bugün ilk defa yolda kaldım. 1 saat kadar sıkıştırmalı sürüş sonunda motor ısıdan şişti ve stop etti. kenara çekip çalıştırmayı denedim, çalışmadı. yağ kalmadıda yaktıkmı dedim, baktım yağ full seviye. benzin yarım depo. bujiyi söktüm, ateşlemeye baktım ve ateşlemenin olduğunu çarpılarakta tespit etmiş oldum

buji sökükken buji deliğini elimle tıkadım ve marşa bastım, kompresyonda var ve parmağımada benzin bulaştığından benzin geldiğinide anlamış olduk. geriye bi tek ısınmadan dolayı şişme ihtimali kalıyodu ve 10 dakkalık bir bekleyişten sonra tek marşta efendi efendi çalıştı kerata