Efendy_iso kaza yaptı durumu iyi :(

Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
çok çok geçmiş olsun inşallah amcanın durumu bir an evvel düzelir de daha fazla sıkıntı olmaz.
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Bu normal bir prosedür merak edilecek birşey yok,amca doktorlardan rapor alana kadar herhangi bir travması yoktur diye ismaili karakoldan bırakmazlar,benimde başıma gelmişti aynı şey,önemli olan amcaya birşey olmasın,haber geldiği anda savcı bırakır ismail kardeşimizi.

cok gecmis olsun iso abimizede amcayada. İnsallah kısa zamanda iyi olur amca da cıkarırlar karakoldan. motorun durumu cok mu kotuymus ya tekrar gecmis olsun.
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Adana Devlet Hastanesi Beyin cerrahisi servisi ile görüştüm. Amcanın ayak parmaklarında kırıklar dışında ciddi bir problemi yokmuş. Sadece izlem amacıyla beyin cerrahisi servisine, yoğun bakıma değil, yatırmışlar. Bilinci açık ve her yönden stabilmiş. Ben biraz rahatladım. Umarım İsmail de bu olaydan zarar görmeden çıkar...
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
çok geçmiş olsun ismail :rendeer:

Aynı olay benim başıma geldi

Amcanın aklı başına gelince şikayetçi olmazsa yada yakınları şikayetçi olmazsa ismail kurtarır

Ama bi şikayetçi olursa geceyi nezarette geçirecek malesef :pale:

Ertesi gün savcılığa çıkar ölüm yoksa olayda savcı uzlaşma teklifi formu verir ismail 3 gün içinde çartığı kişiden şikayetini geri çekmesini ister 3 gün geçtikten sonra karşı taraf şikayetinden vazgeçse bile kamu davası açılır buda uzarda uzar :farao:

inşallah sorunsuz biter bu olay
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
allah allah çok üzüldüm.amcaya da isoya da çok geçmiş olsun.bizi sürekli durumdan bilgilendir ayşegül.
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
aman hastaneden amcanın durumu ile ilğili rapor felan alın sonra adama bişey felan olursa sizden bilmesinler. vede çoooook geçmiş olsun.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
off çok uzuldum yaa çok geçmiş olsun ismaile... allah hepimizi korusun... çok üzüldüm :salut:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Adana Devlet Hastanesi Beyin cerrahisi servisi ile görüştüm. Amcanın ayak parmaklarında kırıklar dışında ciddi bir problemi yokmuş. Sadece izlem amacıyla beyin cerrahisi servisine, yoğun bakıma değil, yatırmışlar. Bilinci açık ve her yönden stabilmiş. Ben biraz rahatladım. Umarım İsmail de bu olaydan zarar görmeden çıkar...

Teşekkürler Rigel:rendeer:

Yaralının durumunun iyi olmasına sevindim.

İsmail kardeşimize çooook geçmiş olsun,cana zarar gelmesin gerisi kolay.:wiinkk:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
ismail gerçmiş olsun arkadaşım.. allah acil şifalar versin cana geleceğine mala gelsi n diycem ama insan malınıda düşünüyo :(
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ismail kardeşimede amcayada geçmiş olsun

şu günlerde yine acı haberler gelmeye başladı dikkat edelim
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
İsmail çok geçmiş olsun umarım amcada bir an önce iyileşir:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
ismail çok geçmişş olsunnn....

Adana Devlet Hastanesi Beyin cerrahisi servisi ile görüştüm. Amcanın ayak parmaklarında kırıklar dışında ciddi bir problemi yokmuş. Sadece izlem amacıyla beyin cerrahisi servisine, yoğun bakıma değil, yatırmışlar. Bilinci açık ve her yönden stabilmiş. Ben biraz rahatladım. Umarım İsmail de bu olaydan zarar görmeden çıkar...

berkant abi ilgin ve bizleri bilgilendirdiğin için sanada teşekkürlerr.....:cat:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Geçmiş olsun :pale: Umarım amca bir an önce düzelir de, siz de devam edersiniz normal düzeninize. Mala geldiğiyle kalsın olay.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst