- Katılım
- 6 Eyl 2007
- Mesajlar
- 451
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öğleden sonra işe giderken karşıdan karşıya geçen yaşlı bi amcaya çarpmış,kendisinde bişey yok,amcanın ayak parmaklarında biri kırılmış çizikler falan varmış bacaklrında, hastaneye kaldırmışlar beyin cerrahi de yoğun bakımda yatıyomuş :salut: motorun durumu çok kötü şimdilik bildiklerim bu kadar ismail karakolda görüştürmüyolar beni :salut: :salut::salut: