- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,329
oo sper o zaman lastiğide verirseniz okdır o zaman
todayim var bi kaç gün içinde ilana açıcam rehin kaldırma işlemim var onları halledip trafikden zaten bakıyorum ilanlara todayin koca istanbulda 3 4 tane var yok
ben birazda aynı senin iş gibi yapıp ucuza vericem
cbr için:
ama abi senni yaptığında ne blm mantıklı gelmiyro hondadan inipde hyoya atlamak ninja olsa ok
ama sakın kızmasınlar bana hyocu kardeşler çünkü biliyorumki kimsede patlamadı hyo benimki işte arka takıntısı anladınız siz ben yatıyorum allahın izniyle kendinize iyi bakın görüşmek üzere