Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2009
Mesajlar
2,503
Çok saol arkadaşım
Motor 2006 model repsol üzerinde açık mavi yosimura egzos war ayrıyetten debriyaj kolu orjinal değil, daha parlak renkli bi debriyaj kolu war artı aynalar orjinal değil, daha kalın cbf aynası gibi aynalar war motorun üzerinde zaten bu değişiklikleri belli ediyo motorun kendini foto koyucam birazdan teşekkür ederim..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:01 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:50 AM ----------

14412960_x4h.jpg


Şuanda sadece bunu koyabiliorum fotograf olarak motorda 130 luk arka lastik (Duro) var, egzos la aynı renk mavi denge topuzları var, ayırt edici özellikleri bunlar, gören bilen varsa şimdiden allah razı olsun..




Arkadaşım benden sana bir tavsiye daha elinde bir kaç foto daha varsa eğer şuradaki gibi bir topic açabilirsin.Benzer bir olay bizimde başımıza gelmişti.Umarım en yakın zmanda sonuçlanır.:cat::rendeer:
http://www.motosiklet.net/forum/calinti-motor-duyurulari/61207-34-th-9767-plakali-cbr600f-motorum-calinmisdir.html
 
Katılım
7 Ara 2008
Mesajlar
77
Günaydın Arkadaşlar. Aranızda Kn hava filtresi ve iridyum buji kullanan var mı ? Kullananlar görüş bildirirse sevinirim.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Dostum inşallah bulunur valla cok ayar oluyorum bu şerefsizlere özellikled polislerin haberi olmasına karşın böyle olmasına:mad:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
@ ANIL ;

İnanılmaz derecede üzülüyorum Dünyanın bu haline... Cok gecmiş olsun arkadasım; demekki cok cok daha fazla dikkat etmemiz gerekiyormus!

Arkadaslar bişey soracağım; Perde alarmı gibi bişey varmıs ? 2 lira bişeymiş fiyatı ? Duyan var mı ? Nerelerde satılır ? Nasıl bir alet ?
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
arkadaşlar selam 2.nci el 08 09 model(yeni kasa) cbr 125 r arıyorum en fazla vereceğim limit 4000 2 3 bin kmde varsa elinizde satmak istediniz bildiğiniz ?? yazarsanız sevinirm
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
arkadaşlar selam 2.nci el 08 09 model(yeni kasa) cbr 125 r arıyorum en fazla vereceğim limit 4000 2 3 bin kmde varsa elinizde satmak istediniz bildiğiniz ?? yazarsanız sevinirm

selam 2-3binde arıyosun ama istersen benım cbr ılede ılgılenebılırsın tertemiz çiziksiz motordur 2008 kırmızı 3500e bırakcam yarın gel al =) neden bu kadar uygun dersen hyosung alcam :salut:
sadece ön fren sıkılan demir manetin ucundaki top kırık zararı olmadıgından değiştirmedim 30-40 tl bişeydir .
http://www.sahibinden.com/fiyat_dus...l_kirmizi-29WQQaXQQ14934774WQQpXQQdisplayitem
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
haaa bu motor sizinmiydi sitedebnmiydi:D:D hımm zaten favorime eklemişdim sizin motoru bakalım kısmet 7850 de çok yaa:(:(

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:50 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:48 AM ----------

ya birde şey sorucam bu beyaz ampul takılıyor dimi ? osram philips h4 tipi kaç bunun tipi h4 mü h7 mi
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
haaa bu motor sizinmiydi sitedebnmiydi:D:D hımm zaten favorime eklemişdim sizin motoru bakalım kısmet 7850 de çok yaa:(:(

hea benim motor 7850 çok sayılmaz aslında 16 ayda yaptıgım km sonuçta honda bu kim bilir ne kadar ömrü vardır çin çan çonlara benzemez ...
ama yinede sen bilirsin,yinede kaçırma derim =) hyosung alma derdine bu fiyata indim... geçen hafta osmaniyeli gelip alcaktı ben vermedım :pr:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
haaa bu motor sizinmiydi sitedebnmiydi:D:D hımm zaten favorime eklemişdim sizin motoru bakalım kısmet 7850 de çok yaa:(:(

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:50 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:48 AM ----------

ya birde şey sorucam bu beyaz ampul takılıyor dimi ? osram philips h4 tipi kaç bunun tipi h4 mü h7 mi

7850 km çok temiz moto cbr 125 e 7000 km hiç sayılır 100bin km ömrü var bu motonun en az
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
ya birde şey sorucam bu beyaz ampul takılıyor dimi ? osram philips h4 tipi kaç bunun tipi h4 mü h7 mi

hiç bir bilgim yoq orjinal farlarımla gıdıom :p

motor için zırt pırt arıolar ama icraat yoq... 1040 kere gezilmiş tur düzenlicem bundan sonra her gezenden 1 tl :D
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
k,lometre çok malesef bnim aradığım 500 1000 arası 2000 olsun peki ne kadar yakıyor bunla 10 milyonluk benzin attım delim kaç km giderim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:55 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:54 AM ----------

anlıyorumda sizleri elimde nakit varken diyorum gereği yok 7 8 binde alete binmeye ama gerçekten çıkmasa o kadar ilk alacağım alet sizinki olabilrdi gerçekten uygun
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
doğrusunu söylemek gerekirse ısrarırım sebebi zarar etmeyeceğin bir motor belli bir süre kullanıp aynı paraya veya daha yuksegıne satarsın acilen satmam lazım bulduğum hyosung kaçıcakk :salut: . geçenlerde silivriden bi emlakcı 3600e hemen gelıp alıyım dedı vermedım :pr: gitmiş yamaha xt mi rx mi ne almış :D

kmde ne kadar yaktıgına dair bi düşüncem yoq kullanıma göre 10 tl lik bir benzınle 80 km de gidebilirsin 125 kmde gidersin
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
anladım abi peki o kırık filan dediniz parçayı anlamdım neresi nasıl kırıldı?? ya olmadı şöyle şimdi todayim var satılık 1500e kadar indirdim onu satiyim ole parayı tamamlamış olucam 1 2 haftaya kadar benim bulduklarımda giderse size kesinlikle dönerim tabi sizin motorda gitmezse:D:D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:04 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:03 AM ----------

oh ne guzelmis 500 - 1000 km arasi cbr 125 4000 liraya valla bende istiyorum

azmı fiyatı :):) o fiyata bulamammı??
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
anladım abi peki o kırık filan dediniz parçayı anlamdım neresi nasıl kırıldı?? ya olmadı şöyle şimdi todayim var satılık 1500e kadar indirdim onu satiyim ole parayı tamamlamış olucam 1 2 haftaya kadar benim bulduklarımda giderse size kesinlikle dönerim tabi sizin motorda gitmezse:D:D

ön frenı sıktıgın demır yoqmu :D
http://2teker.sahibinden.com/ktm_brembo_fren_maneti-05WQQaXQQ8314693WQQpXQQdisplayitem

şu varlıgın en sagındakı top kırıldı işte :D gereksiz bişi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:07 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:05 AM ----------

azmı fiyatı :):) o fiyata bulamammı??
anca repsol bulabılecegını düşünüyorum :cat:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
anldım hiç bişi ya D:D ona bile 30 40 lira ha vay be arkadaki orjinal lastik deil galiba peki alırsam bana orjinal alstiğini veecekmisin?? çünkü kalın lastik motorun ömrünü yiyor ve benzin sarfiyatı hız azalma vsvs
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
anladım abi peki o kırık filan dediniz parçayı anlamdım neresi nasıl kırıldı?? ya olmadı şöyle şimdi todayim var satılık 1500e kadar indirdim onu satiyim ole parayı tamamlamış olucam 1 2 haftaya kadar benim bulduklarımda giderse size kesinlikle dönerim tabi sizin motorda gitmezse:D:D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:04 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:03 AM ----------



azmı fiyatı :):) o fiyata bulamammı??
bulabilirsin biraz ararsan yada beklersen ama eğer bir insan 12 ay binip kilometrem 500 de diyorsa büyük ihtimal yalan söylüyordur km yi geri sardırmıştır. 1 haftada 1000 km yapıyor çoğu kullanıcı ilk hevesle. 1 senelik motorun kmsi eğer çok düşükse o motora yaklaşmamak lazım diye düşünüyorum ortalama senede 7-10bin km yapıyor kullanıcılar.


2005 model 40bin e gelip en ufak parçası değişmeyen cbr lar var. eğer bozulur diye aklına geliyorsa için rahat olsun
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
anldım hiç bişi ya D:D ona bile 30 40 lira ha vay be arkadaki orjinal lastik deil galiba peki alırsam bana orjinal alstiğini veecekmisin?? çünkü kalın lastik motorun ömrünü yiyor ve benzin sarfiyatı hız azalma vsvs

130/70 duro taktırmıstım hiç memnun kalmadım odun gibi lastik virajlara allahlık girio. ztn pek kullanılcak hali kalmadı lastiğin.
orjinal lastik hiç kullanılmamış bir şekilde duruyor. daha deneme fırsatım olmadı orjinali
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
zaten alırsam servise sokucam zaten şöle motora baktın zamanda anlaşılır ne olduğu 0 kokması lazım zaten:D:D lastik kokusu elciklerin kokusu ele yapışması lazom
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
193
anladım abi peki o kırık filan dediniz parçayı anlamdım neresi nasıl kırıldı?? ya olmadı şöyle şimdi todayim var satılık 1500e kadar indirdim onu satiyim ole parayı tamamlamış olucam 1 2 haftaya kadar benim bulduklarımda giderse size kesinlikle dönerim tabi sizin motorda gitmezse:D:D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:04 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:03 AM ----------



azmı fiyatı :):) o fiyata bulamammı??


abi ne bileyim bulursun belkide iyici baktir derim o kadarcik km de ki araci o fiyata pek verirler mi bilmiyorum acikcasi ..umarim bulursun :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst