En iyi motosiklet özelliği hangisi?

En iyi motosiklet özelliği hangisi?


  • Kullanılan toplam oy
    1,629
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
açıkçası şıkların hiçbiri beni tatmin etmedi
belki şöyle dense daha iyi olurdu
en iyi motosiklet teknolojisi hangisi?
çünkü diğer konularda arkadaşlarla hemfikirim
az yakıt tüketmesi, trafik derdi olmaması, kullanımının süper zevkli olması gibi...
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
399
frenlerinin olması hemen aklıma gelmıstı ama barış abı soylemıs zaten...... hızlanmaya hızlanıyor ama ya durmak
 
Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
332
başkalarının otomobil ile farkını anlamaması (bu parayı araba alırdın yahu)
bence elektrikli çalıştırma eskiye göre kolaylık
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
f16 ivmesini ucuza yaşama şansı.

Ha birde üstü açık olması.:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
324
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tek geçmek istediğim nokta lastikler, motosiklet onların üzerinde gidiyor. Sivri olmayan her insan buna katılmalı :)
 
Katılım
26 Eyl 2005
Mesajlar
69
Bana göre tartışmasız ABS Fren Sistemidir.Çok hızlı bir motora sahip olabilirsiniz ama duramadıktan sonra neye yarar ki ? :mrgreen:
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
359
bbrr abiye katılıorum kontrolsüz güç güç diildir

motorda okadar tehlike warken güvenlik daha önemli oluo abs ve lastikler ama bence abs öncelikli
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
374
abs abs abs en onemlısı cunku gıtmek kadar durmakta cok onemlıdır hele motosiklette
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
180
abs + enjeksiyon + disk fren + su soğutma + benim olması ve harika bi araç olması :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst