- Katılım
- 8 Ocak 2005
- Mesajlar
- 1,029
@msa4390
Motosikletimi aldığım gün 40 ytl ye ağzına kadar doldurdum. Daha sonra 330-350 km arası (babam doldurdu bu kilometreler arasında) 25 ytl ye dolduğunu söyledi. Bir iki gün önce 20 ytl lik aldık fullendi .Şu an 550 km de. Depo full.
Son aldığımızda kilometreyi sıfırladım. Yedeğe düşene kadar almamaya çalışacağım Size yazarım km yi.
Tahminen 10 litre ile 400-450 km yapılabilir.
murat sen kç kg sun kardeşim ve boyun kaç,onu bir yazarmısın,benim boy 1.86,ve 95 kg yum,ne kadar dikkat ettiysemde 345 kmden fazla yapamadım yedeğe geçene kadar,ve yedeğe geçer geçmez zorlaya zorlaya 10-10,5 lt benzin aldırabiliyorum,benim ortalamam da çoğu arkadaş gibi 3 lt/100 km :bounce:
