- Katılım
- 13 Ağu 2006
- Mesajlar
- 3,044
çok çok geçmiş olsun inşallah amcanın durumu bir an evvel düzelir de daha fazla sıkıntı olmaz.
Bu normal bir prosedür merak edilecek birşey yok,amca doktorlardan rapor alana kadar herhangi bir travması yoktur diye ismaili karakoldan bırakmazlar,benimde başıma gelmişti aynı şey,önemli olan amcaya birşey olmasın,haber geldiği anda savcı bırakır ismail kardeşimizi.
Adana Devlet Hastanesi Beyin cerrahisi servisi ile görüştüm. Amcanın ayak parmaklarında kırıklar dışında ciddi bir problemi yokmuş. Sadece izlem amacıyla beyin cerrahisi servisine, yoğun bakıma değil, yatırmışlar. Bilinci açık ve her yönden stabilmiş. Ben biraz rahatladım. Umarım İsmail de bu olaydan zarar görmeden çıkar...
Adana Devlet Hastanesi Beyin cerrahisi servisi ile görüştüm. Amcanın ayak parmaklarında kırıklar dışında ciddi bir problemi yokmuş. Sadece izlem amacıyla beyin cerrahisi servisine, yoğun bakıma değil, yatırmışlar. Bilinci açık ve her yönden stabilmiş. Ben biraz rahatladım. Umarım İsmail de bu olaydan zarar görmeden çıkar...