- Katılım
- 19 Şub 2013
- Mesajlar
- 108
Süspansiyonda sıkıntı yok gereginden yumuşak geliyor bana eski activaya göre
Güzel olmus stickerlar ozellıkle abartısız hos duruyor bir de jant seridi gider bence beyazİsminizi ne kadara yazdırdıgınızı ogrenebılırmıyım?
Harfler sticker olarak satılıyor istersen yazıcıdanda çıkartırsın yani benim bildiğim öyle
Bu arada kısa plakalıklar oluyor acaba onlardan alsam kendim montajlaya bilirmiyim plakalığın bağlantı noktasını bulamadım
Bursayı bilmemde konyada olmadığı kesin
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:28 ----------
Ön rüzgarlığa film çektiren varmı konyada 20 tl diyorlar filmmin kendisi 1 tl işçilik 19 tl
grenajlardaki yazıları sağ-sol 10 lira civarında yazdırdım. reklamcılara ya da tabelacılara giderseniz onlar ölçüyorlar biçiyorlar 15 dakikada yazıyorlar. yıkama durumunda da çıkma yapmıyor. eğer kendin alıp yaparsan çok uğraşırsın diye düşünüyorum.
---------- Post added at 13:29 ---------- Previous post was at 13:26 ----------
Hocam bence kısa plaka (app diye geçiyor) alma derim. Çünkü onlar mühürsüz oluyor ve kıl bi tane polise denk gelirse vay haline.. ben şöyle yaptım; gittim bi tane demir ustasına kendi plakamı gösterip abi bunun kenarlarını (siyah kısımlarını) keser misin dedim 5 dakikada cart cart kestiplakalığı da çıkarttım gayet hoş durdu tavsiye ederim. Bunu da bir arkadaşımın tavsiyesiyle yaptım muayeneden geçerken sorun yaşamadığı garantisini alarak tabi
senin dediğin kısa plakalardan da gördüm ama dediğim gibi mühürsüz olduğu için sorun çıkabilir.
---------- Post added at 13:33 ---------- Previous post was at 13:29 ----------
Ben motorun bazı yerlerini karbonla kaplamak istiyodum gittim malzemeyi aldım sonra filmcilere gittim 'yok orasına olmaz yok burası uğraştırır' gibisinde laf ettiler. Ben de sadece cama yaptırmaya karar verdim. Ön rüzgarlığa film çektirmedim de karbon kaplama malzemesi aldım 50x20 falan galiba, sonra bi cam filmciye gittim kaplattım hoş durdu. daha resim çekmedim çekince buraya atarım. yalnız şöyle bir sıkıntı var adamlar 10-15 lira için uğraşmak istemiyolar
---------- Post added at 13:49 ---------- Previous post was at 13:33 ----------
http://img834.imageshack.us/img834/6497/dsc0001tp.jpg
Bende bekledim zaten ama yolda tekrar başladı bir de yollar çok kötüydü onunda etkisi oldu malesef yapcak bişey yoktu yani...
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:16 ----------
Cazador45 kesinlikle çok haklısın motosiklet sevgili gibidir, eş gibidir, her anlamda tatmin etmeli seni, seninde dediğin gibi isteklerine cevap verebilmeli... Yeni motorun hayırlı olsun, Kazasız, belasız sür inşallah...
Süspansiyonda sıkıntı yok gereginden yumuşak geliyor bana eski activaya göre
Yok yani illede çizgiler çoğalınca yağ azalıyor anlamına gelmez fakat zaten yağını 3000 km de bir değiştir hiç bir şey olmaz. Ben bugüne kadar yağ eksilten cbr125 görmedim normali 3 çizgi olmalı ısındıktan sonra.tamam sanırım anladım şimdi. çoğalınca yağı azalmış oluyor. bir çubuk yandığı için motorda ısınma yok.
bu arada yanda aşağıda siyah bi kapak var ufak depo gibi. açıp baktım parmağımı soktum az bi yağ vardı sanırım. onu doldurmak için beklemeli miyim ve nerde nasıl doldururum?
Onun cbr125 olması imkansız. Anca 2 zamanlı bir 125 lik yada 250 liktir