Efendy_iso kaza yaptı durumu iyi :(

Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öğleden sonra işe giderken karşıdan karşıya geçen yaşlı bi amcaya çarpmış,kendisinde bişey yok,amcanın ayak parmaklarında biri kırılmış çizikler falan varmış bacaklrında, hastaneye kaldırmışlar beyin cerrahi de yoğun bakımda yatıyomuş :salut: motorun durumu çok kötü şimdilik bildiklerim bu kadar ismail karakolda görüştürmüyolar beni :salut: :salut::salut:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Çok geçmiş olsun.....:rendeer: Gelişmelerden haberdar et.....
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Çok çok geçmiş olsun...:rendeer:
İsmail iyiyse gerisi dert değil. Amca da iyileşir, motor da halledilir.


Aman İso sen yapma bari, başlığı görünce kalbim ağzıma geldi...:pale:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Hay Allah..! Çok sıkıldım bu habere.. Ayşegül yaşlı adamın yattığı hastanenin hangi hastane olduğunu öğrenebilir miyim?
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Çok geçmiş olsun... Çok Üzüldüm, İsmail iyidir umarım...

İnşallah amcayada bişey olmaz...
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
cok gecmiş olsun:rendeer:
amcayı sırf ayak parmagı kırıldı die yogun bakımda tutmuyolar herhlde hemde beyin cerrahide:silent::silent:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Yeterki İsmail iyi olsun...
Çok geçmiş olsun:(
Ayşegül halledilir sen de merak etme...
Üzüldüm valla...
Cana geliceğine mala gelsin derler... İsmail bekliyoruz seni...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Çok geçmiş olsun:rendeer:
Umarım amca iyileşir biran önce ve İsmail de problem yaşamaz.
Motor hallolur bir şekilde,cana gelmesin..

Gelişmelerden haberdar edin lütfen.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
İsmail kardeşimize çok geçmiş olsun,tabiki yaşlı amcayada,inşallah birşeyi yoktur kısa sürede iyileşitde arkadaşımız da aramıza döner.Bilgisi olan arkadaşlar bizide olayın gidişatından haberdar etsinler lütfen.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Usta geçmiş olsun.:pale: Ayshegül sende fazla takma kafana, İsmailin durumu iyiymiş zaten. Allahın izniylede amcaya birşey olmaz umarım. :rendeer:
Amcaya Allah acil şifalar versin... :pale: Valla canım sıkıldı şimdi haa...
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
amca adana devlet hastanesinde yatıyoo
amca cıkana kadar karakolda tutacaklarmış ismaili
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Tamam bence amca da iyi olur...
Sen ve hepimiz pozitif düşünelim..
Tekara geçmiş olsun...
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Hayda bu nerden cıktı :salut: Cok cok gecmiş olsun İnşallah hem amcanın hemde abımızın kotu bır durumu yoktur
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
83
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmişler olsun, canların sağlığı önemli
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
amca adana devlet hastanesinde yatıyoo
amca cıkana kadar karakolda tutacaklarmış ismaili

Bu normal bir prosedür merak edilecek birşey yok,amca doktorlardan rapor alana kadar herhangi bir travması yoktur diye ismaili karakoldan bırakmazlar,benimde başıma gelmişti aynı şey,önemli olan amcaya birşey olmasın,haber geldiği anda savcı bırakır ismail kardeşimizi.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
İnşallah İsmail'de de,amcada da birşey yoktur. Allah beterinden saklasın. Geçmiş olsun.

Yaşlıların karşıdan karşıya geçmeleri hakkaten sorun (ışıkları kullanmıyorlar)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
aboo :cyclopsan Çok geçmiş olsun dostumuza :( inş. sorunsuz bi şekilde çıkar karakoldan !
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun.amcaya acil sifalar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst