- Katılım
- 11 Mar 2007
- Mesajlar
- 339
İlgili arkadaşlar K&N hava filtresi nin internetteki havale indirimli fiyatı 76 lira.
http://www.anesmotor.com.tr/store/ProductDetails.aspx?productId=85522
Öncelikle hg. 2007 repsol için 5000 tl bence de çok(herşey dahil anahtar teslim fiyatı mı ?). Bende alalı 2 ay kadar oldu motoru hatta son 2009 u ben aldım sanırım ordu daki.Ama taksitli fiyat diyorsun nakitte bence biraz daha ineceklerdir. Yıl sonunu beklersen muhtemelen Türkiye için yeni kasa diye tabir ettiğimiz model gelecek ama onunda fiyatı yüksek olucak. Motosikletin boyutları konusunda kadan karışıksa eğer istersen çekildiğin resmi burda paylaşabilirsin.
http://www.anesmotor.com.tr/store/ProductDetails.aspx?productId=85522
arkadaşlar merhaba forumda aranıza yeni katıldım bir haftadır forum içeriğinde honda cbr 125 ile ilgili yazılarınızı okuyorum güzel bir motor ama boyutları konusunda aklımda bir takım takıntılarım mevcut.dün gittim bir honda bayisine manisada baktım motora fiyatını konuştum taksit kredi vesaire alacağım aklıma koydum.bayiyede anlattım boyutla ilgili sıkıntımı.Dedi bin motorun üstüne kendin bak ver telefonunuda çekeyim fotografını gözünle gör öyle karar ver.dediğini yaptım ve motorun üstüne oturunca dedimki bu motor benim cüssemi hesaba katmassak istediğim motor.daha önce böyle bir motorla deneyimim yok hem ağırlık yönünden hemde ilk defa bu şekilde bir motor kullanacağım için belkide beni 600 cc lik motorlar gibi zorda bırakmayacak bir alet.Sizce nasıldır nedir ne değildir değerli yorumlarınızı bekliyorum.birde burdaki bayinin elindeki model 2007 repsol fiyatıda inş. burda vermemin bir mahsuru yoktur.5000 TL.taksitli fiyatıda aynı.
evet sevgili CBR 125 sever dostlar yorumlarınızı bekliyorum.
Öncelikle hg. 2007 repsol için 5000 tl bence de çok(herşey dahil anahtar teslim fiyatı mı ?). Bende alalı 2 ay kadar oldu motoru hatta son 2009 u ben aldım sanırım ordu daki.Ama taksitli fiyat diyorsun nakitte bence biraz daha ineceklerdir. Yıl sonunu beklersen muhtemelen Türkiye için yeni kasa diye tabir ettiğimiz model gelecek ama onunda fiyatı yüksek olucak. Motosikletin boyutları konusunda kadan karışıksa eğer istersen çekildiğin resmi burda paylaşabilirsin.
Son düzenleme: