git ehliyeti al :farao:
bende cıbırlanıyorum hahaha bu hafta alıcağım bi tane 3000 tl ye kadar satmak isteyen varsa hemen alıcağım duyrulur:cat:
Lastik değil sadece kasayı genişletmeleri lazım !
neden alma dedgini biliorm 3500 e benim motoru al dicen demi hahahaa baktim motor gayet temiz valla duz mavi renk olanlardan baya temiz yani
haha nerden bildin 3000e almayınn
şaka bi yana cidden geçen seneye göre bayagı bir düştü cbr piyasası . geçen sene 3500e kırmızı bulamadım onun ıcın 0 aldım .
bu sene ise 2008 kırmızıyı 3750e veremıyorum 3600e 3550e hep alıcı cıktıda yol sorunu oldu , dediğiniz gibi 2500 3000e temiz turuncu mavi ve repsoller bulunuyor...
sen sankı turunce ve repsolu biraz kucuk gormuş gibisin burda:mrgreen:
ama bence cbra en fazla yakısan renk turuncu:cat:
genel olarak bakıldıgında çoğu insan turuncu veya repsolu , kırmızı varken beyenmıyor. bazılarıda sıyahları sevıyor ancak cogunluk olarak kırmızı tercıh edılıyor onun ıcın repsol ve turuncuların fıyatları kırmızılara gore dusukk kalıyor.
haklısın fakat benım gorusum oyle
ancak kırmızının yenılerini sevıyorum ben senınki gibi seınkinin en alt grenaj yanı sakal siyah fakat eskilerde ornegın gorkemınkınde gri ben onu sevmıyorum
yuasa değilmi yaa? yuasa olması lazım akü alla alla