Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
İlgili arkadaşlar K&N hava filtresi nin internetteki havale indirimli fiyatı 76 lira.

http://www.anesmotor.com.tr/store/ProductDetails.aspx?productId=85522

arkadaşlar merhaba forumda aranıza yeni katıldım bir haftadır forum içeriğinde honda cbr 125 ile ilgili yazılarınızı okuyorum güzel bir motor ama boyutları konusunda aklımda bir takım takıntılarım mevcut.dün gittim bir honda bayisine manisada baktım motora fiyatını konuştum taksit kredi vesaire alacağım aklıma koydum.bayiyede anlattım boyutla ilgili sıkıntımı.Dedi bin motorun üstüne kendin bak ver telefonunuda çekeyim fotografını gözünle gör öyle karar ver.dediğini yaptım ve motorun üstüne oturunca dedimki bu motor benim cüssemi hesaba katmassak istediğim motor.daha önce böyle bir motorla deneyimim yok hem ağırlık yönünden hemde ilk defa bu şekilde bir motor kullanacağım için belkide beni 600 cc lik motorlar gibi zorda bırakmayacak bir alet.Sizce nasıldır nedir ne değildir değerli yorumlarınızı bekliyorum.birde burdaki bayinin elindeki model 2007 repsol fiyatıda inş. burda vermemin bir mahsuru yoktur.5000 TL.taksitli fiyatıda aynı.
evet sevgili CBR 125 sever dostlar yorumlarınızı bekliyorum.

Öncelikle hg. 2007 repsol için 5000 tl bence de çok(herşey dahil anahtar teslim fiyatı mı ?). Bende alalı 2 ay kadar oldu motoru hatta son 2009 u ben aldım sanırım ordu daki.Ama taksitli fiyat diyorsun nakitte bence biraz daha ineceklerdir. Yıl sonunu beklersen muhtemelen Türkiye için yeni kasa diye tabir ettiğimiz model gelecek ama onunda fiyatı yüksek olucak. Motosikletin boyutları konusunda kadan karışıksa eğer istersen çekildiğin resmi burda paylaşabilirsin.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
2,503
Yıl sonunu beklersen muhtemelen Türkiye için yeni kasa diye tabir ettiğimiz model gelecek ama onunda fiyatı yüksek olucak. Motosikletin boyutları konusunda kadan karışıksa eğer istersen çekildiğin resmi burda paylaşabilirsin.

Geçen de cbr bakmak için honda bayine gitmiştim 2010 modellerin yeni kafa grenajı ile satılacağını söylemişlerdi.Fiyat arasında fazla bir fark olmayacağını söylediler bana . İnş. öyle olur.
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279

çeşme'deyim ve malesef bu yarım adada kaliteli motor aksesuarı ve yedek parçası vb gereksinimleri satan shop yok :salut:mont almak için bile izmire gitmem gerekiyor:farao:,malum bende internet üzerinden alış veriş yapıyorum içimdeki motor sevdası o kadar kuvvetli ki ben bu cbrı burda tek yapmazsam bişi bilmiyom:bounce:

ayrıca arka lastiği büyütmek istiyorum izmirde nerden bulabilirizzz......
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
110
Bende ilk göz ağrım olan CBR 125'imi satılığa çıkardım. Seneye bahara doğru 600lük makinaya geçeceğim. İlgilenirseniz ilanım burada:

http://www.sahibinden.com/bakimlari...a_cbr_125-85WQQaXQQ12388085WQQpXQQdisplayitem

12388085_5wm.jpg


İlana yorum yapmak yerine, ilgilenen alıcı arkadaşların aramalarını bekliyorum. İstanbul Göztepe'deyim. Çalıştığım için akşam 6'dan sonra motoru görebilirsiniz.
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
Arkadaşım ilana yorum yapmak değil niyetim inş hayırlı bir alıcı bulursun.
Sormak istediğim philips beyaz ampulle ilgili taktığın ampul hakkında biraz bilgi verebilir misin? Tam olarak model, nerden temin edebiliriz vs.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
mtoroum yaklasık 3 saat once alıcı bulddu 3400e verdım 200 kapora aldım en geç haftay carsamba işlemler tamamlanıyor...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
110
Arkadaşım ilana yorum yapmak değil niyetim inş hayırlı bir alıcı bulursun.
Sormak istediğim philips beyaz ampulle ilgili taktığın ampul hakkında biraz bilgi verebilir misin? Tam olarak model, nerden temin edebiliriz vs.

Philips üretiminden çıkan E.... ile başlayan bir marka idi. Eski forum postlarından görebilirsin, olması lazım burada.
 
Katılım
19 Tem 2009
Mesajlar
8
Öncelikle hg. 2007 repsol için 5000 tl bence de çok(herşey dahil anahtar teslim fiyatı mı ?). Bende alalı 2 ay kadar oldu motoru hatta son 2009 u ben aldım sanırım ordu daki.Ama taksitli fiyat diyorsun nakitte bence biraz daha ineceklerdir. Yıl sonunu beklersen muhtemelen Türkiye için yeni kasa diye tabir ettiğimiz model gelecek ama onunda fiyatı yüksek olucak. Motosikletin boyutları konusunda kadan karışıksa eğer istersen çekildiğin resmi burda paylaşabilirsin.

anahtar teslim fiyatı değil sadece motor fiyatı.aslında 2-3 gündür bakıyorum fotoya küçük dedi bir kaç arkadaşımda alsamda içime sinmeyecek.Sizlerde yorum yaparsanız sevinirim açı pek ii değil bende sanki emanet binermiş gibi durmuşum üzerinde standdan motoru kaydırmayayım endişesiyle sanırım :) neyse fotomu gönderiyorum yorumlarınızı bekliyorum.Motor almak istiyorum en fazla 1-2 ay içinde bana bi yardım edin arkadaşlar :) birde Manisadaki arkadaşlarlada tanışmak isterim müsait bir zamanda birebir konuşmayla fikirlere ihtiyacım var...

photo0028iff.jpg

photo0029l.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
Philips üretiminden çıkan E.... ile başlayan bir marka idi. Eski forum postlarından görebilirsin, olması lazım burada.
Buldum arkadaşım.
Excelite Premium Xenon White 4500K - HS2 12V 35/35W
ancak temin edebileceğim bir yer bulamadım.Beyaz otomotiv in linkini vermişsin inceledim ama ordaki listede HS2 tipi bulamadım. Temin edebileceğim bir yer hakkında bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim.

anahtar teslim fiyatı değil sadece motor fiyatı.aslında 2-3 gündür bakıyorum fotoya küçük dedi bir kaç arkadaşımda alsamda içime sinmeyecek.Sizlerde yorum yaparsanız sevinirim açı pek ii değil bende sanki emanet binermiş gibi durmuşum üzerinde standdan motoru kaydırmayayım endişesiyle sanırım :) neyse fotomu gönderiyorum yorumlarınızı bekliyorum.Motor almak istiyorum en fazla 1-2 ay içinde bana bi yardım edin arkadaşlar :) birde Manisadaki arkadaşlarlada tanışmak isterim müsait bir zamanda birebir konuşmayla fikirlere ihtiyacım var...

Fiyat bence yüksek niyetin var ise fiyat konusunda biraz daha sıkıştır. Cbr 125 iri yapılı insanlar için biraz sırıtıyor doğru, bende de öyle bir durum var diyebilirim =) ama gördüğüm kadarıyla çok ufak durmamış. Bir de mont ve kask ile daha hoş durucaktır tahminimce.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Tem 2009
Mesajlar
8
valla mont ve kask ile daha ii dururmu diye bende düşünmüyor değilim zaten poz vermek amaçlı değil ben motorun üzerine binince kendimi kaybettim.Aslında yıllardır hayalim bu tür bir motor sahibi olmak gönül ister daha büyüklerini ama şu anda birincisi deneyimin ikincisi maddi durum ona elvermez.Maddi elversede hiç deneyimim yok genç yaşta candan olmayalım.Bu arada varmı manisada bildiğin 2.el de olsa sonuçta kredi çekicem bi şekilde ucuza denk gelmesi az kredi çekmem sebep olur ve daha ii olur :)
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
KadZe daha dün motoruma beyaz ampulleri taktım, Benimkinin markası HIT motocycle Parts yazıyor kutusunda, Tanesi 5 lira bi yerde tanesine 10 lria sitedi ancak markası farklıydı ve bılmıyorum butun hepsinini kalitesi aynı dendi bana.

Gayet hoş duruyor hele birde şehir içinde uzunlar yaıkılıysa bayagı Çekici görünüyor.

park lambasınıda mavi takmayı planlıyorum :)
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
KadZe daha dün motoruma beyaz ampulleri taktım, Benimkinin markası HIT motocycle Parts yazıyor kutusunda, Tanesi 5 lira bi yerde tanesine 10 lria sitedi ancak markası farklıydı ve bılmıyorum butun hepsinini kalitesi aynı dendi bana.

Gayet hoş duruyor hele birde şehir içinde uzunlar yaıkılıysa bayagı Çekici görünüyor.

park lambasınıda mavi takmayı planlıyorum :)

hocam beyaz ampülleri 5 liraya nerden aldın??
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
ilhan abi motorunu sattınmıı:(:(:)( ben yarın todayi satıyorum eğer satmadıysan cuma görüşebiliriz? varmı cbr 125 ini satan :(:(
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Arkadaşlar şöyle sölyiyim piyasadaki cogu beyaz far bizim motora uyan tipler aynı kalite ben bugun 1-2 resim cekip koyucam.

Farları kahramanlarda cankayadaki şifa hastanesnn caddesnde motorcu hayri var onun sokagnda az ilerde motosiklet parcası satan daha doorusu mobylette vs. farlar falan satılıyor orada aldım tanesi 5 liraya

bugun detaylı resmlerini cekip koyucam buraya :)
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
KadZe daha dün motoruma beyaz ampulleri taktım, Benimkinin markası HIT motocycle Parts yazıyor kutusunda, Tanesi 5 lira bi yerde tanesine 10 lria sitedi ancak markası farklıydı ve bılmıyorum butun hepsinini kalitesi aynı dendi bana.

Gayet hoş duruyor hele birde şehir içinde uzunlar yaıkılıysa bayagı Çekici görünüyor.

park lambasınıda mavi takmayı planlıyorum :)

ben geçen hafta beyaz ampul taktırdım ve parklar mavi ayrıca arka plakalıklarıda beyaz yaptırdım çok hoş görünüyor tavsiye ederim para değil ya:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst