Adana Devlet Hastanesi Beyin cerrahisi servisi ile görüştüm. Amcanın ayak parmaklarında kırıklar dışında ciddi bir problemi yokmuş. Sadece izlem amacıyla beyin cerrahisi servisine, yoğun bakıma değil, yatırmışlar. Bilinci açık ve her yönden stabilmiş. Ben biraz rahatladım. Umarım İsmail de bu olaydan zarar görmeden çıkar...
Biraz önce telefonla Cengiz (zion1) arkadaşımızla görüştüm. Amcanın durumu iyiymiş önlem olarak hastanede tutuluyormuş. İsmail'i karakoldan çıkartmışlar. İki tarafta uzlaşmaya varmış sanıyorum. Çok şükür ucuz atlatıldı gibi. Allah hepimizi kazadan beladan korusun.
iso çok geçmiş solun kardeş. Aradımda telefonun kapalı.. Başka bir hattını bilen pm atabilir mi?
Efandy İso arkadaşıma ve amcamıza çok geçmişler olsunale:
Umarım en kısa zamanda sağlıklarına kavuşurlar.
Efendy İso arkadaş'ta toparlar motorunu, sağlıkla biner işallah:rendeer: