Efendy_iso ve LTF06 Kaza yapmış:(

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
herkese teşekkürlerrrr:rendeer:


teşekkürlerrrr
bi kere sölüorum bidaha sölemiiicem biz yeni bi oluşuma gidioruz... öz adana mt grubumuzun ismi...:p :queen: :queen: :queen:



Öncelikle teşekkürler..(koyun can derdinde smileysi)
yavaş yavaş yaklaşıosun ama ne zaman doğrusunu yazacaksın bilmiorum :queen:

raceing => receing => ..... => ..... =>.....=> ..... => ..... => 3 yıl sonra racing :p


Kardeşim benim şaka biliyosun iso ile aramızda racing meselesi de kebap meseleside amacım bunaltmak değil bi parça unutturmakdır. o kdr tekrar geçmiş olsun....:rendeer:

Bide n zmn MT yi açsam kaza yaptım vs.. ve büyük kaybımız merhum sinan sofuoğlu ... bu tür haberler insanı yıpratıyo soğutuyo her an nerde n olacağı belli olmaz sadece kader olacagı varsa olur !
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
Kardeşim benim şaka biliyosun iso ile aramızda racing meselesi de kebap meseleside amacım bunaltmak değil bi parça unutturmakdır. o kdr tekrar geçmiş olsun....:rendeer:

Bide n zmn MT yi açsam kaza yaptım vs.. ve büyük kaybımız merhum sinan sofuoğlu ... bu tür haberler insanı yıpratıyo soğutuyo her an nerde n olacağı belli olmaz sadece kader olacagı varsa olur !

biliyosun iso ile aramızda bi parça geçmiş büyük haberler yıpratıyo soğutuyo.belli olmaz,olacagı varsa olur!
neden mesajlarınızı imalı yazıosunuz anlayamadım :silent: :p :p

Allah kimseye kaza bela vermesin...
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
Allah kimseye kaza bela vermesin... imalı bişi yok alıcının ayarlarındandır :queen:

Selamlar saygılar,sevgiler...

yok ben iletiyi yollayan vericinin ayarlarını bulmaya çalışıodum...:queen:

Selamlar saygılar,sevgiler...
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
herkese teşekkürlerrrr:rendeer:


teşekkürlerrrr
bi kere sölüorum bidaha sölemiiicem biz yeni bi oluşuma gidioruz... öz adana mt grubumuzun ismi...:p :queen: :queen: :queen:

oluşun oluşun ama dikat edin kendinize oluşalım derken dönüşmeyin alah sonunuzu hayretsin dostum ne deyim:p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
birisi latifin fişini çeksin abi,

Kazayı yapan iso araba onun admaın keyfi yerinde kınıyorum :farao: arabaya binerken iidi çık 2 3 milyar kardeşine yardım et 307 alsın :cherry:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
birisi latifin fişini çeksin abi,

Kazayı yapan iso araba onun admaın keyfi yerinde kınıyorum :farao: arabaya binerken iidi çık 2 3 milyar kardeşine yardım et 307 alsın :cherry:

erhan açtırma olm benim agzımı:p

Abi keyifli olmayıpta yasmı tutalım...:silent:

Aracımız kaskolu ve gereken yapılıoo 960 km öteden nutuk atma bence :farao: :farao:

Yardım konusuna gelince daha iş istiom ben isodan:p
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
birisi latifin fişini çeksin abi,

Kazayı yapan iso araba onun admaın keyfi yerinde kınıyorum :farao: arabaya binerken iidi çık 2 3 milyar kardeşine yardım et 307 alsın :cherry:

:cat::cat: süpersin sana katılıyorum 2-3 yetmez biraz daha cıksın da 308 düşünüyoo :p
 
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
412
Çok gecmiş olsun yeni gördüm topiği okuldan ve derslerden fırsat bulamıyoruz yakında finaller var , calısmamız icab ediyor. abi korkutmayın bizi dikkat edin kendinize tekrar gecmiş olsun.. :pale: :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst