- Katılım
- 3 Şub 2007
- Mesajlar
- 2,231
bastın mı yola yapışmalı gazı caktın mı fırlamalı teker yaptın mı önü kaldırmalı frenide asıldın mı durmalı:queen: tabi asfalta yapışmamak şartıyla!!!
Sen hayalindeki motosikleti yazmışsın anlaşılan
bastın mı yola yapışmalı gazı caktın mı fırlamalı teker yaptın mı önü kaldırmalı frenide asıldın mı durmalı:queen: tabi asfalta yapışmamak şartıyla!!!
abs + beygir gücü:cat: