Efendy_iso kaza yaptı durumu iyi :(

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Dediğin gibi Allah sütü bozuk,insafsız insanların eline düşmesin İsmail.

Bununla atlatmışsın şükür ki.

Cana gelmemiş ya neyse o açıdan çok şükür. Motor ne durumda şimdi?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Arkadaşlar ilginiz için herkese ayrı ayrı teşekkür ederim,çok şükür bende bişey yok,karakola gelen haberler yüzünden biraz yıprandım,tam amcanın durumu iyiymiş taburcu ediyolarmış dediler,beni bırakıyolardı,bi haber daha geldi,beyin cerrahi servisine almışlar dendi,tekrardan beklemeye başladık,Allah devletimize milletimize zeval vermesinn,polisimizide başımızdan eksik etmesin,Amca'nın yanından geliyorumm ,çocuklarıyla amcayla felan konuştum,Allah'tan çok iyi insanlar,Amcanın çocuklarından biride doktormuş iyi insanlardı,Allah kimseyi sütü bozuk birinin eline düşürmesin

Rigel abi arayıp ,olayı arkjadaşlara bildirdiğin için çok çok teşekkür ederim Allah hepinizden razı olsun


şimdi sen iyisin...emmide iyi...makinanın durumu nedir ...masraf hasar falan...
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
İsmail abiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :cyclopsan
Topici görünce, yüreğim ağzıma geldi. :salut:
Allah'tan kendisinde bişey yokmuş.
Giden motor olsun.. Buna da şükür!.. :wiinkk:
Çok çok geçmiş olsun abicim!!! :rendeer:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
530
Çok geçmiş olsun. Senin ve amcanın durumunun iyi olması çok sevindirici. Umarım en büyük kazan bu olur. Kazasız, keyifli sürüşler dilerim bundan sonrası için.
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
isocum canim kardesim cok gecmis olsun...
bence ufak tefek birseyle atlattin gelen mala gelsin...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
öncelikle hastanedeki abiye çok geçmiş olsun,allah acil şifalar versin,ismailede geçmiş olsun motor kötü durumdaymış onun canısağolsun,motor bişekilde dönüşüm olur ama sağlık ve hayatta kalmak çok önemli,buolaylardan ders çıkarmamız lazım,allah daha beterinden korusun.
 
Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
130
Geçmiş olsun, Allah bir daha yaşatmasın inşallah ne sana ne bizlere.
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
İsmail'im çok geçmiş olsun. Amcada da bişe yokmuş anladığımız kadarı ile.Bilirim seni şimdi canın çok sıkkındır Ama üzülme Cana geleceğine mala gelmiş. Allah daha beterinden korusun.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Adana Devlet Hastanesi Beyin cerrahisi servisi ile görüştüm. Amcanın ayak parmaklarında kırıklar dışında ciddi bir problemi yokmuş. Sadece izlem amacıyla beyin cerrahisi servisine, yoğun bakıma değil, yatırmışlar. Bilinci açık ve her yönden stabilmiş. Ben biraz rahatladım. Umarım İsmail de bu olaydan zarar görmeden çıkar...

abi konuya bakarken msjınla rahatladım..
ismailime çok geçmiş olsun..
ayşegül cebini bi pm atsana bana, kendi telim yanımda deil nosu yok..
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar

metehan motorun kafa grenajı,sol grenaj ve sol far yokk onun haricindede bişey yok çalışır durumda

kazanın oluşuda iş yerine her zamanki güzergahımdan gidiyordum,ileride bi amcanın karşıdan karşıya geçmeye başladığını gördüm ,yavaşladım,amca beni görünce geri çekildi,bende en sol şerite geçtim ,sonra tekrar yürüdü amca ( bilirsiniz caddede yürürsünüz ,siz sağa gidersiniz adam sağa,siz sola gidersiniz adam sola sonra ortada buluşursunuz aynen öyle oldu) ve yapacak bişey kalmamıştı sol taraftan amcaya vurdum ve hiç sarsılmadan durdum düşmedim motordan ,ayaklığa aldım ve geri dönüp amcanın yerde yattığını gördüm ,koştum amcayla ilgilendim ,ambulans çağırdık traafik felan çağırdık ,sonrası karakol hastane işte,yalnız bu olayda garibime giden iki konu oldu 1. hatırlayanlar hatırlar daha önce bi konu açmıştım gözümün önünde bi amcaya çarptılar amca vefat etti demiştim,kaza aynı şekilde aynı yerde oldu 2. ise dün gece dükkanı kapatmadan içimde kaza yapacağım hiissi belirdi ve çıkmadan msn iletimi değiştirmek istedim ve şunu yazdım (Gidip bi yerde patlayasım var,Belkide patlamışımdır ) akşam eve gittiğimde kaza yapmadığım için kendimi şanslı gördüm ama sabah çıktığımda yaptımm bana çok garip geldi bu olay
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar

metehan motorun kafa grenajı,sol grenaj ve sol far yokk onun haricindede bişey yok çalışır durumda

kazanın oluşuda iş yerine her zamanki güzergahımdan gidiyordum,ileride bi amcanın karşıdan karşıya geçmeye başladığını gördüm ,yavaşladım,amca beni görünce geri çekildi,bende en sol şerite geçtim ,sonra tekrar yürüdü amca ( bilirsiniz caddede yürürsünüz ,siz sağa gidersiniz adam sağa,siz sola gidersiniz adam sola sonra ortada buluşursunuz aynen öyle oldu) ve yapacak bişey kalmamıştı sol taraftan amcaya vurdum ve hiç sarsılmadan durdum düşmedim motordan ,ayaklığa aldım ve geri dönüp amcanın yerde yattığını gördüm ,koştum amcayla ilgilendim ,ambulans çağırdık traafik felan çağırdık ,sonrası karakol hastane işte,yalnız bu olayda garibime giden iki konu oldu 1. hatırlayanlar hatırlar daha önce bi konu açmıştım gözümün önünde bi amcaya çarptılar amca vefat etti demiştim,kaza aynı şekilde aynı yerde oldu 2. ise dün gece dükkanı kapatmadan içimde kaza yapacağım hiissi belirdi ve çıkmadan msn iletimi değiştirmek istedim ve şunu yazdım (Gidip bi yerde patlayasım var,Belkide patlamışımdır ) akşam eve gittiğimde kaza yapmadığım için kendimi şanslı gördüm ama sabah çıktığımda yaptımm bana çok garip geldi bu olay



çok geçmiş olsun acayip elim ayağım titredi.. gerçekten amcada da bişi olmamasına çok şükür çok zor bi olay taksici bi arkadasım aynı şekil ticari taksi ile bi yaya çarptı, yaya vefat etti ve haklı olmasına rağmen 4 ay içerde kaldı... yüce rabbim korumuş.. bi horoz kes allah nazarlardan korusun.. daha dikkatli ol üzme bizi... :rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst