lira civarında yazdırdım. reklamcılara ya da tabelacılara giderseniz onlar ölçüyorlar biçiyorlar 15 dakikada yazıyorlar. yıkama durumunda da çıkma yapmıyor. eğer kendin alıp yaparsan çok uğraşırsın diye düşünüyorum.

---------- Post added at 13:29 ---------- Previous post was at 13:26 ----------

Harfler sticker olarak satılıyor istersen yazıcıdanda çıkartırsın yani benim bildiğim öyle :)

Bu arada kısa plakalıklar oluyor acaba onlardan alsam kendim montajlaya bilirmiyim plakalığın bağlantı noktasını bulamadım

Hocam bence kısa plaka (app diye geçiyor) alma derim. Çünkü onlar mühürsüz oluyor ve kıl bi tane polise denk gelirse vay haline.. ben şöyle yaptım; gittim bi tane demir ustasına kendi plakamı gösterip abi bunun kenarlarını (siyah kısımlarını) keser misin dedim 5 dakikada cart cart kesti :) plakalığı da çıkarttım gayet hoş durdu tavsiye ederim. Bunu da bir arkadaşımın tavsiyesiyle yaptım muayeneden geçerken sorun yaşamadığı garantisini alarak tabi :) senin dediğin kısa plakalardan da gördüm ama dediğim gibi mühürsüz olduğu için sorun çıkabilir.

---------- Post added at 13:33 ---------- Previous post was at 13:29 ----------

Bursayı bilmemde konyada olmadığı kesin

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:28 ----------

Ön rüzgarlığa film çektiren varmı konyada 20 tl diyorlar filmmin kendisi 1 tl işçilik 19 tl


Ben motorun bazı yerlerini karbonla kaplamak istiyodum gittim malzemeyi aldım sonra filmcilere gittim 'yok orasına olmaz yok burası uğraştırır' gibisinde laf ettiler. Ben de sadece cama yaptırmaya karar verdim. Ön rüzgarlığa film çektirmedim de karbon kaplama malzemesi aldım 50x20 falan galiba, sonra bi cam filmciye gittim kaplattım hoş durdu. daha resim çekmedim çekince buraya atarım. yalnız şöyle bir sıkıntı var adamlar 10-15 lira için uğraşmak istemiyolar :(

---------- Post added at 13:49 ---------- Previous post was at 13:33 ----------

dsc0001tp.jpg


---------- Post added at 13:54 ---------- Previous post was at 13:49 ----------

grenajlardaki yazıları sağ-sol 10 lira civarında yazdırdım. reklamcılara ya da tabelacılara giderseniz onlar ölçüyorlar biçiyorlar 15 dakikada yazıyorlar. yıkama durumunda da çıkma yapmıyor. eğer kendin alıp yaparsan çok uğraşırsın diye düşünüyorum.

---------- Post added at 13:29 ---------- Previous post was at 13:26 ----------



Hocam bence kısa plaka (app diye geçiyor) alma derim. Çünkü onlar mühürsüz oluyor ve kıl bi tane polise denk gelirse vay haline.. ben şöyle yaptım; gittim bi tane demir ustasına kendi plakamı gösterip abi bunun kenarlarını (siyah kısımlarını) keser misin dedim 5 dakikada cart cart kesti :) plakalığı da çıkarttım gayet hoş durdu tavsiye ederim. Bunu da bir arkadaşımın tavsiyesiyle yaptım muayeneden geçerken sorun yaşamadığı garantisini alarak tabi :) senin dediğin kısa plakalardan da gördüm ama dediğim gibi mühürsüz olduğu için sorun çıkabilir.

---------- Post added at 13:33 ---------- Previous post was at 13:29 ----------




Ben motorun bazı yerlerini karbonla kaplamak istiyodum gittim malzemeyi aldım sonra filmcilere gittim 'yok orasına olmaz yok burası uğraştırır' gibisinde laf ettiler. Ben de sadece cama yaptırmaya karar verdim. Ön rüzgarlığa film çektirmedim de karbon kaplama malzemesi aldım 50x20 falan galiba, sonra bi cam filmciye gittim kaplattım hoş durdu. daha resim çekmedim çekince buraya atarım. yalnız şöyle bir sıkıntı var adamlar 10-15 lira için uğraşmak istemiyolar :(

---------- Post added at 13:49 ---------- Previous post was at 13:33 ----------

http://img834.imageshack.us/img834/6497/dsc0001tp.jpg

dsc0193dr.jpg
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Bende bekledim zaten ama yolda tekrar başladı bir de yollar çok kötüydü onunda etkisi oldu malesef yapcak bişey yoktu yani...

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:16 ----------

Cazador45 kesinlikle çok haklısın motosiklet sevgili gibidir, eş gibidir, her anlamda tatmin etmeli seni, seninde dediğin gibi isteklerine cevap verebilmeli... Yeni motorun hayırlı olsun, Kazasız, belasız sür inşallah...

Amin kardeşim sağolasın kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Bir çubuk değil normalde ısınınca 3 çubuk olması lazım. Fakat yağ eksilmiş olsaydı tam tersine motor daha çabuk ısınırdı yani bir çubuk kaldı derken hepsi yandı yanmayan bir çubuk kaldı mı demek istiyorsun ? yoksa bir çubuk yanıyor mu demek istedin ?
 
Katılım
9 May 2013
Mesajlar
14
tamam sanırım anladım şimdi. çoğalınca yağı azalmış oluyor. bir çubuk yandığı için motorda ısınma yok.
bu arada yanda aşağıda siyah bi kapak var ufak depo gibi. açıp baktım parmağımı soktum az bi yağ vardı sanırım. onu doldurmak için beklemeli miyim ve nerde nasıl doldururum?
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bizzat 250 r deneme şansım oldu kısa mesafede tur attım ve cbr 125 e göre çok daha sert bir süspansiyona sahip yani bizim cbr 125 racing değil racing motorlarda süspansiyonun sert olması gerekir yumuşak değil !!!
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
tamam sanırım anladım şimdi. çoğalınca yağı azalmış oluyor. bir çubuk yandığı için motorda ısınma yok.
bu arada yanda aşağıda siyah bi kapak var ufak depo gibi. açıp baktım parmağımı soktum az bi yağ vardı sanırım. onu doldurmak için beklemeli miyim ve nerde nasıl doldururum?
Yok yani illede çizgiler çoğalınca yağ azalıyor anlamına gelmez fakat zaten yağını 3000 km de bir değiştir hiç bir şey olmaz. Ben bugüne kadar yağ eksilten cbr125 görmedim normali 3 çizgi olmalı ısındıktan sonra.
Bahsettiğin gördüğün kapağın ordan yağ konuluyor fakat parmak sokmayla anlaşılmaz yağın miktarı :) O çıkardığın kapakta yağ seviye göstergesi vardır. ilk önce kapağı çıkar yağ çubuğu kapağın alt kısmında kapakla bütünleşik zaten, işte onu temiz bir bezle sil tekrar yuvasına tak ve tekrar çıkar çubuğa bakarak yağın hangi seveyede olduğunu görürsün fakat motorun düz durması gerekiyor sehpada değil
 
Katılım
7 May 2013
Mesajlar
43
jinroh naptın kardeş dur parmaklama motoru :)
semihin dediği gibi kontrol et kontrol etmeden önce de 1 2 dk rolantide çalıştır, ha birde 1000kmyi daha doldurmadıysan bakmana bile gerek yok...
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
aşağıdaki videoyu izleyen oldumu ktm duke 200 de öndeki cbr 125 mi banamı öyle geldi..eğer öyleyse nasıl cbr 125 bu kadar rahat ve düz yolda bu süratlere çıkıyor özellikle 2,58 de nasılda geçiyor
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
Onun cbr125 olması imkansız. Anca 2 zamanlı bir 125 lik yada 250 liktir


yandan geçerkenki görüntüsü arka stop kuyruk ve artçı tutamagı vs aynı kasa ama sonuna kadar izlerseniz hemen hemen aynı oldgunu görürsünüz bence şaşırdım

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:17 ----------

bayagı inceledim 0.26 dakika 2.08 dakika ve diğerleri motor Kawasaki kips 150rr mış öyle bile olsa gerçekten harika performansı var
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
2008 model eski kasa (ön-arka) lastik alacam Önerisi Olanlar Çok Acele A B RH - + İlgilenirse sevinirim!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst