Efendy_iso ve LTF06 Kaza yapmış:(

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
geçmiş olsun allah beterinden sakınsın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmişler olsun. Neyseki kendilerinde bir şey yokmuş şükürler olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ah abi bee:( büyük geçmiş olsun ikinizede :( çok şükür atlatmışşınız ya Allah korumuş:(
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Geçmiş olsun yaa :( Hakket o kamyon tekerleklerı otoban kenarlarında da oluyor patlayınca bırakıyolar yolun kenarına bı yerıne gıdıyorlar baskalarının canıyla malıyla oynuyor serefsizler...Cok gecmıs olsun arkadaslar gelen mala gelsın....
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok çok geçmiş olsun :( Araba ya da motosiklet farketmez her an herşey olabiliyor aman dikkat :pale:
 
Katılım
1 Mar 2006
Mesajlar
84
geçmiş olsun yanlış hatırlamıyorsan pegeout arabayla gelen arkadaştı Allah bettrinden korusun arkadaşlarda bişey olmaması sevindirici...
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
395
Geçmiş olsun dostlarım...
Aman dikkat edelim
Otoyol,anayol,arayol=köy yolu
Her an her şey olabilir.
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
çok çok çok geçmiş olsun, Allah beterinden korusun :rendeer:

dikkat edin adana mt'nin olmazsa olmazları :cherry:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
başlığı gördüğümde çok korktum.geçmiş olsun.allah beterinden saklasın:rendeer:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
Geçmiş olsun receing motorunla kaza yaptınız sandım ilk okuyunca :p İyi olmanıza sewindim daha kebap ısmarlamadan kaza fln aman dikkatli olun ...
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
yolda kamyon tekeri... güler misin, ağlar mısın... :pr:

geçmiş olsun arkadaşlar.
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
herkese teşekkürlerrrr:rendeer:

çok çok çok geçmiş olsun, Allah beterinden korusun :rendeer:

dikkat edin adana mt'nin olmazsa olmazları :cherry:
teşekkürlerrrr
bi kere sölüorum bidaha sölemiiicem biz yeni bi oluşuma gidioruz... öz adana mt grubumuzun ismi...:p :queen: :queen: :queen:

Geçmiş olsun receing motorunla kaza yaptınız sandım ilk okuyunca :p İyi olmanıza sewindim daha kebap ısmarlamadan kaza fln aman dikkatli olun ...

Öncelikle teşekkürler..(koyun can derdinde smileysi)
yavaş yavaş yaklaşıosun ama ne zaman doğrusunu yazacaksın bilmiorum :queen:

raceing => receing => ..... => ..... =>.....=> ..... => ..... => 3 yıl sonra racing :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst