En iyi motosiklet özelliği hangisi?

En iyi motosiklet özelliği hangisi?


  • Kullanılan toplam oy
    1,629
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
'' En iyi motosiklet özelliği hangisi? ''


Ben oyumu yakıt enjeksiyonundan yana kullandım..


Ama bence en önemli özelliği 2 tekerinin olması..:cherry:
 
Katılım
24 Ara 2007
Mesajlar
5
KESİNLİKLE HAVA YASTIĞI OLMASI :queen::queen::queen::queen:

BENCE HEPSİ DE GEREKLİ BU SEÇENEKLERİN ÜSTELİK EMNİYETİ ARTTITACAK DAHA DA GÜZEL İCATLARI BEKLİYORUZ:):):cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
84
Motorda uzun yol yapacaksın bunun için soğutman iyi olacak havaya güvenemem.Motorda soğutma en önemlisidir,araba motoruda bizim motorlarda aynıdır.Abs denilebilir ama ya tutmazsa ve sen frenlere asıldıysan.:(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim motorun en iyi özelliği warsa biri yazabilir mi :D
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
1- Gazı açtığın zaman asvaltı tırmalaması, yırtması yolun daralması, önünde ne var ne yok tokatlaması,
2- Frene bastığın zaman yığılması, durmak için debelenmesi, kıçını başını atması,
3- Viraja girdiğin anda başının dik kalıp geri kalan her tarafın yola eğimin azalması,
4- 5 ile giderken, 4 takıp yartınması, motora abanması, kapanması, heeeeeeeeeeeahh diye bağırması,
5- En güzel kısmı, bindiğim zaman Yüce Allaha bu keyfi, tadı bana yaşattığı için teşekkür edilmesi....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Maaliyeti düşük hava atma aleti olması
maliyeti mi düşük? :silent: Sen Türkiyede yaşamıyorsun sanırım yada paran çok fazla dokunmuyor. Yada ucuz bir yer buldun bizede söyle faydalanalım
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
1- Gazı açtığın zaman asvaltı tırmalaması, yırtması yolun daralması, önünde ne var ne yok tokatlaması,
2- Frene bastığın zaman yığılması, durmak için debelenmesi, kıçını başını atması,
3- Viraja girdiğin anda başının dik kalıp geri kalan her tarafın yola eğimin azalması,
4- 5 ile giderken, 4 takıp yartınması, motora abanması, kapanması, heeeeeeeeeeeahh diye bağırması,
5- En güzel kısmı, bindiğim zaman Yüce Allaha bu keyfi, tadı bana yaşattığı için teşekkür edilmesi....

+1:cat: ne güzel yazmıssınya :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosiklet şeytan icadı asla binmem:queen::queen::queen:
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
aslına bakarsak yukarıdakilerin hepsi önemli benim oyum beygir gücü güçlü motor herzaman iyidir.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
17 Şub 2005
Mesajlar
373
Ulan ne biçim anket bu? Kafam karıştı yahu! Böyle bir anketi hiç kimse doğru olarak şıklayamaz, tabi sonuçları da gerçekçi olamaz.. Zaten bu sebeple çoğu kişi şıkta bulunmayanları dile getirerek makara sarmış... Dur, ben de sardırayım diyecektim ama yapamadım:

Soru: En iyi motosiklet özelliği hangisi?
Cevap: İki tekerli olması tabi ki... :cat:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
200
bence kesinlikle elektrikli marş yoksa mobiletler gii ya pedal çevirecektik yada marşa ayağımızda basıp debelenip duracaktık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst