fabrikadan hangi marka geliyor servislere dier cbr larda ne takılı onu ogrenmem gerek
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:57 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:41 PM ----------
hiç biilen yokmuuuuuuuuuu????????????
http://www.sahibinden.com/sahibinden_cbr_125_r-48WQQaXQQ12251282WQQpXQQdisplayitem
ya bunu almayı düşünüyorum ama arka plakalık yokmuş bi sorun olurmu
2005model ve kmsi çok fazla be arkadaşımale:
500tl daha bul 3500e benimkini veriyim , cidden satılsın dıye yapmıyorum eninde sonunda 3500 3600 e gitcek benım motor . bare senin işine yarasın...
http://www.sahibinden.com/acil_en_uygun_2008_kirmizi_cbr_125_!!-76WQQaXQQ15478205WQQpXQQdisplayitem
mantıklı olanda bu zaten 3000 verıp yorulmus motor alacagıma fazlasını verır kız gıbısıne bınerım kafamda rahat olur motorumda...ben öyle yaptım 3700e 4bınde 4 aylık motor aldım burdan sızlerede tavsıye ederım alırken paraya acımayın temız olsun km az olsun bın gıt yollar senın olsun:cat:
honda genel olarak yuasa kullanır eger 2. el aldıysan sahıbı değiştirmiş olabilir 100 mılyon vermektense 30 mılyon vermıştir bence git servise kız
milletin başına gunes gecmıs ya 2008 model kırmızı satıom 3500e 3250e ver alıyım dıolar :silent:
http://www.hepsiburada.com/search.aspx?sText=simota
modacar getiriyor simota yı hava filtrenin boğazını ölç önce istersen hizlial.com dan da alabilirsin kargo ücretsiz
arkadaşlar merhaba forumda aranıza yeni katıldım bir haftadır forum içeriğinde honda cbr 125 ile ilgili yazılarınızı okuyorum güzel bir motor ama boyutları konusunda aklımda bir takım takıntılarım mevcut.dün gittim bir honda bayisine manisada baktım motora fiyatını konuştum taksit kredi vesaire alacağım aklıma koydum.bayiyede anlattım boyutla ilgili sıkıntımı.Dedi bin motorun üstüne kendin bak ver telefonunuda çekeyim fotografını gözünle gör öyle karar ver.dediğini yaptım ve motorun üstüne oturunca dedimki bu motor benim cüssemi hesaba katmassak istediğim motor.daha önce böyle bir motorla deneyimim yok hem ağırlık yönünden hemde ilk defa bu şekilde bir motor kullanacağım için belkide beni 600 cc lik motorlar gibi zorda bırakmayacak bir alet.Sizce nasıldır nedir ne değildir değerli yorumlarınızı bekliyorum.birde burdaki bayinin elindeki model 2007 repsol fiyatıda inş. burda vermemin bir mahsuru yoktur.5000 TL.taksitli fiyatıda aynı.
evet sevgili CBR 125 sever dostlar yorumlarınızı bekliyorum.
arkadaşım 2007 repsol 5000e sakın alma ve ben zaten 2007 de repsol yokdu diye hatırlıyorum ama... neyse zaten 2009 modeller de 5bin küsür... 2. el temiz bir cbr al bence 3000-3500 ytl ye...
dynner dostum k&n yi nerden buldugunu öğrenebilirmiyim...ayrıca verilen linkte ki hava filtrelerinde cbr 125 için hangisi oluyor???:silent:ben simota siparişi vermiştim stokta var yazıyordu bekle bekle dayanamadım müşteri temsilcisini aradım para iade yaptılar stoklarında yokmuş:farao:
kardeşim K&N i kahramanlarda burak motor var modifiye aporcaları satıyorlar genelde hemen cadde uzernde.
1 güne getrtıo adam fiyatıda 85 lira 2 tane alırsak indrm yapıorsa brlkte alalım
simota yok ya hiçbiyerde kalmamış yoksa ilk tercihim simotaydı
bu arada iridyum buji aldnmı sen ?