yıkıldım okuyunca ya
benim de bilgisayarim servisteydi. virus yuzunden acilmadi. siteye de giremiyorum bu aralar. yeni ogrendim. korkunc canim sıkıldı. ya iki seker insan.. yapmayin kardeşlerim

(
Ferda ne olmuş?

(((
Beni sevgilim arasa kaza yaptim diye, bulundugum yere coker aglamaya baslarim heralde... dusunemiyorum Ferda'nin da yasadiklarini.
Ya gozunuzu sevim tedbiri elden bırakmayin.. kalbim sıkıştı ya

(
arıyorum şimdi
Latif'in telefonu kapali, Ferdane'nin kapali. Zaten İso'nunki yok bende. bi gecmis olsun demek istiyorum

(. tellerini bilen pm den bana yollayabilir mi?