Efendy_iso kaza yaptı durumu iyi :(

Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
çok büyük geçmiş olsun ismail kardeşimize ve yaralı amcaya...umarım önemli bişeyi yokturda kısa sürede bırakırlar ismaili...
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
7
büyük geçmiş olsun, amcanın ciddi bişeyinin olmaması iyi haber.
umarım bu gece ismail'i çıkartırlar.
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
iyi haberlere ihtiacımız oldugu bu günlerde böylesine üzücü haberler.allahım bundan aşağı etmesin ismail'e ve amcaya çok geçmiş olsun... en güzel haberlerle gelirler inşallah...allah acil şifalar versin:pale::rendeer:
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
çok geçmiş olsun amcaya ve isoya cana birşey gelmesinde. mal tekrar yerine konulur.
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
yaralanmalı kazaya karıştığınızda karşı tarafın durumuna göre karakolda tutulursunuz bu normal bişey,endişelenecek bi durum değil arkadaşlar panik yapmayın.ismaile ve amcaya çok geçmiş olsun.ismail hastanede değilde karakolda olduğuna göre durumu iyi.amcayada acil şifalar diliyorum inşallah iyileşir.
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
geçmiş olsun kiseye birşey olmamış alahtan amcanın parma kırılmış oda geçer cana gelmemiş en azından büyük geçmiş olsun
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Yahu telefon diye birşey var haberversenize bize. Daha yeni gördüm yazını. Çok geçmiş olsun. Şu an hangi karakolda? Görüştürmüyorlar mı kimseyle? Avukat ayarlandı mı? Sana özelden telefonumu gönderiyorum hemen ara beni.
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Biraz önce telefonla Cengiz (zion1) arkadaşımızla görüştüm. Amcanın durumu iyiymiş önlem olarak hastanede tutuluyormuş. İsmail'i karakoldan çıkartmışlar. İki tarafta uzlaşmaya varmış sanıyorum. Çok şükür ucuz atlatıldı gibi. Allah hepimizi kazadan beladan korusun.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
iso çok geçmiş solun kardeş. Aradımda telefonun kapalı.. Başka bir hattını bilen pm atabilir mi?
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adana Devlet Hastanesi Beyin cerrahisi servisi ile görüştüm. Amcanın ayak parmaklarında kırıklar dışında ciddi bir problemi yokmuş. Sadece izlem amacıyla beyin cerrahisi servisine, yoğun bakıma değil, yatırmışlar. Bilinci açık ve her yönden stabilmiş. Ben biraz rahatladım. Umarım İsmail de bu olaydan zarar görmeden çıkar...

saol yaa benimde içimi rahatlatlattın gercekten beyin cerrah falan deyince bende olay kopmuştu zaten ki ismaili düşünemiyorum bile:pale:
ismail cıktı
ben evdeyim ama psikolojikmen çökmüş durumdaa
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
228
Adaşıma geçmiş olsun, Mevlam beterinden muhafaza etsin. Diğer kazazedeye de acil şifalar diliyorum.
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Biraz önce telefonla Cengiz (zion1) arkadaşımızla görüştüm. Amcanın durumu iyiymiş önlem olarak hastanede tutuluyormuş. İsmail'i karakoldan çıkartmışlar. İki tarafta uzlaşmaya varmış sanıyorum. Çok şükür ucuz atlatıldı gibi. Allah hepimizi kazadan beladan korusun.

Hı güzel haber... Teşekkürler..
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Efandy İso arkadaşıma ve amcamıza çok geçmişler olsun:pale:
Umarım en kısa zamanda sağlıklarına kavuşurlar.
Efendy İso arkadaş'ta toparlar motorunu, sağlıkla biner işallah:rendeer:
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iso çok geçmiş solun kardeş. Aradımda telefonun kapalı.. Başka bir hattını bilen pm atabilir mi?

kazadan soora cok tlf görüşmesi yapması gerektii ondan şarjı bitti baska da hattı ok zaten

Efandy İso arkadaşıma ve amcamıza çok geçmişler olsun:pale:
Umarım en kısa zamanda sağlıklarına kavuşurlar.
Efendy İso arkadaş'ta toparlar motorunu, sağlıkla biner işallah:rendeer:

motor die bişe kalmadı kafasında kazadan soora



ilginizden dolayı hepinize teşekkürler arkadaşlar Allah hepimizi kazadan beladan korusun Allah beterinden esirgesin hepimizi
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst