- Katılım
- 30 Ara 2007
- Mesajlar
- 7,516
- Konu Yazar
- #1
latif ve ismail kaza yapmış arkadaşlar durumları şuan için iyiymiş, tesadüfen 1 saat öncesi kadar isoyu aradım sesi titriyordu ve kaza yaptıklarını soylediler.
arabayla kaza yapmışlar bu arada motosikletle değil. motosiklet etkinlikleri dönüşünde yapmışlar kazayı :salut: tam konuşamadım nasıl olmuş olay kendilerine geçmiş olsun:rendeer:
verilmiş sadakanız varmış aradığımda bi heyecanla sonra anlatırım diye teli kapadın Allah beterinden korusun
arabayla kaza yapmışlar bu arada motosikletle değil. motosiklet etkinlikleri dönüşünde yapmışlar kazayı :salut: tam konuşamadım nasıl olmuş olay kendilerine geçmiş olsun:rendeer:
akşam hava karardıktan sonra,osmaniyeden adanay latif ile gelirkenn,önümdeki kamyonu yakın takip ediyodumm,büyük bi ses ile bişeyin üstünden geçtikk,dreksyon hakimiyetini kaybettimm,hızım 80-90 civarında bişeydii,aracım yolun ortasında bir yada 2 kere döndüü,bariyerlere yada şaranpola çarpmadan ,yolun ortasında durdu,arkadan araba gelmemesi büyük bi şanstıı,yalnız otobanlarımızda ışıkların olmaması nedeniyle neye çarptığımızı göremedik,indik arabadan,alt takım tampon flan hiç bişey kalmamıştıı,arabayı kenara çekip şoku atlattıktan sonra ,trafik çağırdıkkk,o aradada neye çarptığımıza bakmak için geri yürüdük biraz,çarpıp üstünden geçtiğimiz şey gümlemiş kamyon tekeriydi ,araba haricinde bizde bişey yok çok şükürr,takla atmamamız,ve arkamızdan başka bi aracın gelmemesi büyük bi şanstı,çok şükürr Allah beterinden korusunn
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim arkadaşlar
verilmiş sadakanız varmış aradığımda bi heyecanla sonra anlatırım diye teli kapadın Allah beterinden korusun
Son düzenleme: