Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
Eyvallah abi. :) Olsun, geneli düşünerek ekleme yaptım. Elinizden geldikten sonra bence de sizin değiştirmeniz daha mantıklı. Hem aynen, 200 km mesafe ortalama 30 liralık yakıt demek; sırf bakım için ben de o kadar yolu yapmazdım. :cat:
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
motorumu bende sattım arkadaşlar.elımde manetlerı ve elcıklerı kaldı almak isteyen olursa aşagıdaki linkten bakabilirler.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-cbr-125-orjinal-manet-ve-elcik-tum-modellere-124563775/detay/
engin hayırlı olsun sonunda sattın demekki motoru. redline manetler mi kaldı elinde orjinalleri mi iş yerınden yazıorum siteleri açamıyorum :) bu arada motoru kaça verdin?
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
deneme

http://imageshack.us/photo/my-images/832/dsc00148io.jpg/
dsc00148io.jpg

<img src="http://imageshack.us/a/img832/8255/dsc00148io.jpg" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/><br/>
http://imageshack.us/a/img832/8255/dsc00148io.jpg

<a href="http://imageshack.us/photo/my-images/832/dsc00148io.jpg/" target="_blank"><img src="http://imageshack.us/a/img832/8255/dsc00148io.th.jpg" border="0"/></a>
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
272
Gelişmiş cevap penceresindeki ''önizleme''seçeneğini kullanırsanız deneme yapmadan fotolarınızın nasıl görüneceğini görebilirsiniz.
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
482
Engin Reis dükkana gidip almak onlıne alışverişten çok farklı görüp beğeniyorsun inceliyorsun parasını verip alıyorsun, Onlıne alışverişte çok farklı sorunlar yaşanabiliyor, Gri renk ls2 celtıc istedim kırmızı geldi, kargo parasını da ödediğim halde bi daha ödedim, kırmızıyı gönderdim iki gün grinin gelmesini bekledim, sonra paramın iade edilmesi için havale işlemleriyle uğraştık felan bayağı sıkıntı oldu sonunda da aldığım cevap bizim işimiz motor satmak olduğu için aksesuarla pek ilgilenemiyoruz oldu pekala tamam dedik bizde ona göre davranırız arkadaşlarımızda ona göre davransın istedim, bu arada motorunu satmışsın hayırlı olsun ;-)

anladım foruma pek gıremıyorum eger senın bu durumu görseydım el atardım işin görülmüş olurdu.demekkı onlar ıcın müşteri memnuniyeti pek önemli degil.eyvallah sattık sonunda

engin hayırlı olsun sonunda sattın demekki motoru. redline manetler mi kaldı elinde orjinalleri mi iş yerınden yazıorum siteleri açamıyorum :) bu arada motoru kaça verdin?

eyvallah kardesım orjinalleri elımde duruyor.egzoz hariç 4500 e verdim.
 
Katılım
21 Tem 2010
Mesajlar
66
Bursa'dan CBR125R kullanıcıları yok mu yaw? Motoruma ekstra 1-2 bir şeyler yapmak istiyorum, önerileriniz nelerdir?
 
Katılım
19 Şub 2013
Mesajlar
108
Bursayı bilmemde konyada olmadığı kesin

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:28 ----------

Ön rüzgarlığa film çektiren varmı konyada 20 tl diyorlar filmmin kendisi 1 tl işçilik 19 tl
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel olmus stickerlar ozellıkle abartısız hos duruyor bir de jant seridi gider bence beyaz :) İsminizi ne kadara yazdırdıgınızı ogrenebılırmıyım?

Harfler sticker olarak satılıyor istersen yazıcıdanda çıkartırsın yani benim bildiğim öyle :)

Bu arada kısa plakalıklar oluyor acaba onlardan alsam kendim montajlaya bilirmiyim plakalığın bağlantı noktasını bulamadım
 
Katılım
7 May 2013
Mesajlar
43
Arkadaşlar bugün seri trafikte fena yağmura yakalandım, yağmur değil resmen çamur yağıyordu, birazda hızlıydım motordan indiğimde her yer çamur içindeydi radyatör ve fana bile bir sürü çamur bulaşmış yarın hava güzel olursa motosikleti yıkayacağım radyatöre ve fana su tutmamın bir zararı olur mu? (basınçlı, tazyikli su değil normal hortumdan akan su)
 
Katılım
19 Şub 2013
Mesajlar
108
ben tutuyorum bişe olmuyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------

Dün yolda yagmura yakalandım anında durup yağmurun durmasını bekledim 15 20 dk sonra yagmur durdu 15 dk yerlerin kurumasını bekledim sonra tekrar yoluma devam ettim insan malın kıymetini bilecek

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:03 ----------

Arkadaşlar ön teker en küçük su birikintisini görünce tum suyu eksoz ve radyatöre atıyor oda eksozda iz yapıyor atmaması için ne yapabiliriz
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Selam arkadaşlar 1 haftalık cbr tecrübemden sonra tekrar cbf e dönüş yaptım 2006 senesinden bu zamana hep cbf kullandım en son motorumu satıp cbr a geçiş yapmıştım ama fazla uzun sürmedi bu gün cbr ı verip üzerine 2000 tl aldım ve 2011 model siyah orjınal yeni kasa cbf 150 aldım alt ve kafa koruma barları arka topcase mevcut ben cbf siz yapamıyorum alıştım bir kere bundan sonrada motor değiştirmeyi düşünmüyorum gittiği yere kadar cbf. Cbr bana hitap etmiyor şunu öğrendim motorun ne olduğu tipi önemli değil önemli olan sizin isteklerinize cvp vermesi bana en uygun motor cbf 150 bundan sonrada hep öyle olacak kalın sağlıcakla
 
Katılım
7 May 2013
Mesajlar
43
ben tutuyorum bişe olmuyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------

Dün yolda yagmura yakalandım anında durup yağmurun durmasını bekledim 15 20 dk sonra yagmur durdu 15 dk yerlerin kurumasını bekledim sonra tekrar yoluma devam ettim insan malın kıymetini bilecek


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:03 ----------

Arkadaşlar ön teker en küçük su birikintisini görünce tum suyu eksoz ve radyatöre atıyor oda eksozda iz yapıyor atmaması için ne yapabiliriz


Bende bekledim zaten ama yolda tekrar başladı bir de yollar çok kötüydü onunda etkisi oldu malesef yapcak bişey yoktu yani...

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:16 ----------

Cazador45 kesinlikle çok haklısın motosiklet sevgili gibidir, eş gibidir, her anlamda tatmin etmeli seni, seninde dediğin gibi isteklerine cevap verebilmeli... Yeni motorun hayırlı olsun, Kazasız, belasız sür inşallah...
 
Katılım
9 May 2013
Mesajlar
14
merhaba arkadaşlar...
motorum 11.500kmde. 2.el aldım. birkaç sorum olacak.
motorun saatini nasıl ayarlıyoruz?
suyunu ne kadar sürede değiştirmek gerekiyor?
zincirini ne kadar sürede yağlamak temizlemek gerekiyor?
12.000 bakımı için erken mi illa tam kmde mi götürmeliyim?
şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
7 May 2013
Mesajlar
43
Merhaba jinroh öncelikle motorun hayırlı olsun, Kazasız belasız kullan inşallah...Sorularını bildiğim kadarıyla yanıtlayayım
1 Saat ayarı: mode ve reset düğmesine aynı anda 3 4 saniye basılı tut,saat ayar moduna girer ve saat hanesi yanıp söner örneğin şu anda saat 03:23 03 yazan yer yanıp söner.Reset düğmesine her bastığında bir tane artar istediğin saate geldiğinde mode düğmesine basacaksın bu sefer dakika yanıp söner yani örneğimizdeki 23 yine resete basacaksın her bastığında dakika bir artar o da istediğin ayara gelince mode düğmesine bas saat ayarından çık sonra kontağı kapat.
2 Soğutma suyu: Bu konuda kesin bilgi sahibi değilim, selenin altında içinde antifiriz karışımı su olan plastik ufak bi depo var suyu oradan kontol edeceksin upperın üzerinde olmamalı lower ın altında olmamalı ...
3 Zincir yağlama olayı senin sürüşüne, yolun toz kir ve ıslaklık durumuna, ve ne sıklıkla yıkadığına bağlı olarak değişir 250 kmde bir yağlayan da var 2000 kmde bir yağlayan da var 250-500 km arası ve her 2 3 yıkamada bir idealdir diye düşünüyorum
4 12000 bakımı adı üstünde 12000 de yapılır ama 2.el motor olduğu için önceki sahibinin bakımları tam yapıp yapmadığını bilmiyoruz bence git yaptır eksik bir şey varsa tamamlanır, sen de öyle binersin motosikletine daha sağlıklı olur...
Eksiğimiz kusurumuz olabilir jinroh var ise affola diğer arkadaşlar düzeltirler zaten, keyifli sürüşler... :)
 
Katılım
9 May 2013
Mesajlar
14
merhaba halil dostum çok teşekkür ederim yeni başladığım için verdiğin bilgiler çok değerli benim için.

evet yerini biliyorum ufak bi depo. normal çeşme suyu olur mu özel bi karışım gerekiyor mu?
bugün chopper sahibi bi arkadaş racerdan anlamam ama zincirinden ses geliyor dedi o yüzden sormak istedim.

önceki sahibi bakımları zamanında yaptım dedi.

bir de yarın yıkamacıya götürüp köpüklü falan yıkatmayı düşünüyorum. ankaradayım dün yağmurda kaldı motor bi süre. sonra şehir içi yol yapmam gerekti hafiften çamur falan oldu.
yıkama öncesi veya sonrası yapmam gereken herhangi birşey var mı?

tekrar teşekkür ederim.
 
Katılım
7 May 2013
Mesajlar
43
Bizim motorlar fabrika çıkışnda %50saf su %50 antifiriz karışımı bir su ile geliyor yaz ayında %40 antifirz %60 saf su uygundur yani kitapçığında yazan bilgi bu dostum, ama ben nereden nasıl konulduğunu bimiyorum çünkü bende daha yeniyim :)
Yıkama meselesine gelince tabiki dikkat etmen gereken şeyler var, yıkamacıya vermesen kendin yıkasan daha iyi edersin, ha birde burada bunu yazmam yasak mı değil mi bilmiyorum ama benim facebook sayfam var adı "Motosiklet Gezegeni" oraya gel bir kaç gün önce motosiklet yıkama ile ilgili ayrıntılı bir şeyler paylaştım onu bul ve oku derim, mutlaka faydalı olacaktır...
 
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
150
Cbr 125 ile 600 km yapmış oldum. Genel olarak çok memnunum. Virajlara giriş, hızlanma, kontrol süper. Sadece süspansiyonları biraz sert, oturuşun çok rahat olduğunu söyleyemem. Bugün değişiklik yapıp kot yerine eşofman ile sürmeyi denediğimde daha rahat ettim. Acıbadem - Çayırbaşı yokuşunda 131 km gördüm, fakat devire dikkat etmemişim. 8500 civarı devirde hızım 110 km'ydi. Alet 5000 devirden düşüğünü kabul etmiyor, 6000'de de üst vitese geçmek istiyor. Bu nedenle sık vites değiştiriyorum. Ayrıca 1. viteste çok düşük hızlarda debrijayı çekiyorum. Allah balatalara kuvvet versin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst