Cevaplar için sağolun arkadaşlar.
CBR 125 modelini hız yapmak için düşünmüyorum.Ben otomobilde bile çok sürat yapmıyorum.Sadece güzel ve daha güvenli gözüküyor.Commuter sınıfı alsam bile kısa sürede değiştiririm diye düşünüyorum.Merak ettiğim konu CBR 125 i kullanmayı kolay öğrenebilir miyim ? Barkın Bayoğlu videosunda hiç bilmeyen birisi 3-4 dakikada kullanmasını öğrenir diyor.Bu kadar kolay mı? Bir yıl sonra değiştireceksem CBR'den başkası alınması mantıklı mı ?
CBR 125 modelini hız yapmak için düşünmüyorum.Ben otomobilde bile çok sürat yapmıyorum.Sadece güzel ve daha güvenli gözüküyor.Commuter sınıfı alsam bile kısa sürede değiştiririm diye düşünüyorum.Merak ettiğim konu CBR 125 i kullanmayı kolay öğrenebilir miyim ? Barkın Bayoğlu videosunda hiç bilmeyen birisi 3-4 dakikada kullanmasını öğrenir diyor.Bu kadar kolay mı? Bir yıl sonra değiştireceksem CBR'den başkası alınması mantıklı mı ?