Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Bende kursta öğrendiğim için söyledim. Sizin dediğiniz gibi olsaydı hep jiklede gidelim az benzin yaksın :)

@TORAMAN

Teşekkürler. Bu arada people S200 deli makinadır. Güle güle kullan kazasız belasız.
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Bende kursta öğrendiğim için söyledim. Sizin dediğiniz gibi olsaydı hep jiklede gidelim az benzin yaksın :)

@TORAMAN

Teşekkürler. Bu arada people S200 deli makinadır. Güle güle kullan kazasız belasız.

Sağolasın muratcan7 birbirimize yardımcı olmak ne güzel:) Epeydir 550 km.desin havalar seni etkiledi galiba?
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Şimdi km'yi güncelledim .Havalar kötü buralarda. Çamur heryer .O yüzden çıkamıyorum. Hele havalar bir ısınsın :) Dünya turu yapıcam. :queen:

tatli su motorcusudur arkadas:D kuru havayi güneşi görmesin km hızla artar:queen::queen:

Kaç km yaptın bu gün :p
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
27
muratcan7 cbf 150 linle reserveye kadar kaç km gittin yazdın mı forumda?
ama 400 450 gitmen e hala inanamıyorum
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Şimdi km'yi güncelledim .Havalar kötü buralarda. Çamur heryer .O yüzden çıkamıyorum. Hele havalar bir ısınsın :) Dünya turu yapıcam. :queen:



Kaç km yaptın bu gün :p

bu gün biyere gidemedimde yarin bi karasu yapmayi planliyorum yarin sabah kalktigimda yagmur görmezsem gidicem yoplamda 370-400 km :p:p:) yaaa naberr tatli su motorcusu:queen::cat::p
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
muratcan7 cbf 150 linle reserveye kadar kaç km gittin yazdın mı forumda?
ama 400 450 gitmen e hala inanamıyorum

Depoyu doldurduktan sonra yol yapamadım pek. 50 km falan yaptım. Yedeğe düşene kadar benzin almayıp yolda kaldığm an :queen: fotoğrafla kilometreyi buraya vericem.

400 km'yi çok rahat yapacağıma inanıyorum.

bu gün biyere gidemedimde yarin bi karasu yapmayi planliyorum yarin sabah kalktigimda yagmur görmezsem gidicem yoplamda 370-400 km :p:p:) yaaa naberr tatli su motorcusu:queen::cat::p

Biz öss 'ye çalışıyoruz dersanemiz var sorumluluklarımız var senin gibi boş gezmiyoruz :p . Bayramda bakalım istanbula gelirsem plan yaparız :cat:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
27
Depoyu doldurduktan sonra yol yapamadım pek. 50 km falan yaptım. Yedeğe düşene kadar benzin almayıp yolda kaldığm an :queen: fotoğrafla kilometreyi buraya vericem.

400 km'yi çok rahat yapacağıma inanıyorum.



Biz öss 'ye çalışıyoruz dersanemiz var sorumluluklarımız var senin gibi boş gezmiyoruz :p . Bayramda bakalım istanbula gelirsem plan yaparız :cat:



yapta görelim :wiinkk:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Depoyu doldurduktan sonra yol yapamadım pek. 50 km falan yaptım. Yedeğe düşene kadar benzin almayıp yolda kaldığm an :queen: fotoğrafla kilometreyi buraya vericem.

400 km'yi çok rahat yapacağıma inanıyorum.



Biz öss 'ye çalışıyoruz dersanemiz var sorumluluklarımız var senin gibi boş gezmiyoruz :p . Bayramda bakalım istanbula gelirsem plan yaparız :cat:

gel hacı gel düzceye gideriz arkadaslar orda hem gezersin rodajda tamalanmiş olur:queen:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Evet arkadaşlar, ilk arızam hayırlı olsun...



Motorun kontağı bozuldu!

Sola kilitli halde kaldı, anahtar kontağı açmıyor. Yedek anahtarla da denedim, yağladım da, sıcak suyla da denedim, açılmıyo da açılmıyor... Servisi aradım, perşembe günü araç gönderecekler. Büyük olasılıkla garantiden komple kontak değişecek.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Evet arkadaşlar, ilk arızam hayırlı olsun...



Motorun kontağı bozuldu!

Sola kilitli halde kaldı, anahtar kontağı açmıyor. Yedek anahtarla da denedim, yağladım da, sıcak suyla da denedim, açılmıyo da açılmıyor... Servisi aradım, perşembe günü araç gönderecekler. Büyük olasılıkla garantiden komple kontak değişecek.

geçmiş olsun khutuck motorun kaç bin km de:silent:
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Geçmiş olsun. Orjinal anahtarıyla kilitlendi değil mi. Anahtar çıkıyor yerinden ama direksiyon kilidinde kaldı anladığım kadarıyla.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kısa far lambasının patlamasından sonra cbf 150'nin ikinci bir kronik hastalığı daha çıktı galiba.Benim de kontakta arıza var.On konumuna getirdiğimde elektrik gelmiyor bazen.Biraz sağa sola oynadığımda elektrik geliyor.Bazen giderken birden ışıklar sönüyor.Motor duruyor.Bir temassızlık var galiba.Yarın 8.000 bakımına götürdüğümde baktırıcam.İnşallah garantiden değiştirebiliriz.
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
Evet arkadaşlar, ilk arızam hayırlı olsun...



Motorun kontağı bozuldu!

Sola kilitli halde kaldı, anahtar kontağı açmıyor. Yedek anahtarla da denedim, yağladım da, sıcak suyla da denedim, açılmıyo da açılmıyor... Servisi aradım, perşembe günü araç gönderecekler. Büyük olasılıkla garantiden komple kontak değişecek.


Wd40 sıkıp deneseydin keşke,genelde bu tür problemlerin hakkından geliyor:cat:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
bugün ilk defa yolda kaldım. 1 saat kadar sıkıştırmalı sürüş sonunda motor ısıdan şişti ve stop etti. kenara çekip çalıştırmayı denedim, çalışmadı. yağ kalmadıda yaktıkmı dedim, baktım yağ full seviye. benzin yarım depo. bujiyi söktüm, ateşlemeye baktım ve ateşlemenin olduğunu çarpılarakta tespit etmiş oldum:) buji sökükken buji deliğini elimle tıkadım ve marşa bastım, kompresyonda var ve parmağımada benzin bulaştığından benzin geldiğinide anlamış olduk. geriye bi tek ısınmadan dolayı şişme ihtimali kalıyodu ve 10 dakkalık bir bekleyişten sonra tek marşta efendi efendi çalıştı kerata:)
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
bugün ilk defa yolda kaldım. 1 saat kadar sıkıştırmalı sürüş sonunda motor ısıdan şişti ve stop etti. kenara çekip çalıştırmayı denedim, çalışmadı. yağ kalmadıda yaktıkmı dedim, baktım yağ full seviye. benzin yarım depo. bujiyi söktüm, ateşlemeye baktım ve ateşlemenin olduğunu çarpılarakta tespit etmiş oldum:) buji sökükken buji deliğini elimle tıkadım ve marşa bastım, kompresyonda var ve parmağımada benzin bulaştığından benzin geldiğinide anlamış olduk. geriye bi tek ısınmadan dolayı şişme ihtimali kalıyodu ve 10 dakkalık bir bekleyişten sonra tek marşta efendi efendi çalıştı kerata:)

jigleyi çekik unutmuş olmayısınız?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst