En iyi motosiklet özelliği hangisi?
bence ENGINE STOP en iyi özellik...özellikle sabah 6.30 da yanlışlıkla basılırsa çok daha kullanışlı...![]()
'' En iyi motosiklet özelliği hangisi? ''
Ben oyumu yakıt enjeksiyonundan yana kullandım..
Ama bence en önemli özelliği 2 tekerinin olması..:cherry:
maliyeti mi düşük? :silent: Sen Türkiyede yaşamıyorsun sanırım yada paran çok fazla dokunmuyor. Yada ucuz bir yer buldun bizede söyle faydalanalımMaaliyeti düşük hava atma aleti olması
benim motorun en iyi özelliği warsa biri yazabilir mi![]()
1- Gazı açtığın zaman asvaltı tırmalaması, yırtması yolun daralması, önünde ne var ne yok tokatlaması,
2- Frene bastığın zaman yığılması, durmak için debelenmesi, kıçını başını atması,
3- Viraja girdiğin anda başının dik kalıp geri kalan her tarafın yola eğimin azalması,
4- 5 ile giderken, 4 takıp yartınması, motora abanması, kapanması, heeeeeeeeeeeahh diye bağırması,
5- En güzel kısmı, bindiğim zaman Yüce Allaha bu keyfi, tadı bana yaşattığı için teşekkür edilmesi....