İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar
metehan motorun kafa grenajı,sol grenaj ve sol far yokk onun haricindede bişey yok çalışır durumda
kazanın oluşuda iş yerine her zamanki güzergahımdan gidiyordum,ileride bi amcanın karşıdan karşıya geçmeye başladığını gördüm ,yavaşladım,amca beni görünce geri çekildi,bende en sol şerite geçtim ,sonra tekrar yürüdü amca ( bilirsiniz caddede yürürsünüz ,siz sağa gidersiniz adam sağa,siz sola gidersiniz adam sola sonra ortada buluşursunuz aynen öyle oldu) ve yapacak bişey kalmamıştı sol taraftan amcaya vurdum ve hiç sarsılmadan durdum düşmedim motordan ,ayaklığa aldım ve geri dönüp amcanın yerde yattığını gördüm ,koştum amcayla ilgilendim ,ambulans çağırdık traafik felan çağırdık ,sonrası karakol hastane işte,yalnız bu olayda garibime giden iki konu oldu 1. hatırlayanlar hatırlar daha önce bi konu açmıştım gözümün önünde bi amcaya çarptılar amca vefat etti demiştim,kaza aynı şekilde aynı yerde oldu 2. ise dün gece dükkanı kapatmadan içimde kaza yapacağım hiissi belirdi ve çıkmadan msn iletimi değiştirmek istedim ve şunu yazdım (Gidip bi yerde patlayasım var,Belkide patlamışımdır ) akşam eve gittiğimde kaza yapmadığım için kendimi şanslı gördüm ama sabah çıktığımda yaptımm bana çok garip geldi bu olay