- Katılım
- 15 Eyl 2007
- Mesajlar
- 732
tavsiye ederim,başka malzemelerle başka montaj şekilleriylede yapabilirsiniz,mesela ben bunu yaptırdıktan sonra kalınca bir şamurelden kesip güclü bir yapıştırıcıyla yapıştırarakta yapabilirmişim diye düşündüm,yaparken tek dikkat etmeniz gereken maşa esnediğinde yaptığınız ilave herhangi bir yere sürtmeyecek kadar olmalı:bounce:
yazmayacaktım ama hadi bunu da paylaşayımbuyrun başıma gelen ilginç bir olay...
3 gün önce farkettim,motorum yaklaşık 2100 kmde,alalı 1 ay olmadı henüz,ön fren hortumu amortisör esnedikçe çamurluğa sürtüp boyasını çıkartmış,çok şaşırdım,özellikle yeni cbf almış arkadaşlar olmak üzere sizide uyarmak istedim.bu sorunle ilgili servisime gittim,hortumu tutan braketleri eğerek çamurluktan biraz uzaklaştırdılar ve sürtmesini engellediler,ön çamurluğumun garantiden değişmesi için yazışma yapıp bana bilgi verecekler,sizinle paylaşırım,buyrunuz...
![]()
![]()
![]()
Çok teşekkürler bunları bizimle paylaştığın için bende hemen garaja motora bakmaya gidiyorum sürtüyomu bakalım benimkide