Arkadaşlar ilginiz için herkese ayrı ayrı teşekkür ederim,çok şükür bende bişey yok,karakola gelen haberler yüzünden biraz yıprandım,tam amcanın durumu iyiymiş taburcu ediyolarmış dediler,beni bırakıyolardı,bi haber daha geldi,beyin cerrahi servisine almışlar dendi,tekrardan beklemeye başladık,Allah devletimize milletimize zeval vermesinn,polisimizide başımızdan eksik etmesin,Amca'nın yanından geliyorumm ,çocuklarıyla amcayla felan konuştum,Allah'tan çok iyi insanlar,Amcanın çocuklarından biride doktormuş iyi insanlardı,Allah kimseyi sütü bozuk birinin eline düşürmesin
Rigel abi arayıp ,olayı arkjadaşlara bildirdiğin için çok çok teşekkür ederim Allah hepinizden razı olsun
İsmail'cim, tekrar geçmiş olsun. Moralinin bozuk olduğunu tahmin ediyoruz. Biraz yürüyüş yap, ailenle otur konuş. Zaman herşeyi onarır. Yarın düzelirsin. Kimseye ciddi birşey olmadığı için bu gece mutlu hissetmelisin...