En iyi motosiklet özelliği hangisi?

En iyi motosiklet özelliği hangisi?


  • Kullanılan toplam oy
    1,629
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
14
Abs Tabiki önemli

Abicim Ben 110 Luk Moturla 125 Lik Ybr Yi Nasil Geçerim Diye Uğraştim Sonunda Başardim Bir Kavasaki Piston Sekman La Bu Işi Hallettim 3 Kişi Ile 135 I Gördüm Daha Fazlasi Var özellik Böyle Olur
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
YOK YA hiç biri değil bence en iyisi vites göstergesi olması.. yeni başlarken çok lazım oluyor. :DD:queen:
 
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
31
en güzel tarafı ya hep dikkat kesilmeni yada iice yaymanı sağlaması bence.Dün bizim mahallede şort-atlet-güneş gözlüğü+hayabusa birini gördüm fotografını çekecektim ama anladı galiba ben arabayla durunca topukladı sokakarasına hahahahah
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
yolda giderken rüzgarı hissetmek bana özel bişey olsa gerek..
yolda rüzgar içiyorum adetaa
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
84
motosikletin tüm özellikleri güzeldir hiç tartışmaya gerek yook
motosiklet güzeldir o kadar
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
en güzeli sana ait olması bir at gibi sen ve o .....
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
üzerine çıktığımda beni heycanlandıran yeryüzündeki yegane iki şeyden biri olması..
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
disk siz ABS olmaz ....o yüzden Disk li Fren olması şart

Abs olmasaydı tabiiki herkes Disk fren diecekti..
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
47
çok güzel birşey olması en ii özelliği gold wing yapar ona bakalım soruları soralım demi
 
Katılım
9 Ara 2007
Mesajlar
2
dusuk hızda donerken lastıklerın hafıften kayması hıssetmek yanı dusme korkusunu yasamak :D :D denemeyın carsının ortasını dusme duygusunu yasadım :D
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
aaa kimse yorum yapmamış mı....niyeee.....:silent::silent::silent:

pardon ben görememişim...:farao:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Ben bu ankete de oylama yapmışım ama yine hangisini oyladığımı unuttum alzaymır mıyım yalancı mı şimdi :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst