Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 5 Kas 2015
- Mesajlar
- 11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pabuca da gerek yok, kalın tabanlı bi ayakkabı giyersin, tabanıyla janta bastırıp artistik fren yaparsın, pisiklette öyle yapıyorduk çocukken..![]()
Burnu saglam bi ayakkabiyi lastik ve camurluk arasina sokmayi da tavsiye ederim
O zaman gercekten de ABS'ye gerek kalmaz iste...