En iyi motosiklet özelliği hangisi?

En iyi motosiklet özelliği hangisi?


  • Kullanılan toplam oy
    1,629
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pabuca da gerek yok, kalın tabanlı bi ayakkabı giyersin, tabanıyla janta bastırıp artistik fren yaparsın, pisiklette öyle yapıyorduk çocukken.. :)

Burnu saglam bi ayakkabiyi lastik ve camurluk arasina sokmayi da tavsiye ederim :)
O zaman gercekten de ABS'ye gerek kalmaz iste...
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
Burnu saglam bi ayakkabiyi lastik ve camurluk arasina sokmayi da tavsiye ederim :)
O zaman gercekten de ABS'ye gerek kalmaz iste...

küçükken fren telim kopmuştu o zaman köyde yaşyorduk perşembe günü kasabaya gidince babam alacaktı asfalttan bayır aşağı inerken ön tekere ayağımı soktum arkanın kalktığını hissettim ve yerdeyim :(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabiki

ABS

Acele Brake Sistemi

açılımı

bilmeyen varsa hani
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst