- Katılım
- 16 Eki 2005
- Mesajlar
- 2,760
- Motosikleti
- cb 125 f- nc 750x dct
jigleyi çekik unutmuş olmayısınız?
jigleyi motor soğukken bile kullanmıyorum, jigle çekik değildi. trafikte baya sıkıştırdım motoru,dur kalk ve alt viteslerde fazla yüklendim. yazın sıcağında iki kişi yokuşlu yollarda sorun çıkarmayan motor tek başıma ve soğuk havada şişti. beklemiyodum ama demekki sıkışık trafikte bukadar zorlamamam gerekiyomuş.