Efendy_iso ve LTF06 Kaza yapmış:(

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
latif ve ismail kaza yapmış arkadaşlar durumları şuan için iyiymiş, tesadüfen 1 saat öncesi kadar isoyu aradım sesi titriyordu ve kaza yaptıklarını soylediler.
arabayla kaza yapmışlar bu arada motosikletle değil. motosiklet etkinlikleri dönüşünde yapmışlar kazayı :salut: tam konuşamadım nasıl olmuş olay kendilerine geçmiş olsun:rendeer:


akşam hava karardıktan sonra,osmaniyeden adanay latif ile gelirkenn,önümdeki kamyonu yakın takip ediyodumm,büyük bi ses ile bişeyin üstünden geçtikk,dreksyon hakimiyetini kaybettimm,hızım 80-90 civarında bişeydii,aracım yolun ortasında bir yada 2 kere döndüü,bariyerlere yada şaranpola çarpmadan ,yolun ortasında durdu,arkadan araba gelmemesi büyük bi şanstıı,yalnız otobanlarımızda ışıkların olmaması nedeniyle neye çarptığımızı göremedik,indik arabadan,alt takım tampon flan hiç bişey kalmamıştıı,arabayı kenara çekip şoku atlattıktan sonra ,trafik çağırdıkkk,o aradada neye çarptığımıza bakmak için geri yürüdük biraz,çarpıp üstünden geçtiğimiz şey gümlemiş kamyon tekeriydi ,araba haricinde bizde bişey yok çok şükürr,takla atmamamız,ve arkamızdan başka bi aracın gelmemesi büyük bi şanstı,çok şükürr Allah beterinden korusunn

İyi dilekleriniz için teşekkür ederim arkadaşlar


verilmiş sadakanız varmış aradığımda bi heyecanla sonra anlatırım diye teli kapadın Allah beterinden korusun
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
:silent:Hadiii Ne olmuş nasıl olmuşş durumları nasılmış :silent:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
ağzından çıkanı kulağın duyuyormu yaffff ne diyorsun allah allah valla okuyunca şok oldum


çok geçmiş olsun allah acil şifalar versin ve tekrarını yaşatmasın ne motorla nede başka bişeyle
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
hadi ya geçmiş olsun bu iso şaşırtıyo beni her türlü aletle kaza yapabiliyo

burdan sevgilerimi yolluyorum dikkat et iso kardeşim :rendeer:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
haydeee. nedir bu işler anlamıyorum ... çok çok geçmiş olsun dostlar .. umarım çok önemli birşeyiniz yoktur .. cana gelecegine mala gelsin tekrar tekrar geçmiş olsun
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
Bugün kaza günüydü anlaşılan. Akşam üzeri arabayla giderken Şile yolu BJK Tesislerinin az yukarısında arkadan çarptılar, arabada epey hasar var. Herkese geçmiş olsun diyelim.
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
onuyu Toplam 19 üye okuyor. (12 Kayıtlı üye ve 7 Misafir)
tr.davutak, VaScO1925, Burhansefa, muvattali, Syriana, Sj's, sametrix, jönysf, ExTReMa, morveotesi, swalbard, azimuth


hadi topik birbilenden haber bekliyo sizlerde tel leri yokmu bu arkadaşların arayında bi ögrenin durumlarını:silent:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
üzüldüm şimdi..efendy_iso'yu görünce eyvah dedim onda büyük makine vardı aman durumları iyi olduğuna sevindim
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
akşam hava karardıktan sonra,osmaniyeden adanay latif ile gelirkenn,önümdeki kamyonu yakın takip ediyodumm,büyük bi ses ile bişeyin üstünden geçtikk,dreksyon hakimiyetini kaybettimm,hızım 80-90 civarında bişeydii,aracım yolun ortasında bir yada 2 kere döndüü,bariyerlere yada şaranpola çarpmadan ,yolun ortasında durdu,arkadan araba gelmemesi büyük bi şanstıı,yalnız otobanlarımızda ışıkların olmaması nedeniyle neye çarptığımızı göremedik,indik arabadan,alt takım tampon flan hiç bişey kalmamıştıı,arabayı kenara çekip şoku atlattıktan sonra ,trafik çağırdıkkk,o aradada neye çarptığımıza bakmak için geri yürüdük biraz,çarpıp üstünden geçtiğimiz şey gümlemiş kamyon tekeriydi ,araba haricinde bizde bişey yok çok şükürr,takla atmamamız,ve arkamızdan başka bi aracın gelmemesi büyük bi şanstı,çok şükürr Allah beterinden korusunn

İyi dilekleriniz için teşekkür ederim arkadaşlar
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
geçmiş olsun arkadaşlar bişey olmadığına sevindim.cana geleceğine mala gelsin.ve ayrıca bundan sonra daha dikkatli olmanız dileğiyle....
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
Guzel gecen bir gunun ardindan yasanmasi gerekn kotu olaylardan biriydi...

Ama vardir bundada bir hayir diyerekten yorumluyorum kendi kendime...

Herkese tesekkurler...:rendeer:

(araci iso kullaniodu bu arada halen soku atlatamadi):p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst