- Katılım
- 20 Kas 2006
- Mesajlar
- 1,233
teşekkürlerrrr
bi kere sölüorum bidaha sölemiiicem biz yeni bi oluşuma gidioruz... öz adana mt grubumuzun ismi...:queen: :queen: :queen:
sabaha kadar oluşuma gidin öz olun has olun tek olun :mrgreen:
teşekkürlerrrr
bi kere sölüorum bidaha sölemiiicem biz yeni bi oluşuma gidioruz... öz adana mt grubumuzun ismi...:queen: :queen: :queen:
sabaha kadar oluşuma gidin öz olun has olun tek olun :mrgreen:
raceing => receing => ..... => ..... =>.....=> ..... => ..... => 3 yıl sonra racing![]()
sabaha kadar oluşuma gidin öz olun has olun tek olun :mrgreen:
herkese teşekkürlerrrr:rendeer:
teşekkürlerrrr
bi kere sölüorum bidaha sölemiiicem biz yeni bi oluşuma gidioruz... öz adana mt grubumuzun ismi...:queen: :queen: :queen:
Öncelikle teşekkürler..(koyun can derdinde smileysi)
yavaş yavaş yaklaşıosun ama ne zaman doğrusunu yazacaksın bilmiorum :queen:
raceing => receing => ..... => ..... =>.....=> ..... => ..... => 3 yıl sonra racing![]()
Kardeşim benim şaka biliyosun iso ile aramızda racing meselesi de kebap meseleside amacım bunaltmak değil bi parça unutturmakdır. o kdr tekrar geçmiş olsun....:rendeer:
Bide n zmn MT yi açsam kaza yaptım vs.. ve büyük kaybımız merhum sinan sofuoğlu ... bu tür haberler insanı yıpratıyo soğutuyo her an nerde n olacağı belli olmaz sadece kader olacagı varsa olur !
neden mesajlarınızı imalı yazıosunuz anlayamadım :silent:biliyosun iso ile aramızda bi parça geçmiş büyük haberler yıpratıyo soğutuyo.belli olmaz,olacagı varsa olur!
neden mesajlarınızı imalı yazıosunuz anlayamadım :silent:![]()
Allah kimseye kaza bela vermesin...
Allah kimseye kaza bela vermesin... imalı bişi yok alıcının ayarlarındandır :queen:
Selamlar saygılar,sevgiler...
herkese teşekkürlerrrr:rendeer:
teşekkürlerrrr
bi kere sölüorum bidaha sölemiiicem biz yeni bi oluşuma gidioruz... öz adana mt grubumuzun ismi...:queen: :queen: :queen:
oluşun oluşun ama dikat edin kendinize oluşalım derken dönüşmeyin alah sonunuzu hayretsin dostum ne deyim![]()
birisi latifin fişini çeksin abi,
Kazayı yapan iso araba onun admaın keyfi yerinde kınıyorum :farao: arabaya binerken iidi çık 2 3 milyar kardeşine yardım et 307 alsın :cherry:
birisi latifin fişini çeksin abi,
Kazayı yapan iso araba onun admaın keyfi yerinde kınıyorum :farao: arabaya binerken iidi çık 2 3 milyar kardeşine yardım et 307 alsın :cherry:
:cat::cat: süpersin sana katılıyorum 2-3 yetmez biraz daha cıksın da 308 düşünüyoo![]()