Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
hacı ben anlamam polisler kıl bak cup motorlu apaçileri deil genelde bizi durduruyorlar. . .
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Neden ÖYLe diyorsun İLHan; Ben tertemiz motoru 2500 e sattım! her ay sattığım adam arıyor halimi hatrımı soruyor; demekki memnun kalmıs !
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
neden alma dedgini biliorm 3500 e benim motoru al dicen demi hahahaa baktim motor gayet temiz valla duz mavi renk olanlardan baya temiz yani
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
neden alma dedgini biliorm 3500 e benim motoru al dicen demi hahahaa baktim motor gayet temiz valla duz mavi renk olanlardan baya temiz yani

haha nerden bildin 3000e almayınn :p

şaka bi yana cidden geçen seneye göre bayagı bir düştü cbr piyasası . geçen sene 3500e kırmızı bulamadım onun ıcın 0 aldım .
bu sene ise 2008 kırmızıyı 3750e veremıyorum 3600e 3550e hep alıcı cıktıda yol sorunu oldu , dediğiniz gibi 2500 3000e temiz turuncu mavi ve repsoller bulunuyor...
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
ole ya ilhanm az daha para olsa alcam seninkini gozum kapali ama korumalar falanda hepsini hesaplayinca anca denk gelio 3000 mak. limit yani veriyorum de alaym yani
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
haha nerden bildin 3000e almayınn :p

şaka bi yana cidden geçen seneye göre bayagı bir düştü cbr piyasası . geçen sene 3500e kırmızı bulamadım onun ıcın 0 aldım .
bu sene ise 2008 kırmızıyı 3750e veremıyorum 3600e 3550e hep alıcı cıktıda yol sorunu oldu , dediğiniz gibi 2500 3000e temiz turuncu mavi ve repsoller bulunuyor...

sen sankı turunce ve repsolu biraz kucuk gormuş gibisin burda:mrgreen:

ama bence cbra en fazla yakısan renk turuncu:cat:
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
ah be abi seninkinde gozum var ama korumalari da ekledim mi 3000 tl ustu beni hafiften asiyo yoksa hemen alirdim en cok sevdigim rengi o aslinda ama yapcak bisey yok birak 3000 cumaya aliyim :cherry:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
ya bi motor 5. viteste 120 görrken 6. viteste çekişten düşmüşken,nasıl oluyorda 5. viteste 100ü anca goruyor ancak 6. viteste olmadıgı kadar cok cekiyor ?
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
sen sankı turunce ve repsolu biraz kucuk gormuş gibisin burda:mrgreen:

ama bence cbra en fazla yakısan renk turuncu:cat:

genel olarak bakıldıgında çoğu insan turuncu veya repsolu , kırmızı varken beyenmıyor. bazılarıda sıyahları sevıyor ancak cogunluk olarak kırmızı tercıh edılıyor onun ıcın repsol ve turuncuların fıyatları kırmızılara gore dusukk kalıyor.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
genel olarak bakıldıgında çoğu insan turuncu veya repsolu , kırmızı varken beyenmıyor. bazılarıda sıyahları sevıyor ancak cogunluk olarak kırmızı tercıh edılıyor onun ıcın repsol ve turuncuların fıyatları kırmızılara gore dusukk kalıyor.


haklısın fakat benım gorusum oyle

ancak kırmızının yenılerini sevıyorum ben senınki gibi seınkinin en alt grenaj yanı sakal siyah fakat eskilerde ornegın gorkemınkınde gri ben onu sevmıyorum
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
haklısın fakat benım gorusum oyle

ancak kırmızının yenılerini sevıyorum ben senınki gibi seınkinin en alt grenaj yanı sakal siyah fakat eskilerde ornegın gorkemınkınde gri ben onu sevmıyorum

sana katılıyorum benim ki de gri:salut:siyah sakallı olanlar daha hoş gözüküyor :cat:gri olan yeri siyah yaptırtıcam bende reklamcı arkadaş bu aralar yoğun müsait zamanda el atıcaz...
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
arkadaslar yarın motorumdan gecici bi sureliğine ayrılıyorum (tatil) akuyu soktum ve markası enerbox uzerinde turkce acıklama bulunan bir aku cıktı acaba orjınal aku bumudur.

zaten 3 gun kontak acmassam bitiyor ittirerek calıstırmak zorunda kalıyorum.
bu akunun orjınal olup olmadıgını bilen varsa soyleyebilirmi.
cok acele ona gore yarın yola cıkmadan servise kızacam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst