Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
oo sper o zaman lastiğide verirseniz okdır o zaman:D todayim var bi kaç gün içinde ilana açıcam rehin kaldırma işlemim var onları halledip trafikden zaten bakıyorum ilanlara todayin koca istanbulda 3 4 tane var yok:D:D ben birazda aynı senin iş gibi yapıp ucuza vericem:(:) cbr için::):) ama abi senni yaptığında ne blm mantıklı gelmiyro hondadan inipde hyoya atlamak ninja olsa ok;) ama sakın kızmasınlar bana hyocu kardeşler çünkü biliyorumki kimsede patlamadı hyo benimki işte arka takıntısı anladınız siz ben yatıyorum allahın izniyle kendinize iyi bakın görüşmek üzere
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
1 ninjanın tipi beyenmıyorum tabi kalitesine laf yok
2 çok pahalılar be :D

motorumun ilan tarihi eski 4250 e koymustum iş olsun dıe dün 3790a cektım fıyatı bayagı arayan soran oldu satılmasına satılırda kısa süre içinde..
tek derdim baktıgım hyosung satılmasın :pale:
 
Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
42
::surprisecbr 125 kullanıcıları size sesleniyorum::surprisemotorunuzda motor bağlantı noktaları direkmi baglı yoksa aralarda lastik veya motor takozu varmı...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
110
Günaydın Arkadaşlar. Aranızda Kn hava filtresi ve iridyum buji kullanan var mı ? Kullananlar görüş bildirirse sevinirim.


Max 140 yapan bir 125R için gereksiz yükseltmeler olduğunu düşünüyorum. KN hava filtresi 90TL, CBF600 için de aynı fiyat. Ne anladım bu işten.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:06 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:53 PM ----------

Arkadaşlar benim arka lastik 120/70 ancak eski sahibi sanırım pek bilmiyomuş kullanmayı kenarlar gıcır gıcır orta bitmiş ve catlaklar baslamıs.

Malum deiştiricem metzeler almaya karar verdim.

ancak genelde takanlaar 130/80 taktırmış, ben 130/70 taktırmayı planlıyorum böylece devir sayısı yukseleceginden çekişten de düşecegini sanmam

bu konuda fikir sahibi olan arkadaşlar varsa cevap bekliyorum. . .

Honda servisinden Pirelli MT75 aldım, gayet güzel yol tutuşu var. 110 olarak geliyor, tavsiye ederim.
 
Katılım
7 Ara 2008
Mesajlar
77
Alıntı:
Speed_Man Nickli Üyeden Alıntı
Günaydın Arkadaşlar. Aranızda Kn hava filtresi ve iridyum buji kullanan var mı ? Kullananlar görüş bildirirse sevinirim.


Max 140 yapan bir 125R için gereksiz yükseltmeler olduğunu düşünüyorum. KN hava filtresi 90TL, CBF600 için de aynı fiyat. Ne anladım bu işten.

Arkadaşım benim zaten asıl derdim arkaya 120 lik lastik almak. Bu hava filtresi ve buji işe yarıyorsa eğer Motorumdaki hız düşüsünü minumuma indirmek. Ben zaten 125 rahat görüyorum. Motorum daha 700 kmde. Ama virajlar benim için büyük sıkıntı. Arka atıyor maalesef. Geniş tabanlı lastik biraz iyi gelir diye düşünüyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:22 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:18 PM ----------

Bu arada michelin ve Metzeller in 120 lik arka lastiği yok sanırım. Bilen var mı ?
Bu iki lastik yumuşak hamurlu.
Yoksa mecbur Shinko alıcam. Aranızda kullanan var mı ?
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
110
Alıntı:
Speed_Man Nickli Üyeden Alıntı
Günaydın Arkadaşlar. Aranızda Kn hava filtresi ve iridyum buji kullanan var mı ? Kullananlar görüş bildirirse sevinirim.


Max 140 yapan bir 125R için gereksiz yükseltmeler olduğunu düşünüyorum. KN hava filtresi 90TL, CBF600 için de aynı fiyat. Ne anladım bu işten.

Arkadaşım benim zaten asıl derdim arkaya 120 lik lastik almak. Bu hava filtresi ve buji işe yarıyorsa eğer Motorumdaki hız düşüsünü minumuma indirmek. Ben zaten 125 rahat görüyorum. Motorum daha 700 kmde. Ama virajlar benim için büyük sıkıntı. Arka atıyor maalesef. Geniş tabanlı lastik biraz iyi gelir diye düşünüyorum

Daha 700km olan bir makina için güzel hız yapmışsın, fazla kastırmadan rodajını tamamlamaya bak derim. Hız istiyorsan egsoz, hava filtresi ve benzin ayarı işini görecektir. Buji olarak NGK iridium. Bence bu makina için fazla kasmaya değmez ama tabi senin motorundur, imkanın ve hevesin varsa yapmalısın ;)
 
Katılım
7 Ara 2008
Mesajlar
77
Devil egzost var zaten üzerinde takılı aldım. :) Bu arada Michelinde 100-110- ve 120 lik arka lastik varmış. Biraz daha araştırınca buldum.
 

ofc

Katılım
1 Tem 2009
Mesajlar
54
merhaba arkadaşlar , izmirdeki kullanıcılardan CBR 125 ını satmak isteyen arkadaşlar varsa bende Hondalanmak istiyorum da :) 3000 - 3500 lira bir bütçem var . ilgilenen arkadaşlar olursa inş bir alışveriş yaparız .
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
merhaba arkadaşlar , izmirdeki kullanıcılardan CBR 125 ını satmak isteyen arkadaşlar varsa bende Hondalanmak istiyorum da :) 3000 - 3500 lira bir bütçem var . ilgilenen arkadaşlar olursa inş bir alışveriş yaparız .

http://www.sahibinden.com/acil_en_uygun_2008_kirmizi_cbr_125_!!-76WQQaXQQ15478205WQQpXQQdisplayitem
ilanımı yeniledim daha 1 gun bıle olmadı 104 kısı tarafından goruntulendı
daha tertemız 2008 model motorumu 3500e bırakcam ılgılenırsen ırtıbata gecelım


öh ızmırdesın boşver alma :D:D
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
o zaman orjinal filtre 100 150 arasıyla kn almak mantıklı o zaman?? hem daha babadır

100-150 lira olan dış kutuyla beraber fakat dışını değiştirmene gerek yok sadece air box ın süngerini değiştirmen yeterli sonuçta kırılmadıktan sonra kutunun değişmesi gerekmiyor. sadece sünger 10-20 lira dır
 

ofc

Katılım
1 Tem 2009
Mesajlar
54
http://www.sahibinden.com/acil_en_uygun_2008_kirmizi_cbr_125_!!-76WQQaXQQ15478205WQQpXQQdisplayitem
ilanımı yeniledim daha 1 gun bıle olmadı 104 kısı tarafından goruntulendı
daha tertemız 2008 model motorumu 3500e bırakcam ılgılenırsen ırtıbata gecelım


öh ızmırdesın boşver alma :D:D

:) İzmire Kargo gibi gibi bi taşıma aracıyla falan gönderme şansımız olabilirse :) neden olmasın . 2008 arıyorum bende fakat izmirde nedense pek CBR 125 R siyah yada kırmızı yok , olanlarda aşık olmuşlar bırakmıyorlar :)
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
:) İzmire Kargo gibi gibi bi taşıma aracıyla falan gönderme şansımız olabilirse :) neden olmasın . 2008 arıyorum bende fakat izmirde nedense pek CBR 125 R siyah yada kırmızı yok , olanlarda aşık olmuşlar bırakmıyorlar :)

olmayacak iş deil .. önemli olan noter devir işlemleri :cat:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Sorun halloldu gibi arkadaşlar motorda hiçbir sorun yok ne karburator ne subap usta en az yarım saat test etti doal olarak sadece zinciri ayarladı bakalm bakımdan snra şmdi bir daha test etcem ne kadar yakcak :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst