En iyi motosiklet özelliği hangisi?

En iyi motosiklet özelliği hangisi?


  • Kullanılan toplam oy
    1,629
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
En iyi motosiklet özelliği basit olmasıdır.Bir dünya terminal,devre ,elektronik aksam olmayan motosiklettir.En iyi motosiklet özelliği sorun çıkardığında asabi bakış attığın değil ,müdahele edebildiğin motordur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Nis 2013
Mesajlar
204
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abs tabiki
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Seçenekler ihtiyaca göre değişir.Ben güç olsun derim başkası güç zaten var abs önemli der.Bana göre su soğutma kesinlikle olmalı.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Lastikler güzel olursa abs ye ihtiyaç kalmaz

Yok öyle bir şey.
Her sıcaklıkta, her zeminde ve her fren şeklinde tutan lastik diye bir şey varsa ben bilmiyorum.

Yıl oldu 2019, hala abs gereksiz diyenler var ya
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
park.

istediğin yere rahatlıkla park edebiliyorsun. fevkalade bir özellik.

zira arabayla 2 saat park yeri ararken kafayı kırıyor insan.
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
ABS ye gerek yok tabi ya söküp atmak lazım çemberini falan boşa ağırlık hatta diske de gerek yok 2 erimez pabuç koydumu tamamdır .
İyi fren yapan adam erimez pabucla bile şak diye durur .
 
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
Yıl 2019 ve hala abs tartışmaktayız. Benimde hiç absli motosikletim olmadı fakat arabalarımda olduğu için ve mantığını bildiğim için o kadar gereksiz geliyoki yorumlar :) abs motosiklet için en önemli özelliklerden biridir, bi diğeride kaydırmalı debriyaj diye düşünüyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ABS gereksiz diyen var diye duydum, bi tekme de ben vurmaya geldim :)
 
Katılım
23 Şub 2013
Mesajlar
89
Pabuca da gerek yok, kalın tabanlı bi ayakkabı giyersin, tabanıyla janta bastırıp artistik fren yaparsın, pisiklette öyle yapıyorduk çocukken.. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst