En iyi motosiklet özelliği hangisi?

En iyi motosiklet özelliği hangisi?


  • Kullanılan toplam oy
    1,629
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
54
sesi ve türklerin yaşam tarzını yansıtıyor olması malum önce attaydık şimdi motorizeyiz :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
düştükten sonra motorun manası yok.
bence abs :)
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
yakıt enjeksiyonu abi.. O kadar fazla yakarsa arabayla kıyaslancak kadar olursa motosiklete binmenin bi manası olmaz... Hem sık sık kullandıgımız için bizim cebimize zarar vermemesi onemli...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
bir kaç seçeneği tıklayabilseydik iyi olurdu ama anket tek şıklı.

abs+lastik+aerodinamik+yakıt+oturuş pozisyonu olarak özetleyebilirim.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
115
su soğutma bnm gibi gezici tipler için ayırıcı bi özlleik olmuştur her zaman .
ama para yokki alalım sıvı soğutmalı cbr yada fazer
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
240
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
su soğutma - enjeksiyon - şaft (henüz absli cruiser göremedim :) )
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
41
Bana göre disk fren çok önemli.Eger disk fren olmasaydı sanırım abs de olmazdı.Kampana tıpı fren olurdu.Buda buyuk hacimli hızlı ve agır motorları ne kadar durdurabılırdı bılmıorum.Diğer şıkların çoğu bızım rahatımız için düşünülmüş şeylerdir.Herkeze saygılar:rendeer:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
bilmemki düşüsem acabaaaa ne kiiiii hımmmmmmm
buldummm GT250R olmasııııııı :)
 
Katılım
14 Kas 2006
Mesajlar
20
ben daha önce su soğutmalı 650cc likkavasaki enduro kullandım motorda ısınma diye hiç birşey yok gittikçe gidiyordu çok memnundun şimdi ise 200 lük zealsun kullanıyorum kros onun yanında hiç zevk alamıyorum

arkadaşlar ben 200 lük kros zealsuna ırc marka düz diş lastik ısmarladım sizce uyum sağlarmı kalitesi nasıl daha önce 301 lik mz de 2 yıl kullandım fena değildi düşünceleriniz ne olur birde fiyatı 40ytl tane fiyatı nasıl
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
en güzel özelliği; seni otobüse bindirmemesi :) mesela ben yeni bir motorcu, eski bir belediye otobüs yolcusu olarak, istanbul'ın sıkışmış trafiğinde, tıklım tıklım bir otobüsün camına suratım yapışık bir vaziyetteyken yandan vınnnn diye geçen bir motosiklete sinir olurdum :)) kendimi esefle kınıyorum burdan hehe :) artık bana sinir olsunlar napiim? :)
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
Bana göre ön/arka disk fren olmalı + ABS + ön/arka hangi freni sıkarsan sık her ikiside sıkmalı, bu çok kolaylık sağlayacak ve bu sayede beyinde 2 freni kontrol etmeye ayrılmış sistem kaynağını yola dikkat etmeye ayırabilirsin. Sesleri duyar gibiyim, klasik frenlerle yola dikkat edilemiyomu, tabiki evet. Motor icat edildiğinden beri bi şekilde oluyor. Ama daha fazla dikkat ile 1.5sn. olan farketme ve mekanik tepki verme süremizi belki lehimize olacak şekilde değiştirebiliriz. Bu sistemin çok fazla bir maliyeti olduğunu sanmıyorum. Bence bu özellik tüm yüksek hacimli motorlara uygulanmalı :cat: (crosslar hariç tabi)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst