Geçmiş olsun.Son kazanız olur inşallah.
Akıl vermek gibi olmasın,Efendy_iso sözlerim seninle birlikte tüm MT Üyelerine,Defalarca konuşuldu, tartışıldı büyük araçların (Tır,Kamyon,Otobüs,Kamyonet) arkasından yakın takip etmeyin diye.Muhtemelen kamyoncu o lastiği gördü ve sağa sola manevra yapmadı çünki,dingil yüksekliği fazla olduğundan üstünden geçti gitti.Ama sen arkadan yakın takip yaptığın ve görmeye bile fırsatın olmadığı için çarptın ve kaza yaptınız.Belkide o lastik kamyonun stepne lastiğidir.Kamyon hareket halindeyken düşmüşte olabilir.Hareket halinde iken ister araçta ister motosiklette görüş açınızı kapatan araçları önünüze almayın,arkasından uzun süre gitmeyin, mecbur kaldıysanızda takip mesafesini iyi ayarlayın.Tekrar geçmiş olsun.:rendeer: