Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Nis 2012
Mesajlar
13
Cevaplar için sağolun arkadaşlar.
CBR 125 modelini hız yapmak için düşünmüyorum.Ben otomobilde bile çok sürat yapmıyorum.Sadece güzel ve daha güvenli gözüküyor.Commuter sınıfı alsam bile kısa sürede değiştiririm diye düşünüyorum.Merak ettiğim konu CBR 125 i kullanmayı kolay öğrenebilir miyim ? Barkın Bayoğlu videosunda hiç bilmeyen birisi 3-4 dakikada kullanmasını öğrenir diyor.Bu kadar kolay mı? Bir yıl sonra değiştireceksem CBR'den başkası alınması mantıklı mı ?
 
Katılım
19 Şub 2013
Mesajlar
108
Adil abi babam cbr 125r once aldıgına pişman oldu sonra satmaya kalktı alıştıkca motor güzelmiş iyiki almıssım dedi şimdi her hafta yola flan gidiyor bana zor veriyor
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
5 dakika bile surmez ogrenmesi
ben cbrı kullandıgım vakit sadece1 saat commuter tecrubesi ile baslamıstım
ınsan kısa surede ogrenıyor
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cevaplar için sağolun arkadaşlar.
CBR 125 modelini hız yapmak için düşünmüyorum.Ben otomobilde bile çok sürat yapmıyorum.Sadece güzel ve daha güvenli gözüküyor.Commuter sınıfı alsam bile kısa sürede değiştiririm diye düşünüyorum.Merak ettiğim konu CBR 125 i kullanmayı kolay öğrenebilir miyim ? Barkın Bayoğlu videosunda hiç bilmeyen birisi 3-4 dakikada kullanmasını öğrenir diyor.Bu kadar kolay mı? Bir yıl sonra değiştireceksem CBR'den başkası alınması mantıklı mı ?

Ben direk bisikletden indim ve cbr 125 e bindim 10 dk geçmedi keşke cbr 250 alsaydım dedim 6 ay sonra motordan düştüm iyikşde 125 almışım dedim 250 alsaydım çok üzülürdüm ilk defa motor alıcaksan düşme ihtimalin çok yüksek motora alışıncaya kadar yoğun trafiklerden kaç :)
 
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
919
Arkadaşlar herkese merhaba, bugün 2013 beyaz cbr 125r için peşinatı verdim, ellerinde şu an beyaz olmadığı için kısmetse haftaya motoruma kavuşacağım. Motoru almaya giderken bana önereceğiniz, ''şuna dikkat et, ben şunu yapmadığıma pişmanım'' gibi tavsiyeleriniz varsa çok memnun olurum, herkese kazasız belasız sürüşler...

beyazın garenajları sıyaha gore daha pahalıymıs dıyolar ne derece dogru kı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------

Arkadaşlar benim motorun radyatör suyu azalmış en alt seviyede evde saf su ile antifriz buldum antifrizzin rengi turuncu motora koysam bişe olurmu ?

yasadıgın yer neresı bılmıyorum ama akdeniz ıse radyatöre antfrıze gerek yok.saf su daha cabuk sogutur o yuzden bende antıfrız cok az su daha bol
 
Katılım
7 May 2013
Mesajlar
43
Merhabalar adilku yaş yavaş yavaş olgunluğa erse de ruhu genç bir abimiz aramıza katılmış hoşgeldiniz...
Cbr 125 kullanıcıları başlığında olmasaydık size Suzukı Intruder 250 önerirdim ama çoktan kararınızı kesinleştirmişsiniz ne güzel... direk sorunuzla ilgili nacizane fikrimi belirteyim cbr 125 ile başlanmaz diye bir şey yok tabi ki başlayabilirsiniz ama daha önce vitesli motor kullanmamışsınız en azından 1 2 aylık alışma döneminin sorunsuz geçmesi adına ybr125, cb125e gibi grenajsız bir motor ile başlayabilirsiniz yok arkadaş ben cbr125 ile başlayacağım derseniz en azından 2 veya 3gün çinli de olsa grenajsız bir vitesli kullanın sonra trafiğe çıkın derim :)
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Aranızda Marushin kask kullanan kimse varmı? 2-3 oldu cbr kullanıcısı birini görüyorum da marushin kaskla burda mı acaba diye sorıyım dedim.
 
Katılım
7 May 2013
Mesajlar
43
beyazın garenajları sıyaha gore daha pahalıymıs dıyolar ne derece dogru kı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------


yasadıgın yer neresı bılmıyorum ama akdeniz ıse radyatöre antfrıze gerek yok.saf su daha cabuk sogutur o yuzden bende antıfrız cok az su daha bol

Sinanteknik ve rapidhacker merhabalar, yaz kış soğutma sisteminizden antifirizi eksik etmemelisiniz. Zira antifiriz, donmanın yanında suyun kaynama derecesini 100derecenin üzerine çıkarmaktadır. yani antifiriz sadece suyun donmasını değil kaynamasını da geciktirmektedir, %40 antifiriz %60 saf su yaz ayları için ideal karışım oranı olacaktır... Keyifli sürüşler...
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler bu gün motorda giderken 5.500 devirde 6. vitese geçtim geçtiğimde hızım 71km/h ama 6.vitese geçtikten sonra gaza nekadar bastıysam motor 5.000-6.000 devire geçmedi resmen çok yavaş devir artı ama 5. vitesdeyken ortalama olarak yine devir artıyor sebebi nedir ?
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Beyler bu gün motorda giderken 5.500 devirde 6. vitese geçtim geçtiğimde hızım 71km/h ama 6.vitese geçtikten sonra gaza nekadar bastıysam motor 5.000-6.000 devire geçmedi resmen çok yavaş devir artı ama 5. vitesdeyken ortalama olarak yine devir artıyor sebebi nedir ?

Sebebi motorun karakteristiğini bilmemen ve motoru boğman. Cbr125 max torkunu 8.000-8.500 devirde veriyor. Zaten düşük hızda yüksek viteste seyrediyorsun. Aynı şekilde 5. viteste 8.500 devire gel çek 6. vitese bak bakalım aynısı olucak mı?
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sebebi motorun karakteristiğini bilmemen ve motoru boğman. Cbr125 max torkunu 8.000-8.500 devirde veriyor. Zaten düşük hızda yüksek viteste seyrediyorsun. Aynı şekilde 5. viteste 8.500 devire gel çek 6. vitese bak bakalım aynısı olucak mı?

Rodaj bitince bi denerim :D
 
Katılım
19 Şub 2013
Mesajlar
108
furkan halen rodaj bitmedimi ya benimki 5bin bakımına girecek Alllahın izniyle

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------

Halil 27 antifriz aldığım yerde oylee demişti tek saf antifiz bile koysak olmuyormuş illa karışım olcakmış
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gezilere gidenler varmı aramızda resim paylaşsada azıcık şenlense başlık :)
 
Katılım
30 Eyl 2012
Mesajlar
2
Selam dostlar ; honda CBR 125 aldım 1buçuk ay kadar önce.. 2kere uzun yol yaptım toplam da 2000Km de motor... bi kaç sorum olacak..
1cisi motor özellikle boşta giderken bir cızırtı/uğultu geliyor sebebi ne ola? -zincir çok gevşek değilmiş servise gösterdim.
2cisi debriyaj hızlı giderken titriyor ve bir cızırtı yapıyor.. tam açıkken ya da elim üzerindeyken yapmıyor fakat. servise söylemiştim düzeltememişler.. ne yapmak lazım?
3cüsü eksoz ve hava filtresi değiştirmek istiyorum daha güzel bir ses için ne önerirsiniz.. gürültülü olmasını değil daha tok olmasını istiyorum sadece..
 
Katılım
7 May 2013
Mesajlar
43
Şimdilik kimseden ses seda yok Furkan en iyisi ben çarşamba günü bol fotoğraflı güzel bi kaçamak yapayım, sınavlardan fırsat bulursam tabi...
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
foruma selam malum 6 tane hyo değiştirdikten sonra millet cc büyütür ben küçültüyorum.geçen hafta işe gelirken 64 km hız ıle 166 tl rada cezası gelince (gaziantepde her yerde şimdi mobese ve seyyar gezici radar var sizi durdurmuyorlar arkanızdan adrese gelıyor ceza ve üst sınır çevre yollarında bile 55 km )ve şehir içinde eşimin inip binmesi zor olduğu için yeni kasa cbr 125 almaya karar verdim.ve 2011 model cbr aldım turuncu -gri sürüşü ve şehir içi kıvraklığı gerçekten çok güzel hele artçı için inip binmeside yük değil.satıcıdan tüm evrakları aldım faturasına kadar ama kullanım kılavuzu yoktu pdf formatında yenı kasa için pdf formatlı kullanım kılavuzunu nerden bulabilirim.nete baktım bulamadım.ve bir depo ile toplamda kac km gidebiliyor deneyen varmı eski sahibi zorlasam bile 1 lt ile en az şehir içi 35 km dedi bana ve ben depoyu doldurdum yola cıktım 345 km oldu hala benzin var içerisinde : )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst