Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
orjinalı die bişi yok hep öle yani benim todayde öle mesela bildiğim hondalarda hep öyle
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
Bende yuasa diye biliyorum. Kendi aküme bakmadım ama yuasa olması lazım.
Hatta serviste birkaç innova için akügelmişti onlarda yuasaydı.
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
fabrikadan hangi marka geliyor servislere dier cbr larda ne takılı onu ogrenmem gerek

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:57 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:41 PM ----------

hiç biilen yokmuuuuuuuuuu????????????
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
fabrikadan hangi marka geliyor servislere dier cbr larda ne takılı onu ogrenmem gerek

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:57 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:41 PM ----------

hiç biilen yokmuuuuuuuuuu????????????

honda genel olarak yuasa kullanır eger 2. el aldıysan sahıbı değiştirmiş olabilir 100 mılyon vermektense 30 mılyon vermıştir bence git servise kız
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
http://www.sahibinden.com/sahibinden_cbr_125_r-48WQQaXQQ12251282WQQpXQQdisplayitem

ya bunu almayı düşünüyorum ama arka plakalık yokmuş bi sorun olurmu

2005model ve kmsi çok fazla be arkadaşım :pale:
500tl daha bul 3500e benimkini veriyim , cidden satılsın dıye yapmıyorum eninde sonunda 3500 3600 e gitcek benım motor . bare senin işine yarasın...
http://www.sahibinden.com/acil_en_uygun_2008_kirmizi_cbr_125_!!-76WQQaXQQ15478205WQQpXQQdisplayitem
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
2005model ve kmsi çok fazla be arkadaşım :pale:
500tl daha bul 3500e benimkini veriyim , cidden satılsın dıye yapmıyorum eninde sonunda 3500 3600 e gitcek benım motor . bare senin işine yarasın...
http://www.sahibinden.com/acil_en_uygun_2008_kirmizi_cbr_125_!!-76WQQaXQQ15478205WQQpXQQdisplayitem

mantıklı olanda bu zaten 3000 verıp yorulmus motor alacagıma fazlasını verır kız gıbısıne bınerım kafamda rahat olur motorumda...ben öyle yaptım 3700e 4bınde 4 aylık motor aldım burdan sızlerede tavsıye ederım alırken paraya acımayın temız olsun km az olsun bın gıt yollar senın olsun:cat:
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
bnm çok büyük bi sorunum var motorumu izmirde bıraktım amasyaya ailemin yanına geldim burda da bi cbr 125 im var ama amasyada durmadığım için çok bakımsızdı kullanmadığımız için geçen sene aküsü bitmişti. 50 liraya bi akü almıştık geçen sene.. dün motora baktığımda doğal olarak o akü boşalmıştı dün.. aküyü doldurdum biraz çalıştı fln akşam bi baktım çalışmadı.neyse bu sabah arkadaşın arabaya motoru atıp tamirciye götürdüm yağını değiştirdim,hava filtresini temizlettim, aküyü doldurttum tekrar bakımını yapmış olayım dedim... yine herşey yolundaydı...akşam 12 de eve gitmek için motora bindiğimde akü tekrar tekledi fln ve sonra da tamamen gitti. ne yapmam lazım ya canıma tek etti 2 gündür.. yeni akü almaktan başka bi çarem var mı?
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
mantıklı olanda bu zaten 3000 verıp yorulmus motor alacagıma fazlasını verır kız gıbısıne bınerım kafamda rahat olur motorumda...ben öyle yaptım 3700e 4bınde 4 aylık motor aldım burdan sızlerede tavsıye ederım alırken paraya acımayın temız olsun km az olsun bın gıt yollar senın olsun:cat:

milletin başına gunes gecmıs ya 2008 model kırmızı satıom 3500e 3250e ver alıyım dıolar :silent:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
ben kendi Motorumu 3000e 18binde Tek tornavida değmemiş bir şekilde aldım,Motoru gören sıfır mı aldın diyor.

iş nasıl kullanıldıgına baglı 16bine kadar Burdaki Yükselişte butun bakımlar yapılmış motorda tık yok. Bence tamamen nasip kısmet işi.

Onur35 adlı arkadaşın aldıgı motoru alcaktıum ancak satıcıyı samimi bulmadıgımdan almadım demekki oda Onurun kısmetiymiş :cat:
 
Katılım
19 Tem 2009
Mesajlar
8
arkadaşlar merhaba forumda aranıza yeni katıldım bir haftadır forum içeriğinde honda cbr 125 ile ilgili yazılarınızı okuyorum güzel bir motor ama boyutları konusunda aklımda bir takım takıntılarım mevcut.dün gittim bir honda bayisine manisada baktım motora fiyatını konuştum taksit kredi vesaire alacağım aklıma koydum.bayiyede anlattım boyutla ilgili sıkıntımı.Dedi bin motorun üstüne kendin bak ver telefonunuda çekeyim fotografını gözünle gör öyle karar ver.dediğini yaptım ve motorun üstüne oturunca dedimki bu motor benim cüssemi hesaba katmassak istediğim motor.daha önce böyle bir motorla deneyimim yok hem ağırlık yönünden hemde ilk defa bu şekilde bir motor kullanacağım için belkide beni 600 cc lik motorlar gibi zorda bırakmayacak bir alet.Sizce nasıldır nedir ne değildir değerli yorumlarınızı bekliyorum.birde burdaki bayinin elindeki model 2007 repsol fiyatıda inş. burda vermemin bir mahsuru yoktur.5000 TL.taksitli fiyatıda aynı.
evet sevgili CBR 125 sever dostlar yorumlarınızı bekliyorum.
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
http://www.hepsiburada.com/search.aspx?sText=simota

modacar getiriyor simota yı hava filtrenin boğazını ölç önce istersen hizlial.com dan da alabilirsin kargo ücretsiz

dynner dostum k&n yi nerden buldugunu öğrenebilirmiyim...ayrıca verilen linkte ki hava filtrelerinde cbr 125 için hangisi oluyor???:silent:ben simota siparişi vermiştim stokta var yazıyordu bekle bekle dayanamadım müşteri temsilcisini aradım para iade yaptılar stoklarında yokmuş:farao:
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
arkadaşlar merhaba forumda aranıza yeni katıldım bir haftadır forum içeriğinde honda cbr 125 ile ilgili yazılarınızı okuyorum güzel bir motor ama boyutları konusunda aklımda bir takım takıntılarım mevcut.dün gittim bir honda bayisine manisada baktım motora fiyatını konuştum taksit kredi vesaire alacağım aklıma koydum.bayiyede anlattım boyutla ilgili sıkıntımı.Dedi bin motorun üstüne kendin bak ver telefonunuda çekeyim fotografını gözünle gör öyle karar ver.dediğini yaptım ve motorun üstüne oturunca dedimki bu motor benim cüssemi hesaba katmassak istediğim motor.daha önce böyle bir motorla deneyimim yok hem ağırlık yönünden hemde ilk defa bu şekilde bir motor kullanacağım için belkide beni 600 cc lik motorlar gibi zorda bırakmayacak bir alet.Sizce nasıldır nedir ne değildir değerli yorumlarınızı bekliyorum.birde burdaki bayinin elindeki model 2007 repsol fiyatıda inş. burda vermemin bir mahsuru yoktur.5000 TL.taksitli fiyatıda aynı.
evet sevgili CBR 125 sever dostlar yorumlarınızı bekliyorum.


arkadaşım 2007 repsol 5000e sakın alma ve ben zaten 2007 de repsol yokdu diye hatırlıyorum ama... neyse zaten 2009 modeller de 5bin küsür... 2. el temiz bir cbr al bence 3000-3500 ytl ye...
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
dynner dostum k&n yi nerden buldugunu öğrenebilirmiyim...ayrıca verilen linkte ki hava filtrelerinde cbr 125 için hangisi oluyor???:silent:ben simota siparişi vermiştim stokta var yazıyordu bekle bekle dayanamadım müşteri temsilcisini aradım para iade yaptılar stoklarında yokmuş:farao:

kardeşim K&N i kahramanlarda burak motor var modifiye aporcaları satıyorlar genelde hemen cadde uzernde.

1 güne getrtıo adam fiyatıda 85 lira 2 tane alırsak indrm yapıorsa brlkte alalım :)

simota yok ya hiçbiyerde kalmamış yoksa ilk tercihim simotaydı

bu arada iridyum buji aldnmı sen ?
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
kardeşim K&N i kahramanlarda burak motor var modifiye aporcaları satıyorlar genelde hemen cadde uzernde.

1 güne getrtıo adam fiyatıda 85 lira 2 tane alırsak indrm yapıorsa brlkte alalım :)

simota yok ya hiçbiyerde kalmamış yoksa ilk tercihim simotaydı

bu arada iridyum buji aldnmı sen ?

yok ben henüz almadım ama acil almam lazım motoru servis bakımına vericem hazır vermişken değişsin istiyorum pek zamanım yok servise götürüp bırakmaya her zaman fırsat bulamam..buji ve hava filtresi öncelikli ihtiyaçlarım...diğer motorumu satarsam cbra yatırcam parayı lastik büyütücem zenon far vs. yada gitcem hyo alcam bakalım zaman göstercek...kahramanlara gidecek vaktim yok nasıl yapıcam bilmiyom:silent:
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
232

ilhan merak'ımdan soruyorum senin cbr'nin arka lastik ebatı kaç? ilana baktım da bana biraz büyük gibi geldi..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst